Dotcom Radio

Deze post van Clandestine hebben jullie wellicht al gezien, maar hier weer gemakkelijker te delen.

Wanneer gebeurt “het”? Sneller dan je denkt.

Sinds ik begon te schrijven in 2000 op uitdaging.net en later op gedachtenvoer was de rode draad door alle artikelen -inzicht te geven in- -zie jij / jullie niet wat ik / wij zien [?]. Maar vooral de woorden "motivatie" en "vertrouwen" vormden die rode draad. Onderstaande artikel van Clandestine is exact het zelfde, mensen helpen de dotjes bij elkaar op te tellen en te laten zien wat wij ook zien.

Goed dat je dit van Clandestine aanhaalt, ik stuur het door naar vrienden die niet goed kunnen plaatsen wat nou de DS of Cabal is. Dat ze nu misschien kunnen begrijpen dat het tijd nodig heeft.
 
Deze post van Clandestine hebben jullie wellicht al gezien, maar hier weer gemakkelijker te delen.

Wanneer gebeurt “het”? Sneller dan je denkt.

Sinds ik begon te schrijven in 2000 op uitdaging.net en later op gedachtenvoer was de rode draad door alle artikelen -inzicht te geven in- -zie jij / jullie niet wat ik / wij zien [?]. Maar vooral de woorden "motivatie" en "vertrouwen" vormden die rode draad. Onderstaande artikel van Clandestine is exact het zelfde, mensen helpen de dotjes bij elkaar op te tellen en te laten zien wat wij ook zien.

Hier het artikel van BC:


Mike
 
Politie aanzien te grabbel, vliegen niet meer veilig, onvrede, en boeren strijden om het bestaan, mogen zij nu voor allen de ‘boontjes doppen?”

De wereld om ons heen is aan het instorten, en ik schrijf er niet bij -zo lijkt het- want de hele wereld wordt bewust in chaos geworpen om de WEF “Grote Reset” over de wereld uit te storten, maar, … (daar kom ik nog op terug)

 
Waar haal jij al die positiviteit vandaan in -deze- wereld?

Waar haal jij al dat vertrouwen vandaan, dat het -uiteindelijk- allemaal goed gaat komen? Eh, -complotdenker- dat is het woord waarmee alles samen te vatten is. Niks voor waarheid aannemen en zelf alle plussen en minnen wegstrepen. Samenwerken met gelijkgestemden en niet bang zijn je mening te ventileren wat veelal ook weer feedback oplevert.

 
Niet (meer) testen is geen ‘pandemie’ (C19)

Dat is de boodschap die er nu horen omdat de economie spaak loopt, omdat de sport spaak loopt. Dat is de boodschap van hét moment, lees verder, …

Exact mijn gedachten. Mooi startpunt is hier. Dan vol laten lopen. En wellicht komen de nos live verslaggevers waarbij ze gaan interviewen. Met voldoende materieel staat de spar meteen vast, de ah, en mediapark.

Maar is maar een gedachte
17111330-AD25-4023-95D5-DB9F2F1E7817.png
 
Poetin’s krachtige toespraak over “Liberaal-Globalisme”

Ik heb de toespraak van Poetin op 7 juli helemaal gemist toen ik het Russische MIL-rapport aan het afbreken was. Ik zag het nu pas op Telegram en het zit boordevol waardevolle informatie met betrekking tot de speciale militaire operatie en de wereldwijde oorlog tegen de deep state. Poetin’s woorden zijn zeer veelzeggend en we gaan het meest sappige deel van zijn toespraak uitsplitsen.

 
Is voedselproductie in ons land overbodige luxe?

‘Groene’, werkelijkheidsvreemde stedelingen lijken het idee te hebben dat voedselproductie in ons land een soort overbodige luxe is. Maar eten moeten we allemaal. Willen ze soms al ons voedsel gaan importeren, hoewel het elders in de wereld veel minder duurzaam wordt geproduceerd dan hier? Of is het idee dat we allemaal aan de plantaardige voeding moeten, genetisch gemodificeerd geproduceerd in grote hallen met kunstlicht?

 
Waar haal jij al die positiviteit vandaan in -deze- wereld?

Waar haal jij al dat vertrouwen vandaan, dat het -uiteindelijk- allemaal goed gaat komen? Eh, -complotdenker- dat is het woord waarmee alles samen te vatten is. Niks voor waarheid aannemen en zelf alle plussen en minnen wegstrepen. Samenwerken met gelijkgestemden en niet bang zijn je mening te ventileren wat veelal ook weer feedback oplevert.

We zijn onderhand toch aangeland dat we gepast mogen zeggen: 'complotexpert', 'complotdeskundige', 'complotwetenschapper' (we hebben we vaker goed dan de pseudo-wetenschap) :p
 
  • Leuk
Waarderingen: Binc
Exact mijn gedachten. Mooi startpunt is hier. Dan vol laten lopen. En wellicht komen de nos live verslaggevers waarbij ze gaan interviewen. Met voldoende materieel staat de spar meteen vast, de ah, en mediapark.

Maar is maar een gedachte
Bekijk bijlage 13586
Over Aldi gesproken: HYPERINFLATIE. Haal 720ml uit assortiment en geef potje 360ml de prijs van 720ml.

sperzie.jpg
 
Dankje. Kon geen plaatjes uploaden in de handtekening, dus moest met linken verwijzen naar externe bronnen. Nu maar hopen dat die hun afbeeldingen niet vervangen door rare dingen. Dan ben ik mooi de sjaak.
 
Stikstof crisis [?]: Verklaring Vrije Friese Volk

Zojuist kreeg ik dit bericht van Sylvia [vertaling] met de vraag of ik dit kon plaatsen, dit document vertaald uit het Fries. Verklaring Vrije Friese Volk De voorzitter van de Provinciale Staten Arno Brok en de Statenleden, die de schriftelijke verklaring aan het Friese volk niet ondertekend heeft, dienen niet de belangen van Fryslân en het Friese volk. Ze dienen in het geheim en uitsluitend de belangen van de particuliere organisatie het World Economic Forum (WEF) en hun directeur Klaus Schwab.

 
Mijn schoonzusje is een rasechte friesin, woont in Spanje met mijn zwager al jaar of 10 en heeft 2 prikken en een booster gehad. Geen "viking" bloed 🙄
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.920
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan