Te kort aan maagzuur



Jaja wat moet ik hier van geloven? Te mooi om waar te zijn🤔
Zijn er mensen die dit hebben geprobeerd en misschien deze bestanden al gedownload hebben?

Zou het graag willen proberen maar niet voor dat geld!
 


Jaja wat moet ik hier van geloven? Te mooi om waar te zijn🤔
Zijn er mensen die dit hebben geprobeerd en misschien deze bestanden al gedownload hebben?

Zou het graag willen proberen maar niet voor dat geld!

Denk dat het iets te simpel weergegeven wordt. Er bestaat geen stappenplan voor een en hetzelfde lichaam. Brandend maagzuur kan dacht ik ook komen door te weinig maagzuur.
 
Denk dat het iets te simpel weergegeven wordt. Er bestaat geen stappenplan voor een en hetzelfde lichaam. Brandend maagzuur kan dacht ik ook komen door te weinig maagzuur.
Ja dat zei Mike ook al👍🏻

Nu 3x per dag een theelepel bio appelciderazijn door mijn water. En ik ben blij verrast 😃 heb zowaar nergens meer last van. Doe het nu bijna 2 weken!
 
Ah nice!! Ja ik heb ook daar een beetje mee zitten tobben. Appelazijn doet idd al veel in het op gang brengen.
Soms pak ik nu nog bij een zware maaltijd een tablet HCL. Denk aan een BBQ met véél vlees. Want ja, soms laat je je gewoon ff gaan. Niet dat het verteren niet lukt, maar het zorgt ervoor dat je bij een feestje geen dip krijgt, de vertering is makkelijker.
 
Ah nice!! Ja ik heb ook daar een beetje mee zitten tobben. Appelazijn doet idd al veel in het op gang brengen.
Soms pak ik nu nog bij een zware maaltijd een tablet HCL. Denk aan een BBQ met véél vlees. Want ja, soms laat je je gewoon ff gaan. Niet dat het verteren niet lukt, maar het zorgt ervoor dat je bij een feestje geen dip krijgt, de vertering is makkelijker.

Bij mij helpt het om van brandend maagzuur af te komen door een rauwe aardappel te eten, of aardappelsap te drinken
Ook eens geprobeerd. Maar geen effect helaas
 
Ik kom niet van mijn maagzuur tekort af, en de Betaine is me een dure grap, ik moet er veel van in nemen. Wil het nu gaan combineren met appelazijn voor de maaltijd, zolang het niet te veel van beide is kan het geen kwaad toch?
 
Ik kom niet van mijn maagzuur tekort af, en de Betaine is me een dure grap, ik moet er veel van in nemen. Wil het nu gaan combineren met appelazijn voor de maaltijd, zolang het niet te veel van beide is kan het geen kwaad toch?

Heb je wel eens Ivermectine gebruikt?
Sindsdien heb ik geen Betaïne supplement meer nodig.
 
Heb je nooit de topics over “anthelmintica” gelezen? Ivermectine en andere ontwormers.

Begin hier eens.

 
Daar heb ik wel wat over gelezen ,maar nog niet over dat het maagzuur verhoogd ik dacht dat je dat bedoelde.
 
Medusa: Wauw ziet er goed uit en goede dosis, heb altijd de betaine van NOW gehad, die is 2x zo duur, werkt die goed die van doctor's Best?
 
Medusa: Wauw ziet er goed uit en goede dosis, heb altijd de betaine van NOW gehad, die is 2x zo duur, werkt die goed die van doctor's Best?
Ik ben er zeer tevreden over ;)
Boven de 40 euro is de verzending gratis dus ik bestel meestal boven dit bedrag.
 
Ik ben er zeer tevreden over ;)
Boven de 40 euro is de verzending gratis dus ik bestel meestal boven dit bedrag.
Ik let altijd op bij een hoger bedrag, volgens mij moet je boven de 40euro invoerrechten betalen, de kosten lopen daardoor flink op of het moet veranderd zijn. In ieder geval ik heb er een keer mee te maken gehad met bestellen bij Iherb.
 
Ik let altijd op bij een hoger bedrag, volgens mij moet je boven de 40euro invoerrechten betalen, de kosten lopen daardoor flink op of het moet veranderd zijn. In ieder geval ik heb er een keer mee te maken gehad met bestellen bij Iherb.
Tegenwoordig is vat included. Net even een proefberekening gemaakt bij Iherb. De potten met 360 waren op dus 4 potten met 120 capsules in mijn winkelwagen gelegd.
1668165836863.png
 
heb jij de capsules van NOW ook wel eens gehad? ik slik nu 5 capsules krijg nog geen brandend maagzuur
 
heb jij de capsules van NOW ook wel eens gehad? ik slik nu 5 capsules krijg nog geen brandend maagzuur
Nee, die heb ik nooit gehad maar als je bij 5 stuks nog niks merkt dan heb je waarschijnlijk maagzuurtekort. Vriendin van mij kreeg past last bij 10 capsules......
Krijg je echt last boven in de maag na het slikken van Betaïne dan kun je snel wat bica nemen, dan zakt de pijn snel weer af.
Heb je het boek over maagzuurtekort wel eens gelezen? Bomvol goede info!
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.691
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan