Takjes, blaadjes en plantjes i.p.v ivermectine


@Melkmeisje: dus dat is dan eigenlijk een maceraat.

Ja, het is opgelost in olijfolie, en nee de olie is niet zacht verwarmd geweest.
Als ik er eens wietthee van zet worden de oliedruppels door de thee wel opgewarmd 😋
 

@Melkmeisje: dus dat is dan eigenlijk een maceraat.

Ja, het is opgelost in olijfolie, en nee de olie is niet zacht verwarmd geweest.
Als ik er eens wietthee van zet worden de oliedruppels door de thee wel opgewarmd 😋
Dat is dan veel minder geconcentreerd en in principe minder werkzaam dan wietolie door destillatie, waar je alleen pasta overhoudt en dat verdunt naar x5 met olijfolie 😃
 
Dat is dan veel minder geconcentreerd en in principe minder werkzaam dan wietolie door destillatie, waar je alleen pasta overhoudt en dat verdunt naar x5 met olijfolie 😃
Mijn insteek is om een zo natuurgetrouw mogelijk biologisch eindproduct te verkrijgen met natuurlijke verhoudingen van werkzame stoffen vanuit zoveel mogelijk natuurgetrouwe omstandigheden zonder verhitting.
Een maximale concentratie werkzame stoffen in het eindproduct vind ik van minder belang omdat de totale kosten bij mijn benadering best laag zijn en de hoeveelheid opbrengst meer dan genoeg voor eigen gebruik is.
Dit jaar zonder kunstlicht en het eindproduct is de meest geslaagde tot nu toe en met een prima werkzaamheid 😀
Een paar jaar geleden een flesje van Suver Nuver uitgeprobeerd maar die had een veel te hoge concentratie THC voor mij 🥴🙃:)🙃:)🙃:)🙃:)🥴
 
  • Leuk
Waarderingen: gse
Mijn insteek is om een zo natuurgetrouw mogelijk biologisch eindproduct te verkrijgen met natuurlijke verhoudingen van werkzame stoffen vanuit zoveel mogelijk natuurgetrouwe omstandigheden zonder verhitting.
Een maximale concentratie werkzame stoffen in het eindproduct vind ik van minder belang omdat de totale kosten bij mijn benadering best laag zijn en de hoeveelheid opbrengst meer dan genoeg voor eigen gebruik is.
Dit jaar zonder kunstlicht en het eindproduct is de meest geslaagde tot nu toe en met een prima werkzaamheid 😀
Een paar jaar geleden een flesje van Suver Nuver uitgeprobeerd maar die had een veel te hoge concentratie THC voor mij 🥴🙃:)🙃:)🙃:)🙃:)🥴
Ik maak ze beiden zelf, zowel cbd en thc. Met de cbd hou je effect van high worden in toom en zit er balans in het product. Ik heb veel goede ervaringen met het gebruik ervan
 
  • Leuk
Waarderingen: Surv
Ik denk dat dit precies de goede topic is voor mijn vraag:
Heeft er iemand ervaring met Kwasi bita?

De bekendste eigenschappen van dit Surinaamse, traditionele en zeer bittere medicijn zijn de koortswerende en malariaparasiet werende eigenschappen.
 
Wellicht interessant voor de plantjesbrigade:
Het zou oa ontstekingsremmend, immuunversterkend en anti-kanker werken.
Geen twijfel hierover. Paddenstoelen (Mycelium) verdienen hun eigen status. Gaat zeer ver terug in de geschiedenis (kerstman, Jezus, .....) en hun sporen worden zelfs in het heelal aangetroffen (of zijn ze via die weg ook hier beland...)
Als medicinale of psylocibin, er zijn al veel onderzoeken naar gedaan en veel goede ervaringen mee beleefd (uiteraard niet misbruiken met alcohol en andere zaken als je alleen naar de geestelijke verruiming wilt "beleven").
 
Wellicht interessant voor de plantjesbrigade:
Het zou oa ontstekingsremmend, immuunversterkend en anti-kanker werken.
Geprobeerd.
Sliep er slecht op en ervoer geen enkel voordeel.
Weggegooid geld.

Wel fijn:
Fijngesneden champignons en shitake met uitjes en knoflook bij lamsvlees in ghee gebakken 😋😋😋
 
Lees nou even lieve Fries:


Ik moet mijn kruidenrotzooi toch ergens kwijt als Heks zijnde ;)

AVM is super maar andere kruiden erbovenop kan heel leuk werken :D
Dat heb ik gelezen. Als je nadruk op de tweede zin had je niet getriggerd hoeven te zijn. Ik zeg nergens dat jouw reactie niet in dit topic past.
 
  • Leuk
Waarderingen: Heks
Het is niet plantaardig en wellicht een beetje sm-ig 🤪 maar zo kan het blijkbaar ook:
ziekte gewoon je lijf uit petsen & rammen met Paida-Lajin 🤔

(eerdere info van forumlid ruud)


More up-to-date links over Paida-Lajin:




Prima moment om P-L eens een tijdje uit te proberen 👨‍🦽
Zwembaden en sauna's zijn gesloten dus geen aangiftes of opmerkingen over blauwe plekken.
Mijn lief wil me ter ondersteuning van het genezingproces ook wel bewerken met een zweepje.
Nou ja, zeg ! 🥳
 
Het is niet plantaardig en wellicht een beetje sm-ig 🤪 maar zo kan het blijkbaar ook:
ziekte gewoon je lijf uit petsen & rammen met Paida-Lajin 🤔

(eerdere info van forumlid ruud)


More up-to-date links over Paida-Lajin:




Prima moment om P-L eens een tijdje uit te proberen 👨‍🦽
Zwembaden en sauna's zijn gesloten dus geen aangiftes of opmerkingen over blauwe plekken.
Mijn lief wil me ter ondersteuning van het genezingproces ook wel bewerken met een zweepje.
Nou ja, zeg ! 🥳

Filmpje met speech uit Great Dictator is jammer genoeg van YT verwijderd
 
Het is niet plantaardig en wellicht een beetje sm-ig 🤪 maar zo kan het blijkbaar ook:
ziekte gewoon je lijf uit petsen & rammen met Paida-Lajin 🤔

(eerdere info van forumlid ruud)


More up-to-date links over Paida-Lajin:




Prima moment om P-L eens een tijdje uit te proberen 👨‍🦽
Zwembaden en sauna's zijn gesloten dus geen aangiftes of opmerkingen over blauwe plekken.
Mijn lief wil me ter ondersteuning van het genezingproces ook wel bewerken met een zweepje.
Nou ja, zeg ! 🥳


Het is niet plantaardig en wellicht een beetje sm-ig 🤪 maar zo kan het blijkbaar ook:
ziekte gewoon je lijf uit petsen & rammen met Paida-Lajin 🤔

(eerdere info van forumlid ruud)


More up-to-date links over Paida-Lajin:




Prima moment om P-L eens een tijdje uit te proberen 👨‍🦽
Zwembaden en sauna's zijn gesloten dus geen aangiftes of opmerkingen over blauwe plekken.
Mijn lief wil me ter ondersteuning van het genezingproces ook wel bewerken met een zweepje.
Nou ja, zeg ! 🥳

Ik begrijp het niet, is dit smaak voor beginners 🤣🤣🤣🤣 daar is, toch wel een ander forum voor te vinden..... Petsforum ofzo
 
  • Haha
Waarderingen: Surv

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.922
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan