Takjes, blaadjes en plantjes i.p.v ivermectine

Hoeveel van die bloemen heb je nodig voor zo'n flesje....
veel, dit vond ik,
How many roses does it take to make essential oil?


Approximately how many rose blossoms does it take to distill a 5mL bottle of Rose essential oil? Answer: It takes approximately 252,000 individual petals (or 8,000 rose flowers) to produce one 5ml bottle of rose oil.
 
veel, dit vond ik,
How many roses does it take to make essential oil?


Approximately how many rose blossoms does it take to distill a 5mL bottle of Rose essential oil? Answer: It takes approximately 252,000 individual petals (or 8,000 rose flowers) to produce one 5ml bottle of rose oil.
Kortom om dit werkelijk als geneesmiddel te gebruiken moet de hele aarde vol gepland worden voor 1 medicijn 🤣🤣🤣
 
Met deze kennis ga ik geen essentiële oliën meer kopen. Dat is mij de lekkere geur niet waard.
Bij roos is het aantal bloemen nodig voor essentiele olie ook wel heel erg hoog FFF. Vandaar dat die olie ook zo duur is. Voor bijv. munt of sinaasappel (schil, dus kan vanuit restproduct van sap) heb je minder plant/vrucht nodig, wat je terug kunt zien aan de prijs van de olie. Je hoeft ze dus niet allemaal uit je leven te bannen ;)
 
Bij roos is het aantal bloemen nodig voor essentiele olie ook wel heel erg hoog FFF. Vandaar dat die olie ook zo duur is. Voor bijv. munt of sinaasappel (schil, dus kan vanuit restproduct van sap) heb je minder plant/vrucht nodig, wat je terug kunt zien aan de prijs van de olie. Je hoeft ze dus niet allemaal uit je leven te bannen ;)
Dankje voor de tip. Was een extreme reactie.
 

Heeft iemand dit al onderzocht. Arts heeft 7.000 + mensen behandeld met gewoon verkrijgbare medicijnen, half uur zitten kijken en toen waren er nog geen namen genoemd, ... meer tijd had ik niet
 
Bij roos is het aantal bloemen nodig voor essentiele olie ook wel heel erg hoog FFF. Vandaar dat die olie ook zo duur is. Voor bijv. munt of sinaasappel (schil, dus kan vanuit restproduct van sap) heb je minder plant/vrucht nodig, wat je terug kunt zien aan de prijs van de olie. Je hoeft ze dus niet allemaal uit je leven te bannen ;)
munt is geen schil, is gewoon uit de pepermuntplant. Alle citrussen wel en heb je inderdaad grote opbrengst. Ik dacht 1 liter olie van 100 kilo schil. 1 flesje citroenolie kost dan rond 12 euro voor 15 ml, pepermuntolie rond 23 euro uit mijn hoofd.
 
ik heb weleens gelezen dat Lady Di als huwelijksgeschenk een 1 liter fles rozenolie cadeau kreeg van een of andere oliesheik. Men vond het maar een raar cadeau.. wat is nu een liter rozenolie! Wel voor ruim 40.000 euro.
 
ik heb weleens gelezen dat Lady Di als huwelijksgeschenk een 1 liter fles rozenolie cadeau kreeg van een of andere oliesheik. Men vond het maar een raar cadeau.. wat is nu een liter rozenolie! Wel voor ruim 40.000 euro.
roos is de duurste eo die er is toch? Lijkt mij een top kado, en dan hoeft het niet eens een liter te zijn, 100 ml ook helemaal goed ☺️
 
roos is de duurste eo die er is toch? Lijkt mij een top kado, en dan hoeft het niet eens een liter te zijn, 100 ml ook helemaal goed ☺️
Nou, een potje van 5 ml rozenolie kost al rond de 200 euro, laat staan voor 100 ml 😂
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.856
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan