Ivermectine

Uitstekend idee, moet ik zeker de volgende keer ook eens zo proberen. Ik laat de toppen alleen in de olijfolie trekken voor pakweg een maand, maar dit lijkt mij idd beter
Let maar niet op de blatende onwetende schaapjes hoor, ze weten niet beter laat staan dat ze het ooit eens gedaan/gemaakt hebben.😉
Kijk eens naar de titel van dit topic :unsure:
 
Uitstekend idee, moet ik zeker de volgende keer ook eens zo proberen. Ik laat de toppen alleen in de olijfolie trekken voor pakweg een maand, maar dit lijkt mij idd beter
Let maar niet op de blatende onwetende schaapjes hoor, ze weten niet beter laat staan dat ze het ooit eens gedaan/gemaakt hebben.😉
Dit onwetend schaap is niet geïnteresseerd in olie, gebruik het in de keuken en wapen olie, dit onderwerp heeft niets met ivermectine te maken, ga lekker in het plantjes takjes thee mutsen topic pruttelen
 
Uitstekend idee, moet ik zeker de volgende keer ook eens zo proberen. Ik laat de toppen alleen in de olijfolie trekken voor pakweg een maand, maar dit lijkt mij idd beter
Let maar niet op de blatende onwetende schaapjes hoor, ze weten niet beter laat staan dat ze het ooit eens gedaan/gemaakt hebben.😉
Op naar plakjes en tantjes dan maar, laten we de brompotten hier verder pruttelen ;)
 
Er is absoluut iets vreemds en onnatuurlijks aan de hand, Tanja. Ik heb het ook gehad, dit is de meest abnormale 'griep' die ik ooit heb gehad en AVM heeft me niet kunnen helpen!

Mike
Volgens mij kun je dat niet zo stellen: als je het niet had gebruikt was je misschien wel zieker geweest. Maar ik realiseer me tegelijkertijd dat Hugo cs. dezelfde argumenten gebruiken: al die gevaccineerden in de ziekenhuizen zouden misschien wel zieker geweest zijn zonder fuckzienatie. Het blijft gissen. Zelf hebben mijn vrouw en ik ivm niet preventief gebruikt maar toen we de uitslag van Corona kregen, wel direct aan de ivm gegaan, samen met de supplementen zoals geadviseerd op Zelfzorgcovid19. Binnen korte tijd allebei weer beter en topfit. Zeg het maar...Ben wel blij met m'n voorraadje ivm!
 
Laatst bewerkt:
Het wordt steeds duidelijker: EMS is het probleem. Dat is een grote Chinese koeriersdienst. Ze hebben vat op de grote jongens. Kies bij verzending dus niet voor EMS.

Mike
Bij ons niet ems maar
Roli biedt sinds 10 september al geen EMS meer aan. Hij is op de hoogte van deze onderscheppingen. Alle klanten die nu te maken hebben gehad met inbeslagname van goederen hebben met elkaar gemeen dat de bestellingen dateren van voor 10 september en verzonden zijn via EMS.

wie nu zo onvolwassen is om te gaan klagen, bedenk nogmaals: dit is geen normaal product! Roli is ook geld en goederen kwijtgeraakt door al dit gedoe, vergeet dat niet. Accepteer je verlies en besrel opnieuw of ga anders door met je leven zonder IVM. Ik heb achter de schermen al enkele keren bijzonder kwaad moeten worden op egoisten vol verwijten en ongeduld, dus ik spreek het hier nu maar openlijk uit. Wie geen waardering kan opbrengen voor mensen die zich uit de naad werken om het zo snel en efficient mogelijk aan je deur afgeleverd te krijgen is het ook niet waard om te ontvangen.

Mkke
Bij ons is het via china post verzonden, en de ander ems
 
Ik zie daar vooralsnog geen bewijs voor.

Mike
ik loop bij een helderziende quantumgenezer, zijn waarneming is dat de geprikte de verspreiders zijn, maar dat weten we al....wat ik niet wist en dat terwijl ik zo goed als geen nieuws kijk....hij duidelijk in mijn aura dat spike balletje aanwezig was en fysiek doorwerkte op mijn linker long. ik ben nu eens goed gaan opletten behalve de chemtrails en ook het water wat niet klopt.....dat je gewoon 3d bijna constant die balletjes in beeld hebt....dat heet dus iets meer dan hypnose! Wat dus fysiek uitwerkt.
 
ik loop bij een helderziende quantumgenezer, zijn waarneming is dat de geprikte de verspreiders zijn, maar dat weten we al....wat ik niet wist en dat terwijl ik zo goed als geen nieuws kijk....hij duidelijk in mijn aura dat spike balletje aanwezig was en fysiek doorwerkte op mijn linker long. ik ben nu eens goed gaan opletten behalve de chemtrails en ook het water wat niet klopt.....dat je gewoon 3d bijna constant die balletjes in beeld hebt....dat heet dus iets meer dan hypnose! Wat dus fysiek uitwerkt.
Ben bij heldeziende opgehouden met lezen...
Satanisme next
 
Parasieten gevonden in bloed van GMO mensen: https://www.bitchute.com/video/U31atHbZaoiw/

Deze parasieten kunnen pijn veroorzaken [ongeveer t=5 minuten].
Zal de meermalen genoemde shedding bestaan uit verspreiding van parasieten?

Nog meer IVM/AVM erin :ROFLMAO:
Jodium is ook antiparasitair, dus dat persoonlijke stokpaardje noem ik ook nog maar weer even ;)
 
Parasieten gevonden in bloed van GMO mensen: https://www.bitchute.com/video/U31atHbZaoiw/

Deze parasieten kunnen pijn veroorzaken [ongeveer t=5 minuten].
Zal de meermalen genoemde shedding bestaan uit verspreiding van parasieten?

Nog meer IVM/AVM erin :ROFLMAO:
Jodium is ook antiparasitair, dus dat persoonlijke stokpaardje noem ik ook nog maar weer even ;)
Ff deels gekeken, en de omschrijving van deze video ff bekeken.
Daar staat al bij dat von der Leyen gezegd heeft dat ze versneld de Neurenberg code wil afschaffen, heeft ze tot op heden nergens gezegd..

Ik trek dit enigszins in twijfel, ik zie de geprikten niet meewerken met een wappie test... Ook de nazi's variant niet
 
Ff deels gekeken, en de omschrijving van deze video ff bekeken.
Daar staat al bij dat von der Leyen gezegd heeft dat ze versneld de Neurenberg code wil afschaffen, heeft ze tot op heden nergens gezegd..

Ik trek dit enigszins in twijfel, ik zie de geprikten niet meewerken met een wappie test... Ook de nazi's variant niet
Herkenbaar je twijfels.

Toch raad ik je aan de hele film te bekijken. Aan het eind legt de presentator ook uit welk effect dit nieuws op de geprikten heeft gehad.

We zullen het moeten doen met de info die we krijgen of anders zelf een goede microscoop kopen en zelf prikken. Het is in ieder geval weer een zaadje met informatie om zo nog meer puntjes aan elkaar te krijgen in dit complexe verhaal.

Het simpele verhaal is: ga niet prikken, maar dat snappen we hier wel.

Ik vond het opvallend dat er wat in het middel zou zitten dat pijnen veroorzaakt, iets wat hier veelvuldig voorbij komt op dit moment bij mensen die behoorlijk ziek zijn. Vandaar even dit filmpje en zo kunnen we samen wellicht een wat beter beeld krijgen van e.e.a. 😁
 
Herkenbaar je twijfels.

Toch raad ik je aan de hele film te bekijken. Aan het eind legt de presentator ook uit welk effect dit nieuws op de geprikten heeft gehad.

We zullen het moeten doen met de info die we krijgen of anders zelf een goede microscoop kopen en zelf prikken. Het is in ieder geval weer een zaadje met informatie om zo nog meer puntjes aan elkaar te krijgen in dit complexe verhaal.

Het simpele verhaal is: ga niet prikken, maar dat snappen we hier wel.

Ik vond het opvallend dat er wat in het middel zou zitten dat pijnen veroorzaakt, iets wat hier veelvuldig voorbij komt op dit moment bij mensen die behoorlijk ziek zijn. Vandaar even dit filmpje en zo kunnen we samen wellicht een wat beter beeld krijgen van e.e.a. 😁
Op zich heb je geljk, maar het figuur wat het filmpje geplaatst heeft zit ook nep nieuws te verkondigen, Charlie Ward komt ook goed over in zijn video's maar is ook 1000% nep het is heel moeilijk onderscheid te maken


De pijn van het middel kan niet bij niet on gemodificeerden komen.

Heks je inzet wordt gewaardeerd maar doe je bezem aan de kant en koop hardloop schoenen je hebt nog veel in te halen 🤣🤣🤣
 
Bijv. 50 gr of meer gedroogde THC+CDB-toppen in een glazen pot een dag in de vriezer zetten. Dan barsten de plantencelstructuren door de vrieskou. Terwijl het plantmateriaal nog bevroren is fijnstampen in de pot en dan een halve liter olijfolie toevoegen. Een aantal weken laten rijpen in de pot en de olijfolie met het plantmateriaal dagelijks even in beweging brengen. Daarna filteren en bottelen. Eventueel de olie verwarmen voor een hoger THC-gehalte.

Het eerst laten bevriezen van plantmateriaal werkt ook uitstekend bij alcoholtincturen. Daarbij gebruik ik dan 96% bio alcohol van de De Cruydhof. Het plantmateriaal kan gelijk voor het invriezen in de alcohol gezet worden. Alcohol bevriest pas bij onder de honderd graden C. Tussendoor, bijv. na 1 dag, stamp ik dan het bevroeren plantmateriaal in de alcohol fijn en is de tinctuur na 3 dagen invriezen klaar voor gebruik.
dus dat is dan eigenlijk een maceraat.
 
dus dat is dan eigenlijk een maceraat.
Vanwege pruttelende brompotten :ROFLMAO: - en terecht hoor :) - mijn antwoord bij topic Takjes, blaadjes en plantjes:
 
ik heb een week geleden Roli gemaild over mijn bestelling dat ik ipv 10 potjes maar 1 heb gekregen. Hij zal wel druk zijn nog niks gehoord. Maar ik krijg steeds mail van Ali of ik tevreden ben over mijn bestelling moet ik daarop reageren of krijgt Roli dan problemen?
 
ik heb een week geleden Roli gemaild over mijn bestelling dat ik ipv 10 potjes maar 1 heb gekregen. Hij zal wel druk zijn nog niks gehoord. Maar ik krijg steeds mail van Ali of ik tevreden ben over mijn bestelling moet ik daarop reageren of krijgt Roli dan problemen?
Roli reageert vaak sneller op WhatsApp

whats app :+86 15818712361
telegram: +86 18928223192
email :bblyxde@gamil.com
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.476
Berichten
503.696
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan