Takjes, blaadjes en plantjes i.p.v ivermectine

Ik begrijp het niet, is dit smaak voor beginners 🤣🤣🤣🤣 daar is, toch wel een ander forum voor te vinden..... Petsforum ofzo
Nee, Paida Lajin is blijkbaar een serieus te nemen methode.
Wordt nog in kloosters in China onderwezen en nu dus ook wereldwijd.
Heeft in principe niets met sm te maken omdat het niet systematisch wordt gekoppeld aan genot, onderdanigheid, overheersing e.d.

Xiao Hongchi heeft deze blijkbaar effectieve zelfhelingmethode algemeen toegankelijk gemaakt in de Wereld en is daarvoor? opgesloten in de gevangenis door middel van een proces op vage gronden.
Misschien wel omdat de methode te effectief is waardoor veel te veel mensen van big pharma medicatie en behandelingen af konden gaan na toepassing ervan.

Heeft wat overeenkomsten met met het Japanse do-in, wat niet verwonderlijk is omdat erg veel in Japan van Chinese origine is.

Bekijk anders eens de documentaire over Paida Lajin op Youtube

 
Nee, Paida Lajin is blijkbaar een serieus te nemen methode.
Wordt nog in kloosters in China onderwezen en nu dus ook wereldwijd.
Heeft in principe niets met sm te maken omdat het niet systematisch wordt gekoppeld aan genot, onderdanigheid, overheersing e.d.

Xiao Hongchi heeft deze blijkbaar effectieve zelfhelingmethode algemeen toegankelijk gemaakt in de Wereld en is daarvoor? opgesloten in de gevangenis door middel van een proces op vage gronden.
Misschien wel omdat de methode te effectief is waardoor veel te veel mensen van big pharma medicatie en behandelingen af konden gaan na toepassing ervan.

Heeft wat overeenkomsten met met het Japanse do-in, wat niet verwonderlijk is omdat erg veel in Japan van Chinese origine is.

Bekijk anders eens de documentaire over Paida Lajin op Youtube


Zelfkastijding is van alle tijden 🤣🤣🤣
 
Nee, Paida Lajin is blijkbaar een serieus te nemen methode.
Wordt nog in kloosters in China onderwezen en nu dus ook wereldwijd.
Heeft in principe niets met sm te maken omdat het niet systematisch wordt gekoppeld aan genot, onderdanigheid, overheersing e.d.

Xiao Hongchi heeft deze blijkbaar effectieve zelfhelingmethode algemeen toegankelijk gemaakt in de Wereld en is daarvoor? opgesloten in de gevangenis door middel van een proces op vage gronden.
Misschien wel omdat de methode te effectief is waardoor veel te veel mensen van big pharma medicatie en behandelingen af konden gaan na toepassing ervan.

Heeft wat overeenkomsten met met het Japanse do-in, wat niet verwonderlijk is omdat erg veel in Japan van Chinese origine is.

Bekijk anders eens de documentaire over Paida Lajin op Youtube


Het lijkt me wel een gevalletje "don't try this at home".
De methode zal beslist werken maar dient met kennis benaderd te worden daar je wel met energiebanen, meridianen, drukpunten, etc. aan het werk bent. Zomaar wat ongerichte 'zelfkastijding' [©️Sailor] lijkt me niet de weg :)
 
Het lijkt me wel een gevalletje "don't try this at home".
De methode zal beslist werken maar dient met kennis benaderd te worden daar je wel met energiebanen, meridianen, drukpunten, etc. aan het werk bent. Zomaar wat ongerichte 'zelfkastijding' [©️Sailor] lijkt me niet de weg :)
Moet je net tegen mij zeggen 😁 dan probeer ik het juist wel! 🤣
Kennis & ervaring mbt energiebanen is aanwezig, dat scheelt alweer.
Heb er eerst een week van alles over gelezen en gezien en ben het nu sinds 2 dagen op mezelf aan het uitproberen. So far so good 🤕 🙂
 
  • Haha
Waarderingen: Heks
Moet je net tegen mij zeggen 😁 dan probeer ik het juist wel! 🤣
Kennis & ervaring mbt energiebanen is aanwezig, dat scheelt alweer.
Heb er eerst een week van alles over gelezen en gezien en ben het nu sinds 2 dagen op mezelf aan het uitproberen. So far so good 🤕 🙂
Zal ik komen helpen ik heb nog zo'n knuppel met spikes heb je gelijk acupunctuur gaat het dubbelop 🤣🤣🤣
 
Mischien toch maar een forum beginnen petsforum.klap of zo, past toch wat minder bij al het gezondheids nieuws hier 🤣🤣🤣🤣
Probeer het anders zelf ook eens een tijdje :)
Ik blijf hier informeren over eventueel behaalde gezondmakende resultaten 🤓
Misschien is het niets (voor mij?), en houd ik er dan hopelijk hoogstens wat tijdelijke blauwe plekken aan over 😁
Tot nu toe (na 2 dagen) merk ik wat murv voelen op de 1e dag en op de 2e dag een toename in vitaliteit op, maar dat kan ook een tijdelijk placebo effect zijn
 
Probeer het anders zelf ook eens een tijdje :)
Ik blijf hier informeren over eventueel behaalde gezondmakende resultaten 🤓
Misschien is het niets (voor mij?), en houd ik er dan hopelijk hoogstens wat tijdelijke blauwe plekken aan over 😁
Tot nu toe (na 2 dagen) merk ik wat murv voelen op de 1e dag en op de 2e dag een toename in vitaliteit op, maar dat kan ook een tijdelijk placebo effect zijn
Moet je ook doen 🤣🤣🤣 is wel een idee je zelf bont en blauw slaan daarna demonstreren kan je de me de schuld geven 🤣🤣
 
  • Haha
Waarderingen: Surv

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.929
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan