Supplementen verkoop / ruil / weggeef topic

Ik heb altijd nog supplementen van solgar, Ortiha. Maar zie hier andere merken staan zou er graag informatie over willen.
Of moet ik hier een nieuwe vraag over stellen?
 
- Bifidobacterium infantis Gold
Ik kan er niet tegen!
Aangebroken verpakking, tht 25-09-2017, nieuw prijs €42
Er zitten nog 16 van de 30 capsules in.

https://exendo-epigenomics.com/product/bifidobacterium-infantis-gold-30-caps/
 
Hallo Biebs, met mijn darmklachten zou ik deze wel eens willen proberen.

Wat is de vraagprijs?
 
Ik heb ook nog een aantal producten staan :
- LactoBif probiotics van California Gold nutrition. Nog 47 capsules ( van de 60). Nieuw 20 euro
- Inulin FOS van Jarrow formulas, 180 gram , voor 2 dagen eruit. nieuw 6,50 euro
- Boek de leefstijlbijbel van Yassir van Unen, nieuw 25 euro.
 
liesje: als ik het moet verzenden denk ik dat ik door pakketpost 5,95 kwijt ben. Is €20 inclusief verzendkosten dan een goede deal?
 
Hoi Biebs, ik heb al eens eerder pilletjes gehad (weet niet meer van wie, is ook niet belangrijk) maar toen zijn ze gewoon in een envelop gegaan en met de post verstuurd (dan kan het dus door de brievenbus). Ging heel goed. Zelf heb ik dan wel een potje om ze in te doen.
Denk je dat dat zou lukken?
Het is bifido en volgens website van Intendo had ik het idee dat er ook lacto in zou zitten.
Hebben ze daar nog iets van op het potje gezet?
Ik meen dat ik op hun website zag staan dat je er ook diaree van kan krijgen. Haha, ik heb (had) te pas en te onpas al diaree.
Mijn ontl. is inmiddels al een stuk beter, geen idee hoe dat precies komt. Beter voedsel, B12, vit C, enzymen en ja probiotica.
1 euro per pil?
 
Haha, wauw dat ik daar zelf niet aan dacht. Ik zal ze in een envelop doen ja.
€1 per pil lijkt me helemaal prima.

Dit staat er op het potje: gegarandeerd vrij van gluten, lactose, caseïne, soja, maïs, niet natuurlijke conserveermiddelen, synthetische geur-, kleur- en smaakstoffen.

Hoe doen we dat qua email adressen?
 
Als Mike mijn email-adres kan geven aan jou komt het helemaal goed.
Lukt dat Mike?
 
Ik heb een site gevonden voor Mike
Mikedonders10@gmail.com

Blijkbaar heeft hij onze vraag nog niet gelezen
 
Ik stuurde zojuist een mail naar bovengenoemd mailadres maar kreeg dit terug als zijnde niet geldig.
Weet iemand hoe wij aan elkaars email-adres kan komen.
Anders moeten we zelf maar gewoon ons email-adres hier vermelden.
Maar destijds vond Mike dat geen goed idee
 
Ik denk dat het nu goed gaat komen Bieb. Een mail gestuurd naar Mike en kreeg antwoord.
 
Biebs, Als je morgen mijn email niet hebt gekregen dan zet ik het hier maar op de site.
 
Ik heb onlangs hier wat besteld met korting, in mijn geval ging het om rooibos thee die in de winkel inmiddels tamelijk prijzig is geworden.
Nu loopt er een bestelling van Weleda, ook zo,n duur merk.
www.gezondheid-aanbiedingen.nl.
 
Biebs wil jij nog eens proberen kontakt te leggen met Mike over onze emails?
 
Biebs het schijnt niet te lukken met onze emails.
Momenteel zit ik zonder probiotica.
 
Zet de probiotica anders even op marktplaats en geef de link daarvan hier door !
Ik heb ook nog probiotica capsules liggen trouwens ( 47 capsules volgens mij, mogen weg voor 10 euro en kunnen in een enveloppe)
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.779
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan