• Beste forumleden, we maken nu gebruik van nieuw forum software. Je oude wachtwoord werkt hier niet meer. Klik op aanmelden en dan op de link "wachtwoord vergeten". Je kunt dan je wachtwoord opnieuw instellen.

Supplementen verkoop / ruil / weggeef topic

fatsnotbad

Administrator
Forumleiding
Daarom geeft hij het ook weg i.p.v, te verkopen. Moet ik jou nog uitleggen dat die hele bullshit van tht-datum pure verspilling is opgelegd door de overheid? Vroeger roken we eraan of proefden een klein beetje en als het goed was was het goed en anders gooiden we het weg. Goed voor je immuunsysteem!

Mike

jeroenvz

Member
Misschien is die krill olie in de capsules gaan fermenteren en is ie daarom nog langer houdbaar en bevat het daarom vitamine k2

fatsnotbad

Administrator
Forumleiding
Olie kan niet fermenteren omdat er geen suikers in zitten. De reden waarom er toch gefermenteerde cod liver oil (levertraan) bestaat is omdat de levers, die wel suikers bevatten, eerst fermenteren, waarna vervolgens de olie overblijft.

Mike

jeroenvz

Member
Ik ben op dit moment rundernier en runderogen aan het fermenteren, ik geloof niet dat daar suikers inzitten dus dan gaat dat niet lukken?

sprout

Well-known member
Green Pastures Skate liver oil (Roggen levertraan)
Flesje 237ml (ongeopend)
Tegen datum aan (blijf nog wel lang goed, altijd bewaard in de koelkast)

22,50 euro per flesje (kan besproken worden)

Meerdere flesjes beschikbaar.
(Ophalen Den Bosch of verzenden)

Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.166
Leden
7.580
Nieuwste lid
One Love
Word vaste donateur van dit forum
Bovenaan