Supplementen verkoop / ruil / weggeef topic

Ik zat op de verkeerde topic dus bij deze nogmaals.
Voor liefhebbers heb ik de volgende extracten staan: NutriCology Adrenal Natural Glandular 150 Vegcaps (-3 caps) Thorne Adrenal Cortex 60 Vegcaps (-2 caps) en Millepertuis Bio Sint Janskruid 120 capsules (-1 cap)


De prijs komen we altijd uit.
 
Ik heb nog een volle pot met 100capsules van Nutricology L-methionine.

Ik hoor het wel als iemand interesse heeft.
 
Te koop:
Nieuwe gesealde pot Green Pasture Blue Ice Gefermenteerde Levertraan, 120 capsules.
Nieuwprijs 32,95, mijn prijs 22,50 euro incl. verzenden
(standaard verzending ex pot in een envelop).

Verzending per pakketpost ook mogelijk. Kosten 6.75 Euro. Daarbij kan dan een flesje Green PastureBlue Ice Gefermenteerde Levertraan Non-Flavored. Oorspronkelijk 237 ml, echter is hier ca. 20% uit.
Potje+flesje+verzendkosten: 35 Euro.

Wie heeft interesse?
 
Heksje, Ik heb wel belang bij de Levertraan. Mike kan jij ons met elkaar in contact brengen?
 
Leuk Anss, je kunt mij bereiken op het volgende emailadres:
rauweheks [at] gmail [dot] com

Tot ziens op de mail :)
 
Ik krijg helaas geen antwoorden op mijn emails van Heksje! Ik heb nog steeds interesse in de levertraan capsules! Graag word het serieus genomen.
 
Hoi Bigfoot,

Ik heb wel interesse in de Thorne Adrenal Cortex 60 Vegcaps (-2 caps)
Heb je ze nog?
 
Hoi Devotion,

Ik zag dat je ascorbyl palmitaat, zink picolaat en MSM poeder hebt
Als je het nog hebt, wil ik het wel van je kopen.
 
Ik heb te koop:

-Aardingslaken met grondpin, ongeveer 200x75 cm (gebruikt, maar nog in prima staat).

- NOW papaya enzymen, potje van 180 stuks waar er een stuk of 10-20 uit zijn.

- Betaine HCL van het merk thompson, 2 potjes van 90 stuks. 324mg HCL en 39mg pepsine per capsule.

-Betaine HCL, Pepsin en gentian bitters van het merk Doctor's Best. 650mg HCL en 25mg pepsine per capsule.
1 volle pot van 360 capsules en nog een pot waar er een stuk of 30 uit zijn denk ik.

- actief foliumzuur
https://www.leefbewust.com/webwinkel/product-categorie/foliumzuur/

Iemand interesse?
 
Mooie gietijzeren grilpan
Bieden
http://link.marktplaats.nl/m1123979740?utm_source=android_social&utm_medium=social&utm_content=app_android&utm_campaign=socialbuttons

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.772
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan