Stop de Lockdown


Verplichte vaccinaties voor leraren en zorgmedewerkers in Nieuw-Zeeland​

..Iedereen die risicovol werk verricht in de gezondheids- en gehandicaptenzorg moet uiterlijk op 1 december 2021 volledig gevaccineerd zijn. Huisartsen, apothekers, wijkverpleegkundigen, verloskundigen, paramedici en alle gezondheidswerkers die werken op locaties waar kwetsbare patiënten worden behandeld, moeten hun eerste dosis van het vaccin vóór 30 oktober gekregen hebben.
..Vanaf 1 januari 2022 moeten basis- en middelbare scholen ervoor zorgen dat alleen gevaccineerd personeel contact heeft met kinderen en scholieren.

Zeer zorgelijk dit. Want wanneer komt het hierheen?

Dorothé
 
Ik had een geel hesje op het dashboard liggen met #StemZeWeg, het leverde mij een kras van voor tot halverwege de auto op
Ja niet te geloven toch.. en dan noemen zo ons wappies🤓 vroeger als je teveel drugs had gebruikt op een feestje was je wappie toch🤣
 
Het Dumpert publiek zou goed bij een gemiddelde schaapskooi passen. Zie de reacties.


 
Het Dumpert publiek zou goed bij een gemiddelde schaapskooi passen. Zie de reacties.


Het Dumpert publiek zijn allemaal van die HenkWestbroekjes... Rechts-progressief is gewoon een light versie van links...
 

Prognoses ongunstiger dan verwacht: OMT adviseert voorlopig niet te versoepelen​

..Het Outbreak Management Team (OMT) adviseert om de komende weken versoepelingen, zoals het uitbreiden van de maximaal 75 procent bezetting tijdens evenementen, niet door te voeren. De herfst- en winterprognoses voor het verloop van de besmettingen met het coronavirus zijn volgens het adviesorgaan ongunstiger dan eerder verwacht. Het demissionaire kabinet volgt het advies op.
..Het OMT spreekt van "een kantelpunt in de epidemiologische situatie" nadat twee weken geleden eerder de laatste versoepelingen waren ingegaan. Als er niet verder wordt versoepeld en het aantal contacten hetzelfde blijft, komen er mogelijk tot vierhonderd mensen op de intensive care terecht. Volgens de officiële cijfers liggen er momenteel 138 mensen met COVID-19 op de ic.

:eek: :eek: :eek:.Ik begin me nu toch schuldig te voelen. Ik heb vast veel mensen in de horeca aangestoken. Oh nee, daar mocht ik niet komen. Maar,...ik heb ze vast aangestoken in het MUMC 🔥 Nou dan zijn ze gelijk bij de IC, toch...

Dorothé
 
Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.691
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan