Stop de Lockdown



Themenauszug:
▫️Veranschaulichung und Analyse der öffentl. Daten
▫️Was wir erleben ist ein Informationskrieg
▫️Schleichende Transformation in den Geist der DDR
▫️Psychologische Steuerung der Bevölkerung
▫️Dokumentationen von "Impf"schäden
▫️Die Dark Winter Übung (2001) und die Parallelen zur Gegenwart


Dorothé
 
Laatst bewerkt:
Wie had dit nou verwacht de digitale ausweis stopt niet op 1 november....


Met 5000 boa's in opleiding wisten we dat al
Het blijft raar om de woorden ‘boa’s’ en ‘opleiding’ in dezelfde zin te zien
 
Het blijft raar om de woorden ‘boa’s’ en ‘opleiding’ in dezelfde zin te zien
Snap ik, maar het kost een jaar minimaal om die eencelligen zover te krijgen dat ze een QR kunnen controleren met een app op een smartphone, en daarna moeten ze ook nog kunnen zeggen uw QR is ongeldig deze het verschil leren tussen rood en groen

Dat gaat echt niet meevallen
 
Snap ik, maar het kost een jaar minimaal om die eencelligen zover te krijgen dat ze een QR kunnen controleren met een app op een smartphone, en daarna moeten ze ook nog kunnen zeggen uw QR is ongeldig deze het verschil leren tussen rood en groen

Dat gaat echt niet meevallen
Wat ze vooral leren is dat ze moeten zeggen tegen degenen die kritiek uiten op die QR: ik ga niet met u in discussie mevrouw, dit zijn de regels. ( in 40-45 zeiden ze dan: befehl is befehl)

Als je net uit Afghanistan komt is dat best wel moeilijk hoor, zo een zinnetje dat kost zeker een jaar.
 
1633808875274.png

In bovenstaand filmpje pleit OMT-lid Menno de Jong om de maatregelen die we 1,5 jaar gehad hebben in te zetten bij een zware griep. We kunnen gaan testen op de griep en dan meteen ingrijpen met de maatregelen die we al kennen zodat de zorg niet overbelast wordt.

Waar heb ik dat eerder gehoord? :eek:

Dorothé
 
Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.787
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan