Stop de Lockdown

Rechtszaak verloren, goh, dat had ik echt niet verwacht! ;)
Belachelijk, maar wel weer een nagel aan de doodskist van de onafhankelijke rechtspraak...

Het nadeel van afschaffen luier plicht is natuurlijk dat ik, dit jaar nog niet zo'n ding opgehad, direct in winkels de normale mensen kon herkennen, dat is straks weer over
 
Met een katoenen luiertje, grafeenkapjes van firma Sywert begin ik niet aan, over neus en mond liep ik, op de valreep van de mondkapjesplicht, de hal van het plaatselijke ziekenhuis binnen. Prompt hyperventilerend, zwetend, happend naar lucht met een hartslag van 100, verbijsterd dat scholieren en andere ongelukkigen, deze marteling een jaar lang, hele dagen hebben volhouden.
 
Normaal gesproken hebben mensen weerstand opgebouwd doordat ze in aanraking zijn geweest met het RS-virus, maar vanwege de afstandsregels tijdens de coronapandemie is er anderhalf jaar lang geen immuniteit opgebouwd. Volgens Bont is nu sprake van een 'uitgestelde RS-epidemie'.


Mike
 
Jazeker. Ging over de herdenking van de slag om het Malieveld van 21-6-2020, die morgen plaatsvindt op de Koekamp in Den Haag.

Mike
 
Voor die 5.000 dollar boete heeft gouverneur DeSantis algehele amnestie verleend.

Mike
Het is juist andersom: 5.000 dollar boete als je als winkel aan klanten vraagt om een mondkapje te dragen.
Je krijgt dus boete als je mensen een mondkapje verplicht of er naar vraagt.
 
En de eminente basisschoolleraar die persoonlijk verantwoordelijk is voor onze gezondheid begint al weer voor te sorteren op lockdowns in het najaar. :-(

Daar krijgen ongetwijfeld ongevaccineerden de schuld van.....

Als we als bevolking dat weer laten gebeuren dan verdienen we niet beter dan geregeerd worden door minkukkels in een demissionair kabinet..
 
Laatst bewerkt:
Heb je die snotneus verteld dat hij daar helemaal niets, maar dan ook niets, mee te maken heeft, dat dit iets is tussen jou en jouw arts? Ik hoop dat je hem de oren hebt gewassen, dat vertrouw ik jou wel toe.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.780
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan