Stop de Lockdown

Lekker hardlopen met een kappie op.

 
Als de PCR-test valt, valt alles!

Mike
Ik help het je hopen Mike. Ik (even terzijde) heb echt een geinige baan met veel contact met andere mensen/bedrijven. Dat was natuurlijk helemaal top 55K/jaar auto rijden overal heen en een goeie onkosten vergoeding.

Nu met Cojona zit ik uit te zoeken of ik gvd morgen wel gewoon naar België kan rijden. Brrrr. De lol is er af vwmb. (Ik moest kijken of de "Verklaring op eer" nog telde :))

Nog even volhouden denk ik dan en dan hoop ik dat alles instort, PCR, Vaccins, Hugo Bloemschoen heel de mieterse boel.

Ik denk dan, op mijn sipst, dat het nooit meer wordt zoals het was :-(

Maar, op mijn vrolijkst, misschien wel beter :)
 
Als de PCR-test valt, valt alles!

Mike
Wat betreft die PCR-testen: het is zo typisch dat het al vanaf het begin bekend was dat die niet deugden. In het interview met dokter Els van Veen bij De Nieuwe Wereld zegt zij dat je vanaf het begin geen kritiek mocht hebben op de corona-aanpak, want ja, het was/is nu eenmaal crisis, net zoals in een oorlogssituatie: niet om doorheen te komen die hypnose, als dikke stroop : https://overcast.fm/+QqhE-zubA/07:00
 
Laatst bewerkt:

De Fabricatie van Instemming, en waarom feiten er niet toe doen​

Ik merk dat zelf in mijn omgeving. Als ik zaken vertel en feiten aanhaal, wordt er niet eens meer op gereageerd. Er wordt eigenlijk meer gedaan alsof ik zielig ben met mijn verhaal. Zo van; Hoe lang wil je die onzin nog blijven verkondigen, stop er nu maar eens mee. Wij hebben gelijk gekregen want zie maar, alles gaat nu open. En ja, als er in de herfst weer een lockdown komt, ja dan zal het wel nodig zijn. Dus stop met al die nonsens, wij zijn moe van jouw verhalen.
Ik raak dus helemaal niet meer aan met mijn verhaal en feiten. Voorheen kon er nog wel eens strijd ontstaan, maar nu zelfs dat niet meer.
Het maakt mij zeer moe en gefrustreerd. Ik volg natuurlijk de zaken nog, maar besef dat het helemaal niets maar dan ook niets teweeg brengt. In ieder geval niet als ík het weergeef. Ik hoop dat andere instanties meer succes zullen hebben.

Dorothé
 

De Fabricatie van Instemming, en waarom feiten er niet toe doen​

Ik merk dat zelf in mijn omgeving. Als ik zaken vertel en feiten aanhaal, wordt er niet eens meer op gereageerd. Er wordt eigenlijk meer gedaan alsof ik zielig ben met mijn verhaal. Zo van; Hoe lang wil je die onzin nog blijven verkondigen, stop er nu maar eens mee. Wij hebben gelijk gekregen want zie maar, alles gaat nu open. En ja, als er in de herfst weer een lockdown komt, ja dan zal het wel nodig zijn. Dus stop met al die nonsens, wij zijn moe van jouw verhalen.
Ik raak dus helemaal niet meer aan met mijn verhaal en feiten. Voorheen kon er nog wel eens strijd ontstaan, maar nu zelfs dat niet meer.
Het maakt mij zeer moe en gefrustreerd. Ik volg natuurlijk de zaken nog, maar besef dat het helemaal niets maar dan ook niets teweeg brengt. In ieder geval niet als ík het weergeef. Ik hoop dat andere instanties meer succes zullen hebben.

Dorothé

Dat zag ik dus aan mijn statistieken, langzaam maar zeker nu minimaal 50% minder bezoekers als in januari en nog meer sinds een jaar geleden. Vandaag mijn artikel ... en ik zei niets meer en vond dat wel prima zo.
 

De Fabricatie van Instemming, en waarom feiten er niet toe doen​

Ik merk dat zelf in mijn omgeving. Als ik zaken vertel en feiten aanhaal, wordt er niet eens meer op gereageerd. Er wordt eigenlijk meer gedaan alsof ik zielig ben met mijn verhaal. Zo van; Hoe lang wil je die onzin nog blijven verkondigen, stop er nu maar eens mee. Wij hebben gelijk gekregen want zie maar, alles gaat nu open. En ja, als er in de herfst weer een lockdown komt, ja dan zal het wel nodig zijn. Dus stop met al die nonsens, wij zijn moe van jouw verhalen.
Ik raak dus helemaal niet meer aan met mijn verhaal en feiten. Voorheen kon er nog wel eens strijd ontstaan, maar nu zelfs dat niet meer.
Het maakt mij zeer moe en gefrustreerd. Ik volg natuurlijk de zaken nog, maar besef dat het helemaal niets maar dan ook niets teweeg brengt. In ieder geval niet als ík het weergeef. Ik hoop dat andere instanties meer succes zullen hebben.

Dorothé

Ja, ik voel het gewoonweg zo dat zij menen dat zij nu al de gehele tijd hun gelijk GEKREGEN hebben en die tijd best lang is (1,5 jaar) en wij hiermee al die tijd geen gelijk GEKREGEN hebben, en dat ze daarom dus ook gelijk hebben. Het is alsof wij hiermee dus verloren hebben.

Dorothé
 
Ja, ik voel het gewoonweg zo dat zij menen dat zij nu al de gehele tijd hun gelijk GEKREGEN hebben en die tijd best lang is (1,5 jaar) en wij hiermee al die tijd geen gelijk GEKREGEN hebben, en dat ze daarom dus ook gelijk hebben. Het is alsof wij hiermee dus verloren hebben.

Dorothé
Ik denk het niet, de twijfelde we zaaien gaan zeker niet bij iedereen oogsten maar mensen gaan echt wel denken, ik loop tegen hetzelfde aan hoor maar zoek mensen die hetzelfde denken en ga daar mee om. dat betekend wel van oude vrienden/familie soort van afscheid nemen ter bescherming van ons zelf. Ik trek het ook gewoon niet meer, vind het zo dom, raar, vreemd, naïef dat mensen niet zien wat er gebeurd. Maar inderdaad lijkt het er nu op dat e ongelijk hebben maar langzaam aan druppelen er steeds meer feiten door. kijk nu naar de PCR test.
 
Ik denk het niet, de twijfelde we zaaien gaan zeker niet bij iedereen oogsten maar mensen gaan echt wel denken, ik loop tegen hetzelfde aan hoor maar zoek mensen die hetzelfde denken en ga daar mee om. dat betekend wel van oude vrienden/familie soort van afscheid nemen ter bescherming van ons zelf. Ik trek het ook gewoon niet meer, vind het zo dom, raar, vreemd, naïef dat mensen niet zien wat er gebeurd. Maar inderdaad lijkt het er nu op dat e ongelijk hebben maar langzaam aan druppelen er steeds meer feiten door. kijk nu naar de PCR test.
Ja, die berichten komen steeds meer, maar als ik die dan aanhaal, heeft het gewoonweg nul effect. Er is geen discussie meer, het wordt gewoonweg genegeerd.

Dorothé
 

De Fabricatie van Instemming, en waarom feiten er niet toe doen​

Ik merk dat zelf in mijn omgeving. Als ik zaken vertel en feiten aanhaal, wordt er niet eens meer op gereageerd. Er wordt eigenlijk meer gedaan alsof ik zielig ben met mijn verhaal. Zo van; Hoe lang wil je die onzin nog blijven verkondigen, stop er nu maar eens mee. Wij hebben gelijk gekregen want zie maar, alles gaat nu open. En ja, als er in de herfst weer een lockdown komt, ja dan zal het wel nodig zijn. Dus stop met al die nonsens, wij zijn moe van jouw verhalen.
Ik raak dus helemaal niet meer aan met mijn verhaal en feiten. Voorheen kon er nog wel eens strijd ontstaan, maar nu zelfs dat niet meer.
Het maakt mij zeer moe en gefrustreerd. Ik volg natuurlijk de zaken nog, maar besef dat het helemaal niets maar dan ook niets teweeg brengt. In ieder geval niet als ík het weergeef. Ik hoop dat andere instanties meer succes zullen hebben.

Dorothé

Heel herkenbaar. Het beste is om te focussen op je eigen gezondheid want het levert alleen maar stress en lichamelijke klachten op terwijl het je niets positiefs oplevert. Zelfbescherming in deze is ontzettend belangrijk. Mijn beste vriend wilde eerst geen "prik", niet omdat ik zulke goede feiten aandroeg en hij mij geloofde, maar puur uit "principe" niet. Nu wil de beste man zijn principes eventueel wel opzij zetten, want vakantie. Ja het is even slikken, maar probeer het van me af te zetten. Ik focus mij op zaken wat mij wel positieve energie geeft.
 
Heel herkenbaar. Het beste is om te focussen op je eigen gezondheid want het levert alleen maar stress en lichamelijke klachten op terwijl het je niets positiefs oplevert. Zelfbescherming in deze is ontzettend belangrijk. Mijn beste vriend wilde eerst geen "prik", niet omdat ik zulke goede feiten aandroeg en hij mij geloofde, maar puur uit "principe" niet. Nu wil de beste man zijn principes eventueel wel opzij zetten, want vakantie. Ja het is even slikken, maar probeer het van me af te zetten. Ik focus mij op zaken wat mij wel positieve energie geeft.
Hier hetzelfde. Mijn vriend heeft het al over een vaccin gehad zodat hij beter naar Sardinië kan reizen. Hij zegt dat hij hoe dan ook wil reizen en niet een gevoel van gevangenschap wil hebben en steeds die moeilijkheden van de test wil hebben. Ik ga er niet meer tegenin, hij doet maar hoe hij het wil, ik kan gewoonweg niet meer....Maar goed, het ziet er nu naar uit dat hij toch die test gaat doen. Dus, nog even uitstel van executie en ik hoop dat we spoedig toch uitwerkingen gaan zien. Heel zijn vriendenkring en familie is gevaccineerd. Niet dat ik nu hoop dat die dood neer zullen vallen, maar ik hoop dat de ogen van de mensen die nog niet gevaccineerd zijn op tijd open zullen gaan. Mijn vriend krijgt in ieder geval al heel veel kritiek van zijn vrienden en zijn broer omdat hij niet gevaccineerd is.

Dorothé
 

De Fabricatie van Instemming, en waarom feiten er niet toe doen​

Ik merk dat zelf in mijn omgeving. Als ik zaken vertel en feiten aanhaal, wordt er niet eens meer op gereageerd. Er wordt eigenlijk meer gedaan alsof ik zielig ben met mijn verhaal. Zo van; Hoe lang wil je die onzin nog blijven verkondigen, stop er nu maar eens mee. Wij hebben gelijk gekregen want zie maar, alles gaat nu open. En ja, als er in de herfst weer een lockdown komt, ja dan zal het wel nodig zijn. Dus stop met al die nonsens, wij zijn moe van jouw verhalen.
Ik raak dus helemaal niet meer aan met mijn verhaal en feiten. Voorheen kon er nog wel eens strijd ontstaan, maar nu zelfs dat niet meer.
Het maakt mij zeer moe en gefrustreerd. Ik volg natuurlijk de zaken nog, maar besef dat het helemaal niets maar dan ook niets teweeg brengt. In ieder geval niet als ík het weergeef. Ik hoop dat andere instanties meer succes zullen hebben.

Dorothé

Herkenbaar. Mijn man had net een zakelijk etentje met 2 klanten, beiden gevaxxed. Zeggen ze allebei ja als er weer een andere variant komt dan laten we ons zeker weer prikken hoor.
Ik zie toch echt wel steeds meer mensen overstag gaan. Juffie van mijn zoontje ook vax gehad en toen hoorde mijn zoontje dat veel leerlingen zeiden dat hun papa’s en mama’s ook het prikje hadden gehad. De juf was heel trots, zei hij.
In mijn omgeving steeds meer die eerst twijfelde en nu toch overstag gaan, ik ga niemand meer ompraten. Hun wereld en mijn wereld liggen gewoonweg veel te ver uitelkaar, ik heb daar echt geen energie meer voor. De discussie erover ga ik ook niet meer aan, prik je maar lek maar laat mij met rust.

p.s die ouders van die kindjes die zich hebben laten vaxxen die zullen straks in het najaar ook braaf hun kinderen laten vaxxen. Daar durf ik wel op in te zetten.
 
Daarnaast wil het kabinet dat preventief bevolkingsonderzoek in uitzonderlijke gevallen niet hoeft te voldoen aan wetenschappelijke maatstaven. Het kabinet wil mensen bovendien kunnen verplichten deel te nemen aan de onderzoeken.
 
oudste zoon wil samen met een vriend en misschien nog 1 of 2 mee (die twijfelen nog) op vakantie naar Oekraïne, Roemenie en Bulgarije, zonder testen en zonder vaccin natuurlijk. Ze willen ontdekken omdat hier ons gezegd wordt dat daar erger is met besmettingen, of dat echt zo is en met eigen ogen zien hoe daar is. Vorig jaar was hij in Praag en nog een land en daar leefden mensen normaal zonder maatregelen terwijl ons anders werd voorgeschoteld. Zijn vriend en familie zijn ook echt anti cojona en een schoondochter kreeg te horen van vriend zijn vader, als ze zich zo nodig wilde laten vaxxen (werkt in de zorg) ze uit de familie werd gezet :LOL: Duidelijke taal!
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.072
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan