Stop de Lockdown

Melinda plaatste wel een foto van zichzelf op Twitter waarop ze een mondkapje draagt, maar het kapje van Bill Gates is nergens te bekennen. Ook andere leden van de elite dragen geen mondmasker. Onlangs is de Britse koningin Elizabeth buiten de kasteelmuren gezien zonder mondkapje, wat haar op kritiek kwam te staan. Buckingham Palace liet in een reactie weten dat het een bewuste keuze was.

https://www.ninefornews.nl/bill-gates-iedereen-moet-een-mondkapje-op-behalve-ikzelf/

@Dorothé
Ik denk dat je het gewoon simpel moet houden. Gebruik gewoon een normaal mondkapje als je met de trein reist, en hang hem onder je kin of laat alleen je mond bedekt zodat je vrij door je neus kan ademen. Zodra er controle komt, gauw dat ding opzetten, en daarna weer afzetten zodra de conducteur of boa weg is.

Ik reis zo'n 2 a 3 keer per maand met het ov naar m'n vriend. Ik heb nog nooit een mondkapje volledig op gehad. Mijn neus zit op z'n minst altijd vrij. Als ik in de metro zit hang ik hem soms onder m'n kin, ligt ook maar net aan hoe de situatie is. Ik probeer er gewoon een beetje mee te spelen.

Kevin

@Dorothe, sommigen situaties zijn ook erg lastig hoor. Zo vertelde mijn zus vanochtend dat ze moest bloedprikken in het ziekenhuis en ze echt een mondkap op moest anders werd ze niet geprikt. Tja wat dan? Ze zei ik moest bijna huilen vooral omdat ik weet wat voor occulte satanische gedachte achter dat ding zit. Hoe had zij dan anders moeten reageren? Ze is de discussie al eerder aangegaan met een beveiliger maar dat hielp niks. Erin met mondkapje en anders mag je opdonderen.

Ik heb er nog nooit 1 hoeven dragen en tot nu toe lukt dat. Winkels waar dat wel al moet vermijd ik als de pest. Ziekenhuis afspraken voor mijn ouders allemaal omgezet naar telefonisch, ook dat was succesvol. Maar ja voor hoe lang?

Tmyny3n0o9b8crsapwzxzrwtiy1se86gx.jpg

Mike

@ Kevin, @ Sampjes

Ik heb geen probleem met het ov. Draag mijn gatenmondkapje en zelfs neus vrij.

Ik denk echter al vooruit en zie het ervan komen dat we zelfs buiten een mondkapje op moeten. Zolang mijn gatenmondkapje voldoet, ga ik zeker geen gekkigheid uithalen. Maar als ze op een gegeven moment zo krankzinnig worden dat dat gatenmondkapje niet meer mogelijk is, dan wil ik liever geen normaal mondkapje op, want dan krijg je minder lucht. Ik heb het hier niet over 5 minuten of zo, maar als het langer moet.

Vandaar dat ik kwam op dat spatschermpje. Maar waarschijnlijk zullen ze dat niet afdoende vinden, want je kunt er gewoon bij ademen. Ze zullen dan wel zeggen dat het niet voldoende afschermt. Nou ja, we zullen wel zien.

Misschien is het wel niet eens meer nodig en komt na de verkiezingen alles uit.

Dorothé

Ja waar gaat iedereen de grens trekken? Bij ons op werk gaan steeds meer mensen zich laten testen en ik zie de bui al hangen: als iemand positief test dan zou het zomaar kunnen zijn dat iedereen zich moet laten testen, iets wat ik absoluut niet wil. Maarja ik kan het ook weer niet veroorloven om 10 dagen onbetaald thuis te gaan zitten. Ik heb het geluk dat ik buiten werk en daar nog geen mondkapjes verplicht zijn en in de bussen van werk hangen corona schermen dus monkapjes zijn daar ook niet nodig. Mocht er alsnog een mondkapjes verplichting komen dan probeer ik het eerst met een mandarijnen-netje met 2 elastiekjes en als dat niet geaccepteerd wordt en ik toch een mondkapje moet dragen dan is daar voor mij de grens bereikt. Als mondkapjes in de winkel verplicht worden kan je online bestellen en groot in slaan. Voedsel is heel makkelijk want dat haal ik bij de slager, ik vraag dan of ie het buiten kan zetten en dan maak ik het geld wel over. Als mondkapjes op straat ook verplicht worden ga ik daar niet aan meewerken dan is daar de grens voor mij bereikt.

Laatst moest ik ook met de bus (een extra lange) met mondkapje ingestapt en meteen naar beneden getrokken.

Ja het is lastig. Ik heb zelf een mondkapje gemaakt van één laagje heel dun katoenen bloemetjes-stof, niet doorzichtig dus het lijkt net echt. Ik heb het 1 keer op MOETEN zetten in een stadhuis omdat ik mijn dochter en schoonzoon niet in verlegenheid wilde brengen, maar verder ben ik er nog onderuit kunnen komen.  Wel veel schuine blikken maar die heb ik nog kunnen weerstaan gelukkig (ik ben niet zo'n held).

Ik had er ook een gemaakt met opdruk van dikke rode lippen die door een  rits gesloten worden maar mijn man wil niet hebben dat ik daarmee rond ga lopen in het dorp.

Het blijft lastig.  Ik hoop niet dat het overal verplicht gaat worden.

Van Frank Reusinks Facebook

HOE DIEP KUNNEN WE ZINKEN IN DIT LAND? BLOEMEN OVERHANDIGEN OP EEN DEMONSTRATIE IS NU OOK VERBODEN

In voorbereiding op Vrijheidstour Apeldoorn heb ik vanochtend samen met Mordechai Krispijn een gesprek gehad over de aangevraagde demonstratie van aanstaande zaterdag 31 oktober inloop 12:30 uur in Apeldoorn. Dit met de gemeente en de politie.

De voorlopige conclusie is dat wij GEEN bloemen mogen overhandigen aan mensen, die deelnemen aan deze bijeenkomst.

Lees deze zin nog eens.

We mogen als organisatie geen bloemen overhandigen aan mensen die net zoals wij opkomen voor hun (medische) vrijheid.

Voor mij is dit een nieuw dieptepunt voor ieder mens die hier in Nederland bezield en in verbinding met zijn medemens wil samenleven.

Tegen Mordechai Krispijn heb ik vaker gezegd: "we zijn als mens altijd authentieker en creatiever dan elke regel die ons zonder enige logische onderbouwing en vanuit angst en ziel-loosheid wordt opgelegd".

Daarom gaat de Vrijheidstour Apeldoorn van aanstaande zaterdag ook zeker door.

Het verlangen om in een vrij land te leven waarin verbinding, vrijheid, logisch verstand, holistische gezondheid de norm is bij mij als organisator na dit gesprek alleen maar sterker geworden.

Dus als je ook maar enigszins kan, kom langs as. zaterdag. Doe het voor je eigen vrije toekomst maar zeker ook die van je (klein)kinderen.

Ik houd jullie deze pagina op de hoogte van de ontwikkelingen.

Met gezonde groet,
Frank Ruesink

PS 1: De locatie is ook aangepast. Dit wordt het Zwitsalterrein

PS 2: De 2.500 bestelde bloemen (zie foto) gaan zeker een mooie bestemming vinden bij ouderen die mogelijk in angst leven voor nog meer eenzaamheid. Want alleen liefde kan de angst verslaan.

Het een kaartje wat aan de bloemen komt te hangen kent de volgende tekst: "Bloemen houden van mensen, Mensen houden van vrijheid, Wij komen op voor jullie vrijheid".

PS 3: Ik ben blij en dankbaar voor alle steun en iedereen die via de pagina Vrijheidstour Apeldoorn heeft laten weten dat die langskomt.

McKinsey: helft mkb failliet in 2021
https://www.faillissementsdossier.nl/nieuws/20796/mckinsey-helft-mkb-failliet-in-2021.aspx

Mike

Covid-maatregelen zullen worden gezien als ‘monument van collectieve hysterie en dwaasheid’, zegt ex-rechter
https://www.lnnmedia.nl/corona/covid-maatregelen-zullen-worden-gezien-als-monument-van-collectieve-hysterie-en-dwaasheid-zegt-ex-rechter/

Mike

Beter dan een tweede lockdown: immuunsysteem versterken bij risicogroepen en zorgpersoneel
https://www.hpdetijd.nl/2020-10-26/beter-dan-een-tweede-lockdown-immuunsysteem-versterken-bij-risicogroepen-en-zorgpersoneel/

Mike

Hoeveel btw en andere vormen van belasting loopt de overheid mis, nu er geen horeca is en geen feesten en festivals etc? Belasting is ingecalculeerd in de begroting. Niet dat ik me zorgen maak om de overheid, maar het geld zal ergens vandaan moeten komen, maar de burger heeft het geld niet meer. Het systeem zal hoe dan ook vallen.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.602
Leden
8.686
Nieuwste lid
Normandië
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan