Van Frank Reusinks Facebook
HOE DIEP KUNNEN WE ZINKEN IN DIT LAND? BLOEMEN OVERHANDIGEN OP EEN DEMONSTRATIE IS NU OOK VERBODEN
In voorbereiding op Vrijheidstour Apeldoorn heb ik vanochtend samen met Mordechai Krispijn een gesprek gehad over de aangevraagde demonstratie van aanstaande zaterdag 31 oktober inloop 12:30 uur in Apeldoorn. Dit met de gemeente en de politie.
De voorlopige conclusie is dat wij GEEN bloemen mogen overhandigen aan mensen, die deelnemen aan deze bijeenkomst.
Lees deze zin nog eens.
We mogen als organisatie geen bloemen overhandigen aan mensen die net zoals wij opkomen voor hun (medische) vrijheid.
Voor mij is dit een nieuw dieptepunt voor ieder mens die hier in Nederland bezield en in verbinding met zijn medemens wil samenleven.
Tegen Mordechai Krispijn heb ik vaker gezegd: "we zijn als mens altijd authentieker en creatiever dan elke regel die ons zonder enige logische onderbouwing en vanuit angst en ziel-loosheid wordt opgelegd".
Daarom gaat de Vrijheidstour Apeldoorn van aanstaande zaterdag ook zeker door.
Het verlangen om in een vrij land te leven waarin verbinding, vrijheid, logisch verstand, holistische gezondheid de norm is bij mij als organisator na dit gesprek alleen maar sterker geworden.
Dus als je ook maar enigszins kan, kom langs as. zaterdag. Doe het voor je eigen vrije toekomst maar zeker ook die van je (klein)kinderen.
Ik houd jullie deze pagina op de hoogte van de ontwikkelingen.
Met gezonde groet,
Frank Ruesink
PS 1: De locatie is ook aangepast. Dit wordt het Zwitsalterrein
PS 2: De 2.500 bestelde bloemen (zie foto) gaan zeker een mooie bestemming vinden bij ouderen die mogelijk in angst leven voor nog meer eenzaamheid. Want alleen liefde kan de angst verslaan.
Het een kaartje wat aan de bloemen komt te hangen kent de volgende tekst: "Bloemen houden van mensen, Mensen houden van vrijheid, Wij komen op voor jullie vrijheid".
PS 3: Ik ben blij en dankbaar voor alle steun en iedereen die via de pagina Vrijheidstour Apeldoorn heeft laten weten dat die langskomt.