Drama, drama , heb sinds maart mijn schoonfamilie vrijwel niet meer gezien , mijn hele schoonfamilie is farmaceutisch opgeleid en geloven heilig in Corona , mijn dochtertje zag alleen oma nog en vanmorgen kreeg ik vrijwel zeker onder druk van de anderen een bericht dat ze het contact voorlopig niet meer persoonlijk wil , op dit moment zit een zus waar mijn partner mee werkt en haar kinderen in quarantaine, één van de tweeling was een beetje verkouden , onder druk school getest en positief andere dochter en schoonzus ook positief en zitten thuis ,Geen klachten , morgen worden er personeelsleden getest op de zaak , mijn man is ook een beetje verkouden en hoest maar slikt codeine en paracetamol om geen gezeur te hebben , ik kan het niet opbrengen enig contact met ze op te nemen op het moment, mijn andere schoonzus werkt in Leiden waar het vaccin gemaakt wordt , op de familie app zie ik regelmatig info en interviews voorbij komen , dit bedrijf heeft ook allerlei belangenverstrengelingen enz , mijn schoonzus is helemaal in het vaccin en denkt echt dat dit de wereld de goede kant op zal helpen ( voor de elite misschien. ) echt een vervelende situatie , ieder tegengeluid , ben zelf ook medisch opgeleid maar als therapeut komt niet aan , niet binnen , het is echt naar voor mijn kind dit ! , we zien nog heel weinig mensen , en als je iemand tegenkom herken ik hun niet vanwege de mondkap ..., waren laatst bij vrienden en meteen bij binnenkomst zeiden ze : wij doen aan Corona ! Ik zei lachend , wat bedoel je daarmee ? Dat je het hebt of wilt krijgen? Ongelofelijk heb pakken met info folders en ook het nieuwe tijd schrift maar je krijgt nooit enkele reactie , ik laat het los ! Gisteren kreeg ik een app van een kennis die ik al lange tijd info stuur over de situatie , ze is kapster en schreef we zijn allen in de zaak aan de mondkapjes , we moeten toch de ouderen beschermen ! En ik ben gisteren getest en wacht op de uitslag want ben een beetje snotterig , om laaiend te worden ! Mijn vrienden , kennissen groep filtert zich wonderbaarlijk uit naar een bijna lege zeef , Ik kan niet begrijpen dat mensen dit niet zien , voelen en ja ik heb nieuwe mensen leren kennen via verzet groepen die echt gelijkgestemd zijn gelukkig , maar toch is het droevig dat dit gebeurt, dit moet zo zijn en ik leer mijn lessen hieruit ., gedwongen , de les van loslaten , gr Assie .