Stop de Lockdown

Where We Go One We Go Some. Mijn liefde is niet onvoorwaardelijk, dan ben je aan her verkeerde adres. Wouter heeft zich gediskwalificeerd, einde oefening.

Mike

2007 was mijn ontwakingsjaar. Toen opende mijn Derde Oog wagenwijd! In de herfst van 2006 veranderde ik mijn voeding, kan geen toeval zijn. Van een zwartgallige cynicus vond ik ineens spiritualiteit (of spirituaitteit vond mij?).

2015 was ook een beslissend jaar, omdat ik toen mijn CVA kreeg en mijn gestel een enorme oplawaai kreeg, waardoor ik noodgedwongen rust moest houden en leerde dat ik meer aan mezelf en de mensen om me heen mag geven i.p.v. het hele land rond te crossen voor lezingen.

Politiek gezien was 2016 een ommeslagjaar. Ik schoof op naar rechts en werd Trump-supporter.

Dus wat maakt mij dit allemaal bij elkaar? Een spirituele Trump-supporter met minder zendingsdrang dan voorheen!

Mike
Dat is een hele ontwikkeling, en een positieve! De zendingsdrang herken ik goed. Toen het nog het westonprice (forum) heette, wat zou het geweest zijn 2009?, kwam ik hier ook regelmatig (destijds de zoektocht naar gezonde voeding) en ik weet inderdaad dat je regelmatig als stellig gezien werd en zelfs als "sekteleider". Grappig dat ik nu, door de corona uitbraak, opzoek ben naar politiek en meer spiritueel "voedsel/ waarheid" en weer hier terecht kom als 'uitvalsbasis' voor verder onderzoek. Ik lees nu een paar weken stevig mee en merk dat je posts heel genuanceerd zijn. Bepaalde onderwerpen laat je liever links liggen, bepaalde meningen laat je heel sterk blijken, maar altijd, door alle nuances die tussendoor sluimeren, wel met de hart op de juiste plek! Bij deze dus dan ook mijn dank voor dit forum. Ik weet dat woorden niet altijd veel betekenen, zoals het 'nep-bedank/- applaus' voor de zorg, dus de kans is groot dat er een donatie komt. Take care.

Heel veel dank voor het compliment, jij bent de eerste die uitspreekt dat je zelfs als ik mij op stellige wijze uit de liefde en de nuance uit mijn woorden weet te pikken. Dat is op zich al een geschenk, maar uiteraard zie ik je financiele donatie eveneens graag tegemoet!

Mike

De Lockdown met social distancing is een buitenproportionele ingreep op een probleem vergelijkbaar met een forse griepgolf.

"Ik besloot eind april van Dissel aan te klagen. Ik heb daar best van wakker gelegen. Een collega arts val je niet snel af."

In deze video zet arts Dr. van Rijn kalm (bijna monotoon) alle voor- en nadelen op een rij en fileert genadeloos de onzinnigheid van de lockdown.

Er blijkt dat er wellicht geen levens zijn gered met de lockdown. Verder komt naar voren dat het aantal verloren levensjaren, als bijwerking van de lockdown, wel met zekerheid torenhoog zal worden.

Verder benoemt hij dat het geleidelijk aan steeds duidelijker werd dat het virus minder dodelijk is dan gevreesd maar dat RIVM en de media dat massaal lieten afweten te benoemen.

Ook denkt hij dat de kans op een werkzaam vaccin verwaarloosbaar is.

Hij legt verder uit waarom hij van Dissel heeft aangeklaagd en hoe u daarbij misschien kunt helpen.

Zo ik had even een weekje nodig om tot mezelf te komen. Ik merkte aan de hand van meerdere keren migraine dat ik even mentale rust nodig had. Ik heb het best moeilijk met alle actuele informatie die op mij afkomt en tel daar nog privé omstandigheden bij op. Maar goed, heb al wat teruggelezen in een aantal topics en ben weer redelijk up to date.

Hoe gaan jullie hiermee om? Ik merkte dat ik echt veel woede voelde, al die berichtgevingen over vaccins, noodwet, onrecht vd boeren, de bruikbare idioten etc. Ik trok het gewoon niet meer alsof ik een soort kortsluiting kreeg in mijn hoofd? Toen zei mijn man; ga aub ff kappen met al die info volgen. Neem even rust, geen nieuws tot je nemen, gewoon even niks, even zen. Het heeft wel wat geholpen maar ik ben er nog niet hoor. Hopen dat de migraine nu maar voorlopig wegblijft.

Als die kortsluiting er aan zit te komen dan neem ik ook gas terug, ik merk dat wel aan mezelf en neem me dan voor om wat afstand te nemen van alle berichtgeving. Echter voordat ik het weet zit ik alweer volop in de berichten te lezen, kijken en luisteren..het gaat ook zo superhard met de ontwikkelingen dat ik niet eens alles echt goed kan volgen. Neem deze week met die webwinkel met kastjes wat aan kids is gelinkt, de volgende dag de hack`s van Twitter. Frustratie dat er nog zoveel mensen niet zien wat er aan de hand is. De natuur/moestuin in voelt goed en morgen naar een demo in Enschede is ook even een uitlaatklep. Soort van stressreactie die ik dan kan uitten..vechten/vluchten maar niet bevriezen.

Hier net als Johnny de tuin(en) in. Af en toe is niks er beters dan op je knieen ontkruid wieden, beesten verzorgen of de buit binnenhalen, zoals aardappels rooien, fruit plukken, etc.</p>
<p style="text-align: left;">Verder beschouw ik al die (bijna verslavende) kennisneming als een 'social media/ millenial' probleem: FOMO (fear of missing out). En uiteraard gaan we niet zomaar mee met trends, dus als het 'verslavend' voelt dan ga ik terug naar mezelf en vraag me af wat schiet ik er persoonlijk mee op? Meestal is het antwoord dat het meer kost dan het oplevert en dat is tegen natuurlijke aard in: geen dier zal het in zijn hoofd halen om iets te ondernemen waar geen vruchten van te plukken zijn. Op zulke momenten bouw ik tijden van rust in, ga weg van fora, verleg ik de geest met andere dingen en geniet van de aarde die met of zonder ons toch wel doordraait. Het leven leert dat je toch niet alles kan controleren, zoals Gerard zei, probeer je dat wel, dan ga je het altijd afleggen tegen de natuur (eigen ervaring). Vertouw op jezelf en de schepper.

Misschien een dubbele post, maar dan kan die andere weg (bij bewerken van p-textalign issues verdween de post). Oorspronkelijke post:

Hier net als Johnny de tuin(en) in. Af en toe is niks er beters dan op je knieen ontkruid wieden, beesten verzorgen of de buit binnenhalen, zoals aardappels rooien, fruit plukken, etc.

Verder beschouw ik al die (bijna verslavende) kennisneming als een ‘social media/ millenial’ probleem: FOMO (fear of missing out). En uiteraard gaan we niet zomaar mee met trends, dus als het ‘verslavend’ voelt dan ga ik terug naar mezelf en vraag me af wat schiet ik er persoonlijk mee op? Meestal is het antwoord dat het meer kost dan het oplevert en dat is tegen natuurlijke aard in: geen dier zal het in zijn hoofd halen om iets te ondernemen waar geen vruchten van te plukken zijn. Op zulke momenten bouw ik tijden van rust in, ga weg van fora, verleg ik de geest met andere dingen en geniet van de aarde die met of zonder ons toch wel doordraait. Het leven leert dat je toch niet alles kan controleren, zoals Gerard zei, probeer je dat wel, dan ga je het altijd afleggen tegen de natuur (eigen ervaring). Vertouw op jezelf en de schepper.

Agenda op Facebook waarin alle landelijke demo's te zien zijn:

https://www.facebook.com/groups/995616924229632/

Mike

Hoe gaan jullie hiermee om

Dat is de fase waarin je (nog) verkeerd, zie dit artikel

https://gedachtenvoer.nl/2018/04/04/de-grootste-waarheid-nooit-verteld-leren-denken/

In reactie op bovenstaande oprechte en gemeende sentimenen geuit door medeforumleden:

Dit is nog niets, er staan nog veel grotere onthullingen aan te komen. Als je nu niet de kracht vindt om door te gaan met wat je doet zul je straks psychologisch niet in staat zijn om te verwerken wat komen gaat. Wat je ervaart is 'red pill rage'. Kun je je voorstellen hoe 'black pill rage' moet zijn? Als je woorden van kracht wil om je hier doorheen te slepen, hoef je alleen maar 'emotion' in te typen in de zoekmachine van qmap.pub:

Post 2816, 20-2-2019:
Do not let personal (emotional) desires ("do it now""now""what is taking so long""NOW!") take over.
Logical thinking and strategy should always be applied.
Game-Theory.
Post 2788, 18-2-2019:
The NARRATIVE is designed to keep people in a constant state of 'FEAR' thereby forcing 'ANGER', 'RAGE', 'VIOLENCE'.
Emotionally unstable people are easier to CONTROL.
Post 2604, 12-2-2018:
Emotions cloud judgement.
Emotions cloud logic.
Post 2381, 11-10-2018:
We understand that there is extreme fatigue and frustration re: the wheels of justice [slow].
Exclude emotion and personal desire, instead use logic and critical thinking based on situational awareness [undo a lifetime of evil & corruption [infestation] in the span of less than 2 years w/ a corrupt DOJ & FBI in place?].
[Process & Planning – Law and Order]
[Military OP]
Post 2008, 30-8-2018:
Logical thinking ELIMINATES emotional nonsense.
Post 832, 4-3-2018:
The MSM is creating emotional conflict.
This destabilizes certain minds to become suspectable to outside control.
Iedereen gaat hier op zijn/haar eigen manier mee om. Bedenk echter dat je momenteel maar twee keuzes hebt: of je houdt je hier wel mee bezig, of helemaal niet. Nu heb je nog de luxe om je 'er even niet mee bezig te houden', maar straks heb je die luxe niet meer. Als je dus al kiest voor een korte timeout, maak gebruik van die tijd om jezelf op te laden en sterk te maken voor wat te gebeuren staat. Bovenstaande citaten uit Q-posts kunnen je helpen om logica en feiten boven emoties te plaaten, een vaardigheid die je maar beter nu kunt gaan trainen voordat het te laat is. Elke beroemde filosoof stelt dat de hogere mens zich kenmerkt door beheersing van zijn/haar emoties. Vooral voor vrouwen is dit een uitdaging, aangezien zij dingen eerst emotioneel verwerken voordat ze hier een meer zakelijke, objectieve afstand van kunnen nemen. Emotie = ego. Zoals Q schrijft:
This is not a game.
Hopelijk helpt dit.

Mike

Ik zie dat Henk een mooi artikel boven mijn post heeft geplaatst. Synchroniciteit, we zaten allebei tegelijk op hetzelfde spoor. Doe er je voordeel mee!

Mike

Ik heb gisteravond 400 exemplaren opgehaald van de wakkere krant.
Goed ik woon in een dorp met 9000 inwoners. Wat zal de beste tactiek zijn voor verspreiding?
In het winkelcentrum uitdelen of een bepaalde wijk gewoon huis aan huis?

En over de komende chaos die komen gaat.

Ik had altijd veel angst in mijn systeem van kleins af aan en godzijdank heb ik die de laatste jaren eruit gewerkt. En voel me emotioneel nu vrij neutraal.
Alleen hoe bereiden jullie je verder voor. Ik heb een vriezer gekocht voor in mijn schuur en wil die na mijn vakantie volgende maand gaan volgooien met vlees en roomboter ed. Rundervet en ghee is lang houdbaar buiten de koelkast dus ook een idee om in te slaan en eieren kan je ook veel langer bewaren dan cermeld staat geloof ik Nou maar hopen dat elektriciteit er niet wordt afgegooid. Ook heb ik grote yerrikans met bronwater . Wat doen jullie nog meer?

En voor de mensen met mentale overload. Af en toe met je blote voeten in het gras en intentioneel verbinden met je hogere zelf. De Schumman resonantie schijnt vrij hoog te zijn momenteel.

Raar mijn post hiervoor is ineens foetsie gebeurd dat wel vaker?

Bedenk echter dat je momenteel maar twee keuzes hebt: of je houdt je hier wel mee bezig, of helemaal niet. Nu heb je nog de luxe om je ‘er even niet mee bezig te houden’, maar straks heb je die luxe niet meer. Als je dus al kiest voor een korte timeout, maak gebruik van die tijd om jezelf op te laden en sterk te maken voor wat te gebeuren staat.
Ik zou hier graag een kleine nuance aan toe willen voegen. Want wat mij betreft is het minder zwart-wit. Als je de tijd hebt en zou willen, kan je je hier 24 uur per dag mee bezig houden. De meesten kunnen zich dat echter niet permitteren en houden zich hier, afhankelijk van de situatie, misschien een half uur of enkele uren mee bezig. Zodra je nadelige gezondheidseffecten ondervindt, zij het emotioneel of lichamelijk (migraine bv.), of je voelt je er afhankelijk van (verslavend) is het m.i. teveel van het goede en is het tijd om terug te gaan naar jezelf.

Mijn persoonlijke sweetspot van informatieverwerking is het gevoel van daadkracht, de zin om dingen anders te doen en dat het gevoel dat het energie/ motivatie geeft i.p.v. rooft.

Debsy en ssrdam, jullie posts stonden achterin en zijn weer teruggeplaatst, dank voor jullie aanvullingen.

Mike

Ja kan ook dotcom.radio downloaden en de podcast beluisteren als je wat relaxt aan het doen bent dan ben je elke week in een uurtjes bij van de belangrijkste zaken.

Als je al lang bezig bent met "het Nieuws" krijg je vanzelf een olifantenhuid

Forum statistieken

Onderwerpen
4.584
Leden
8.683
Nieuwste lid
urehrwjqnb
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan