Stop de Lockdown

Geen idee. Gele hesjes hebben op twitter Willem Engel ook flink naar beneden gehaald als control oppositie. Ik zie het verschil niet eerlijk gezegd. Gewoon eruit filteren.

GH hebben zich gedistantieerd van WE en dat mag. Ze zijn er verder niet meer op teruggekomen. WR blijft natrappen. Een bloemlezing:​
Verwijt WE dat hij in het verleden heeft gewerkt met nanotechnologie. Past shaming, onderdeel van de hedendaagse cancel culture, afkomstig van links. Zullen we eens in Wouters verleden duiken?

Verwijt VW dat ze niet op komen dagen bij hun eigen (verboden) demonstraties.

Trap en passant ook maar even naar Jensen, die net zijn moeder is verloren.

Zegt te willen 'verbinden'. Gaat lekker zo, Wouter, goed bezig!

Beweert met droge ogen dat hij op 21 juni op het Malieveld de voetbalsupporters aanstuurde, ondat ze hem dit gevraagd hadden.

Deze man is niet pluis. Je mag vinden wat je wil, Binc, vrij land (nog wel). Zal niet de eerste keer zijn dat ik achteraf gelijk krijg, mijn intuitie laat me nooit in de steek. Naief schreef dit gisteren nog:
het is je lot
en later bedankt niemand je, want ze hebben het altijd al geweten
Mike

Wat maakt dat de goede punten die Wouter Raatgever zegt niet ter zake doen? Ik heb al gezegd dat als die dingen die Wouter zegt niet deugen om daar geen aandacht aan te besteden. De goede argumenten die hij heeft is ook wat voor te zeggen. De middenweg ofzo. Gele Hesjes hebben zo beetje hetzelfde gezegd als Wouter Raatgever nadat Willen Engel opgeroepen had om met BLM te gaan demonstreren. Control oppositie. Verder idd niks meer over gelezen.

GH hebben nog geen tiende gezegd van wat WR beweert. Hij diskwalificeert zich hiermee, wat mij betreft. De goede punten heb ik overigens wel degelijk benoemd.

Mike

Mij hoor je niet zeggen dat ze hetzelfde zeggen als hem. Ik vind het wel onzin om dan meteen niks meer van Wouter aan te nemen. Dat is waar het mij om gaat. Hij zal in de toekomst heus nog wel meerdere goede punten hebben en daarnaast slechte punten. Zoals elk mens. Onderstaand wat ik nog vond op hun Twitter site. Voor mij doet het niet ter zake eerlijk gezegd als iemand ook slechte kanten of fouten heeft.

?s=20

En daar laten ze het verder bij. Heel fatsoenlijk, heel netjes, gewoon een verschil van mening, niets mis mee. WR daarentegen... Maar ga vooral je eigen weg, ieder zijn/haar proces.

Mike

Idd op een andere manier. En het commentaar van Wouter verdient idd geen schoonheidsprijs. Ik heb de indruk dat jij denkt dat ik WR doelbewust volg. Niks is minder waar. Soms als ik het tegenkom hier of elders kijk ik weleens.

Ik denk helemaal niets. Doe wat je vindt dat je moet doen, voor mij heeft hij afgedaan. Op 5 juli schreef ik voor het eerst dat ik me niet kon vinden in zijn o zo belangrijke 'onderzoek', deze keer m.b.t. tot Wouters onterechte conclusie dat alle Kennedy's fout zijn. Dat is zijn probleem: hij denkt te zwart-wit, hij kent geen grijstinten, geen nuances. Dan dient hij ook als zodanig behandeld te worden, als je het mij vraagt.

Mike

Ttlafyem2pbt9yhdxjhbdcyhvbrzdvvhj.jpg

Mike

Ik heb deze stickers besteld bij Lusado David Holkenborg besteld.
Voor € 14 krijg je een setje van 50 stickers toegestuurd. Ik heb ze vandaag binnengekregen.
Lsado David Holkenborg is via fb te benaderen

De tijd werkt in ons voordeel. [ZIJ] zijn degenen met haast, hoe meer we ze vertragen hoe sterker we staan!

Mike

Ik denk helemaal niets. Doe wat je vindt dat je moet doen, voor mij heeft hij afgedaan. Op 5 juli schreef ik voor het eerst dat ik me niet kon vinden in zijn o zo belangrijke ‘onderzoek’, deze keer m.b.t. tot Wouters onterechte conclusie dat alle Kennedy’s fout zijn. Dat is zijn probleem: hij denkt te zwart-wit, hij kent geen grijstinten, geen nuances. Dan dient hij ook als zodanig behandeld te worden, als je het mij vraagt.

Ik heb dat eerlijk gezegd niet meegekregen. Zoveel heb ik ook niet van hem voorbij zien komen eigenlijk.
Mijn gedachte is gewoon, iedereen kan eens wat verkeerd zeggen of doen. Tenzij het natuurlijk continue is of vaak voor komt. Dan is het wat anders.

Ik denk helemaal niets. Doe wat je vindt dat je moet doen, voor mij heeft hij afgedaan. Op 5 juli schreef ik voor het eerst dat ik me niet kon vinden in zijn o zo belangrijke ‘onderzoek’, deze keer m.b.t. tot Wouters onterechte conclusie dat alle Kennedy’s fout zijn. Dat is zijn probleem: hij denkt te zwart-wit, hij kent geen grijstinten, geen nuances. Dan dient hij ook als zodanig behandeld te worden, als je het mij vraagt.

Mike

Verdeel en heers was het eerste wat mij te binnen schoot.
Juist in deze tijden is het van belang naar mijn idee dat je een ieder die weet wie de werkelijke vijand is als bondgenoot beschouwd en ook als zodanig optrekt.

Ook in een goed huwelijk is er wel eens wat en doe je niet gelijk op de delete knop duwen en game over.

Omdat er zoveel misinformatie is is het ook wouter niet te verwijten dat hij een misser maakt.

Het is als met voetbal als een keeper een fout maakt is het een doelpunt bij een spits een gemiste kans ....

Mijn levenservaring heeft me wel geleerd om heel zorgvuldig te zijn wie je als vijand kiest en de vraag rijst is het deze kwestie nu wel waard om er gelijk een streep onder te zetten ?

Hoe was het ook al weer where we go 1 we go all (minus wouter ) ?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.583
Leden
8.683
Nieuwste lid
urehrwjqnb
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan