Stop de Lockdown

@Dick, bedoel je niet BMR iplv MMR?

Sorry, maar geen idee wat je bedoeld met afzonderlijk vaccin?

Binc, Amerikaans = MMR (mumps-measles-rubella) en Nederlands = BMR (bof-mazelen-rode hond). Is dus hetzelfde.

Mike

Ik zit net te bedenken dat ik al veel langer onderzoek doe dan Wouter Raatgever. Ik ben begonnen in 2004, dat is dus nu 16 jaar. In die 16 jaar ben ik herhaaldelijk tot radicaal andere inzichten gekomen en op bepaalde punten misschien wel 180 graden gedraaid. Dit heet groei/evolutie doormaken en kan alleen maar als je niet te vol van jezelf bent en denkt de wijsheid in pacht te hebben. Ego remt groei!

Mike

https://www.ninefornews.nl/ex-huisarts-trekt-aan-alarmbel-we-moeten-opstaan-tegen-het-systeem-voor-het-te-laat-is/

Mike

Ik ben begonnen in 2004, dat is dus nu 16 jaar. In die 16 jaar ben ik herhaaldelijk tot radicaal andere inzichten gekomen en op bepaalde punten misschien wel 180 graden gedraaid. Dit heet groei/evolutie doormaken en kan alleen maar als je niet te vol van jezelf bent en denkt de wijsheid in pacht te hebben. Ego remt groei!
Is geloof 1 van die punten waarbij je op radicaal andere inzichten ben gekomen? Zo ja, niet dat het veel uitmaakt maar uit nieuwsgierigheid, sinds wanneer ben je je er dieper in gaan verdiepen?

Tisjeboy Jay, niet onze boy?!

Tr4oo3mvdtsm5hli6lu43c9ab991ryhe8.jpg
Tgg8ddlvsmwya9bq93b127a6us1am2xpn.jpg
Trbonz4bg5g6tv3t7xh9gp08fq5g9okh4.jpg
T82w9bv4hxspaq25do6zvt62dkrv1evnn.jpg
T4hcb4kbwumqerhxztdf7a5738kc179j1.jpg
Tnx2r03s3e9qkzi6ncckj9cba83m9cbft.jpg
Thszwiu057443p2htq5iqw3e0dyhnnzw7.jpg
T4aqjupz6dtqd1ekg6pwh6da8jn7c10go.jpg

Is geloof 1 van die punten waarbij je op radicaal andere inzichten ben gekomen? Zo ja, niet dat het veel uitmaakt maar uit nieuwsgierigheid, sinds wanneer ben je je er dieper in gaan verdiepen?
2007 was mijn ontwakingsjaar. Toen opende mijn Derde Oog wagenwijd! In de herfst van 2006 veranderde ik mijn voeding, kan geen toeval zijn. Van een zwartgallige cynicus vond ik ineens spiritualiteit (of spirituaitteit vond mij?).

2015 was ook een beslissend jaar, omdat ik toen mijn CVA kreeg en mijn gestel een enorme oplawaai kreeg, waardoor ik noodgedwongen rust moest houden en leerde dat ik meer aan mezelf en de mensen om me heen mag geven i.p.v. het hele land rond te crossen voor lezingen.

Politiek gezien was 2016 een ommeslagjaar. Ik schoof op naar rechts en werd Trump-supporter.

Dus wat maakt mij dit allemaal bij elkaar? Een spirituele Trump-supporter met minder zendingsdrang dan voorheen!

Mike

Ik vind het lastig om telkens maar steeds van 1 partij of 1 persoon uit te gaan voor wat betreft informatie. Ik vind niet dat Wouter slechte dingen heeft. De rest is er prima uit te filteren. Sorry, maar ik heb geen zin om mensen te veroordelen als een Wouter als ze toch met goede info komen. Hij kan vast nog wel wat leren maar dat telt voor iedereen. Als hij dat niet ziet ook prima. Gele hesjes hebben het ook niet op Willem Engel. Ook maar Fuck Gele Hesjes?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.584
Leden
8.683
Nieuwste lid
urehrwjqnb
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan