Stop de Lockdown

T8798h1kzu7cugdr05l95un50dultfy1v.jpg
Vriendelijke sfeer in Enschede.

In welk stadium verkeer jij momenteel?

Stap 1 t/m 5 ben ik al ver voorbij.

Er is ook niks meer waar ik mij over verbaas of wat ik als schokkend ervaar. Er komt nog steeds afschuweljk nieuws naar buiten en waarschijnlijk weten we pas een deel, maar ik krijg er geen rillingen meer van.

Misschien ben ik gevoelloos of ik heb alle pillen 💊 die er zijn al geslikt.

Stap 6 is nog wat lastig met al die linkse eikels in dit land.

Ja dat geldt voor mij ook. Woede en emoties komen bij mij nog genoeg op, maar dat heeft puur met de schaapjes te maken. Dus in dat opzicht komen de elementen van 1 t/m 5 wel af en toe terug. Ook ik moet daarin leren mijn geduld te bewaren.

Maar wat betreft de meeste info over al die bizarre shit zit ik echt in 6. In de zin van dat mij niks verbaasd. Ik zeg niet voor niks "alles kan".

Kevin

Dat is de fase waarin je (nog) verkeerd, zie dit artikel

Dank voor het artikel! Ik dacht dat ik in fase 5 zat maar afgelopen week bleek dat toch fase 4 te zijn. Ik had opeens een heel machteloos gevoel en uitzichtloos ofzo. Dat gevoel van: wij gaan winnen!! Dat was ik ineens een beetje kwijt.
Al dat onrecht wat ons ( het volk ) werd aangedaan maakte mij boos. De hinderlijke bruikbare idioten op straat en in winkels kon ik echt niet meer aan. Waarom zijn mensen zo dom waarom zien ze het niet!! Riep ik dan tegen mijn man. Ik denk dat die woede met name mijn migraine triggerde. Heel veel nieuws kan ik wel aan hoor hoe erg het ook is als het om pedofilie en satanische rituelen gaat. Ik ben al een hele tijd wakker gelukkig. Mijn frustraties en boosheid liggen elders.

Betreft de great awakening smileys zit ik denk ik nu duidelijk op 5 boosheid!

Dank voor de tips @ ssrdam en @johhny en de rest! En inderdaad kan ik het mij nu nog permitteren om mij af en toe terug te trekken, ik vrees voor het deel vd bevolking die nog wakker moet worden of net wakker is.

Wouter raatgever zit duidelijk ook in 5 met zijn woede. Ik kon mij wel vinden in zijn manier van spreken maar ja dat resoneerde wel met de fase waar ik ook in zat, dat verklaarde het!En Willem Engel in 6! Veel meer in rust en vertrouwen.

Wouter zei ergens in een video dat Trump de chemtrails zou hebben gestopt boven o.a NL nou dat kan ook naar het rijk der fabelen. Vorige week gewoon dikke vette strepen boven zuid west NL hoor. Jammer!

Ja dat geldt voor mij ook. Woede en emoties komen bij mij nog genoeg op, maar dat heeft puur met de schaapjes te maken. Dus in dat opzicht komen de elementen van 1 t/m 5 wel af en toe terug. Ook ik moet daarin leren mijn geduld te bewaren.

Maar wat betreft de meeste info over al die bizarre shit zit ik echt in 6. In de zin van dat mij niks verbaasd. Ik zeg niet voor niks “alles kan”.
Best herkenbaar, blijft toch een leerproces ;-). Voor de rest goed voor jezelf en dierbaren zorgen.
Je niet conformeren aan al die idiote regeltjes en zo een voorbeeld zijn voor de schapen.
De mensen die daar aan toe zijn informeren en je vooral NIET gek laten maken!
Het is een strijd om onze ziel/geest of hoe je het wilt noemen.
Als je ziet hoe geweldig de natuur is en wij daar onderdeel van uitmaken en ons vermogen tot creatie. Alles wat zij kunnen is anti-creatie en daar zijn zij ons voor nodig en daar gaan wij met elkaar een stokje voor steken, hoe lastig ze het ons ook proberen te maken.
Together we stand, diveded we fall

In welk stadium verkeer jij momenteel?
Alle stadia. Bepaalde complottheorieën ga je mij niet overtuigd van krijgen; niet zolang ik daadwerkelijk echte foto's, liefst hoge kwaliteit filmpjes heb gezien, noem aliens, immense tunnels op kilometers diepte, reptielenwezens, etc.

Laten we het erop houden dat ik een beginner ben - o.a. niveau maanlanding, 9/11, MKUltra, pizzagate en sinds kort zijn daar corona en Q (door COVID en jullie) bijgekomen.

Verder verbaas ik me niet over het feit dat dit allemaal gebeurd, maar wel de manier waarop het gebeurd en die schaal die het lijkt aan te nemen. Recht onder onze neuzen: codetaal, via youtube, via twitter, reddit, etc. Ik had dan gedacht dat het zich op het darkweb zou afspelen. Oh en natuurlijk ben ik verbaasd over mensen die (baby)bloed drinken, offeringsrituelen uitvoeren, etc. en die verbazing zal nooit afnemen. Dat is niet menselijk, olifantenhuid of niet.

Volksgezondheidsminister De Jonge wil perse op 1 september de coronavirus-app ‘CoronaMelder’ in heel Nederland invoeren.

https://www.dlmplus.nl/2020/07/19/nieuwe-ontwikkelingen-naar-15-meter-samenleving/

Forum statistieken

Onderwerpen
4.596
Leden
8.686
Nieuwste lid
Sophie G
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan