Stop de Lockdown

Vandaag eens een lunch poging gedaan zonder qr geneuzel.. eerste, binnen eten met qr en niet naar toilet mogen..oke dan niet :p en dag hoor.. der zat toch al geen mens..hoe zou dat toch kunnen..! volgende, even naar toilet mogen? Ja hoor prima, niks aan t handje en lekker gegeten wel op terras in de zon maar had ook binnen gekund.. en nog een dame na ons, ging eens even vragen of ze daar wel naar toilet kon, ja prima, ging vervolgens op terras zitten zonder te wezen plassen! Dus, ook zij wil eerst weten wat voor tent het is, en pas dan neemt zij daar een drankje TOP! joh der zijn zoveel tentjes, gewoon door naar de volgende..
 
Vandaag bij hotel in Utrecht, bijeenkomst met collega's.

Je kan zonder QR gewoon naar binnen wegens vergadering. Dat gaat best. Maar voor de lunch staan ze te scannnen, kom ik aan, zeg dat ik geen code heb.
Zegt dat meisje: Nee, scannen is alleen voor mensen die alleen komen eten, niet voor mensen die hier vergaderen :)
Dus ik (en nog een paar collega's) konden ook gewoon doorlopen :)

Hou vol, ik denk dat we gaan winnen!!
 
Ik ben tot nu toe ook overal binnengekomen waar ik normaal ook binnenkwam (bijv. sportkantine). Wel met aanvaringen. QR-code? Heb ik niet, werk ik niet aan mee. Ja maar dat wordt wel een probleem dan. Nee hoor..
Keer daarna: je code, heb ik niet. Jij hebt je plicht gedaan door er naar te vragen en IK BLIJF HIER.
 
 
Wie had dit nou verwacht de digitale ausweis stopt niet op 1 november....


Met 5000 boa's in opleiding wisten we dat al
 
Vandaag bij hotel in Utrecht, bijeenkomst met collega's.

Je kan zonder QR gewoon naar binnen wegens vergadering. Dat gaat best. Maar voor de lunch staan ze te scannnen, kom ik aan, zeg dat ik geen code heb.
Zegt dat meisje: Nee, scannen is alleen voor mensen die alleen komen eten, niet voor mensen die hier vergaderen :)
Dus ik (en nog een paar collega's) konden ook gewoon doorlopen :)

Hou vol, ik denk dat we gaan winnen!!
In 2 verschillende koffietenten geweest zonder QR en ook niet naar gevraagd. Mijn man heeft in een Turks restaurant gegeten en daar hebben ze al helemaal geen QR. Restaurant was erg leeg en een medewerker zei dat dit zo is sinds de invoering van die QR, mensen durven kennelijk niet te komen.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.754
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan