Stop de Lockdown

Klote situatie Jasper.. het druist tegen alles in waar je voor staat.Ik had het daar vandaag nog met een collega over hoe hier mee om te gaan als ze dit bij ons zouden doorvoeren. Je weet maar nooit hoe gek ze worden.

Waarschijnlijk eerst een paar uur zo'n kapje dragen en daarna aangeven dat ik er niet tegen kan en er niet mee kan werken. Ik wil wel maar kan niet.

Ik zou ook gaan voor ziekte. Je gezondheid staat op het spel. Ziek melden en gaan voor die vrijstelling. Je kan ook proberen bij een meer alternatieve arts, die staan iets meer open voor die zaken, homeopaat-arts bijv.
@Mike
Waarom zou je dat bij de huisarts niet voor elkaar krijgen ? Ik tegenstrijdige verhalen hieromtrent. Beide proberen zou ik zeggen.

Wat een lafbekken zeg, nou sluit dan maar je deuren hoor!
https://www.instagram.com/tv/CFvDa9PAHPV/?igshid=11j0tkzfhwhhc

Ik hoop dat ze die avondklok snel gaan invoeren.

Het is slechts een kwestie van tijd tot de voetbalsupporter, jeugd en evenementenindustrie in actie komen. Dan kan Viruswaarheid dit zo coördineren dat Bouw in Verzet en Farmers Defence Force er ook bij zijn.

Ik denk dat we er niet aan gaan ontkomen dat we in deze oorlog ook onze ballen moeten laten zien. We konden dat nog steeds ontwijken door bv niet voor het openbaar vervoer te kiezen. Die keuzes gaan nu wegvallen.
Ik heb de documenten die ik heb gekregen over mijn rechten nog niet door gespit. Dat zal binnenkort moeten. Ik ga denk ik hamsteren.
Ondertussen Jasper, mag jij de kastanjes uit het vuur halen. Hou ons op de hoogte van de situatie daar in gomorra

Ik had niet verwacht dat het zo snel zou gaan.
Maar hoe kan het nou wel zo snel gaan?
De ingrediënten van de machtigen der aarde zijn altijd en dus ook nu:
Angst,
Verdeel en heers.
Helaas laat de massa zich maar wat aanpraten, zelf onderzoek doen en het GV gebruiken blijkt de massa niet te willen of te kunnen. Angst gaat er dus gemakkelijk in, ook al omdat het van nature in de mens zit om voor gevaar op de hoede te zijn. Zie het journaal (bij wijze van hoor) allemaal negatief nieuws. Wat is er allemaal aardig gelukt de afgelopen jaren met angstzaaien?
-Koude oorlog
-nieuwe ijstijd, nog geen 20 jaar later:
-de aarde warmt op! vreselijk! Oh ja? de aarde warmt sinds de laatste (echte) ijstijd nog steeds iets op en zal ook weer gaan afkoelen, want het is tijd voor de volgende ijstijd.
-Stikstof (eigenlijk stikstofoxiden) is ineens een probleem, terwijl de laatste tientallen jaren stikstof in de lucht al heel aardig afgenomen is. Dat probleem bestaat niet!
-Corona. Vergelijk met andere epidemieën laat zien dat er niets anders is aan COVID-19! JE kan er heel erg ziek van worden. Ja, dat was bij eerdere griepepidemiën ook zo: 12.000 doden in 2018, die waren voor de belastingdienst kon gaan lijkenpikken ook heel erg ziek, wedden?

Verdeel en heers: Misbruik maken van de bevolking, zoals het in de geschiedenis altijd al ging met betere tijden en slechtere tijden.
Alleen zijn er nu veel meer mensen dan ooit o de hoogte van wat er werkelijk speelt. Onze misbruikers, de sadisten met hun loopjongens (als Rutte) weten heel goed dat het nu kantje-boord voor ze is.
Internet heeft ons veel informatie gebracht en helpt ons de waarheid boven te krijgen, dat weten onze mishandelaars ook en toch laten ze het nog bestaan. Ik denk dat daar hun volgende zet op het schaakbord zal plaatsvinden, om verdeel en heers in stand te houden ontneem je de communicatiemogelijkheden van nu en is het volk radeloos. Het wordt tijd om ons hierop te bezinnen, dat te doen als ook deze vrijheid de nek wordt omgedraaid.

Tt9sldkcvu80lsa7160d6xsh962ssezbi.jpg

@Mike, als mensen niets meer te verliezen hebben worden ze pas wakker? Het kan dat mensen zich dan juist overgeven en zich juist passief opstellen. Ik ken genoeg in mijn omgeving waarvan ik zeker weet dat het zo zal gaan.

Mijn man komt net vd AH en hij schrok van de toename van mondkapjes onder klanten! Ook bij de bakker moest hij zijn naam en telefoonnummer geven. Hij ging met haar in discussie waarop de dame zei; ik weet het ook allemaal niet meer! Zelf ik moet een mondkapje op van mijn werkgever en dat wil ik helemaal niet, ze moest bijna huilen zei mijn man.

Ik merk nu een toenemende wanhoop, wat ook te lezen valt in jouw post. Hoe cynisch dit ook mag overkomen, dat is een goed teken! Mensen bewegen zich van pijn naar plezier, dat is een natuurwet. Have faith in humanity, weet je nog? Het Q-team weet wat ze doen. Scare event necessary. Only at the precipice people find the will to change.

Mike

Uiteraard, hoop doet leven. Maar ik heb momenteel best weinig vertrouwen in mijn medemens. Ik denk dat het ook komt doordat we zo worden geconfronteerd met o.a die mondkapjes toename om ons heen. Mijn man zegt ook probeer er niet zo op te letten. Hij heeft er geen last van. Dat is misschien ook wel iets waar ik aan moet werken en een weg in zien te vinden.

Jaa de wanhoop bij de mens neemt toe en zal erger worden als die spoedwet er straks door komt. Dit is blijkbaar nodig want het volk wil het nog steeds niet zien, dan helaas maar pijn lijden.

Ik krijg overigens net een email van school dat wij alvast rekening moeten houden met scholensluiting de komende weken. 2e lockdown is coming!

Hugo de Jonge 🤡
https://www.ninefornews.nl/de-jonge-dreigt-met-avondklok-de-laatsten-die-dit-deden-waren-de-nazis/

En wat lult die Wilders nou weer?

https://www.ad.nl/politiek/live-vvd-is-om-meerderheid-tweede-kamer-wil-in-hele-land-mondkapjes~ab08240e8/

Forum statistieken

Onderwerpen
4.604
Leden
8.686
Nieuwste lid
Normandië
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan