Deze had in neuremburg 2 gekund maar omdar het aansluit op de zaak van Arno v Kessel en Peter Sassen maar hier.

BREAKING: Neurenberg 2 is begonnen — en de globalisten zijn doodsbang

Jim Ferguson doet verslag na het bijwonen van de explosieve rechtszaak in Leeuwarden.
Wat ik zag was ongekend.

⚖ In de rechtszaal werden namen van wereldelites genoemd in een zaak over:
▪ Misdaden tegen de menselijkheid
▪ Genocide
▪ Biologische oorlogsvoering
▪ Samenspanning met de media
Namen zoals:

Bill Gates

Albert Bourla (CEO van Pfizer)

Mark Rutte (voormalig Nederlands premier, nu NAVO-hoofd)

Klaus Schwab (World Economic Forum)
De hoofdadvocaat, Arno van Kessel, werd geblinddoekt, geboeid en zonder aanklacht in een zwaarbewaakte gevangenis gegooid — dagen voor de zaak.
Ze probeerden het te stoppen.
Ze faalden.

Bijna 200 documenten werden als bewijsmateriaal ingediend. De rechtszaal heeft het allemaal aangehoord.
Dit is de eerste rechtszaak in zijn soort sinds Neurenberg.
Als de rechter over zes weken uitspraak doet zoals beloofd, zou de deur open kunnen gaan om deze personen te dagvaarden voor de rechter.
Laat dat even bezinken.
Ik wil Meike Terhorst bedanken, de moedige advocaat die me heeft geholpen toegang tot de rechtbank te krijgen. En ik dank de Nederlanders, die me met open armen hebben ontvangen.
Deze zaak heeft wereldwijd een vonk doen overslaan.
Miljoenen hebben mijn rapporten gelezen.
Honderdduizenden hebben ze gedeeld.
De dam breekt.
Nu ben ik in Ierland, ter voorbereiding op het volgende hoofdstuk. Er zijn vergaderingen gaande. Er staat iets belangrijks op stapel. En ja — het gaat om eenheid.
In heel Europa, in heel Amerika, over de hele wereld — komen patriotten in opstand.
Via Freedom Train International — nu de snelstgroeiende vrijheidsbeweging ter wereld — denderen we vooruit. De globalisten hebben geen tijd meer.

CBDC's. Digitale ID. Goelags van 15 minuten. Surveillancesteden. Mediamanipulatie.
Het is allemaal met elkaar verbonden. En wij verzetten ons.

Als je dat nog niet gedaan hebt —

Doe mee op freedomtraininternational.org

Word lid. Voed de strijd.

Sta met ons voor waarheid, gerechtigheid en menselijke vrijheid.
Wij zijn het leger van het licht.
En we winnen.