staatsintimidatie en politieke gevangenen

Medusa

Well-known member
Maar weer even een nieuw topic aangemaakt want dit soort dingen zijn inmiddels schering en inslag.

Geschrokken reacties op vervolging Raisa Blommestijn: ‘Er is iets ernstig mis aan het gaan’​

Oud-presentatrice van Ongehoord Nederland Raisa Blommestijn heeft laten weten dat ze door het Openbaar Ministerie wordt vervolgd voor een aantal tweets over een blanke man die in elkaar werd geslagen door migranten op een station, en de gevaren van massa-immigratie voor onze samenleving.

 
Even een lijstje van mensen die hier al mee te maken hebben gehad. Ben er vast nog een paar vergeten....

Jeroen Pols
Willem Engel
Gideon van Meijeren
Pepijn van Houwelingen
Pieter en Jade Kuit
Max van den Berg
Wouter Raatgever
Micha Kat
Joost Knevel
Dries van Langenhove
Reiner Fuellmich
Raisa Blommenstein
Els van der Veen
Rob Elens
Huig Plug
Julian Assange
Nigel Farage
 
Laatst bewerkt:
Even een lijstje van mensen die hier al mee te maken hebben gehad. Ben er vast nog een paar vergeten....

Jeroen Pols
Willem Engel
Gideon van Meijeren
Pepijn van Houwelingen
Pieter en Jade Kuit
Max van den Berg
Wouter Raatgever
Micha Kat
Joost Knevel
Dries van Langenhove
Reiner Fuellmich
Raisa Blommenstein
Els van der Veen
Rob Elens
Huig Plug
 
Willem Oltmans is ook behoorlijk tegengewerkt, daar zijn vele interviews met hem over te vinden.
 
Idem voor mensen die iets de dicht bij een waarheid kwamen of als zondebok moesten dienen omdat een belangrijk elitepersoon uit de wind moest worden gehouden, vaak gelinkt met pedofilie, ritueel misbruik etc. Denk bijvoorbeeld aan Ernst Louwes in de Deventer moordzaak, Jasper Scheringa zeer waarschijnlijk bij de moord op Marianne Vaatstra. De ‘vuurwerkramp’ etc.
 
Staatsintimidatie ook bij alle slachtoffers van de toeslagenaffaire, en het voorbeeld van die kinderen in Frankrijk die Henk nog een paar dotcom afleveringen geleden noemde.
 

Ze hield een logboek bij over de „bizarre gebeurtenissen” rond haar aanhouding en opsluiting. ’Het geluid van de stilte’ is „een zeer persoonlijke psychoanalyse.” Het gaat over het abrupte einde van een 45 jaar lange advocatencarrière en over het belang van de geheimhouding waaraan advocaten zich moeten houden, maar die het haar tegelijkertijd vrijwel onmogelijk maakt om zichzelf te verdedigen. Weski: „De last van het zwijgen en de noodzaak daarvan.”
 
Ik heb haar intervieuw vanmorgen gevolgd bij Buitenhof.
Ik keek goed naar haar gezicht en haar ogen. Het is een zeer sterke vrouw.
Ze straalde ondanks alles vriendelijkheid uit.
Hoewel - aanpassing - ze heeft geen mooie ogen. slecht opgemaakt.
Er gebeurt nu van alles en ze mag geen woord zeggen.
De manier waarop ze behandeld is geworden heeft ze niet verdiend.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb haar intervieuw vanmorgen gevolgd bij Buitenhof.
Ik keek goed naar haar gezicht en haar ogen. Het is een zeer sterke vrouw.
Ze straalde ondanks alles vriendelijkheid uit.
Er gebeurt nu van alles en ze mag geen woord zeggen.
De manier waarop ze behandeld is geworden heeft ze niet verdiend.
 
Best bijzonder dat Inez Weski de ruimte krijgt om dit soort dingen te zeggen bij de main stream media
M

De vervolgens. Een clubje dat buiten de wet het vuile werk opknapt om de macht te beschermen en critici uit te schakelen.Inez werd ontvoerd en gegijzeld door het OM omdat ze 2 dagen daarvoor aangifte had gedaan tegen het OM wegens het beramen van een buitengerechtelijke executie.
 

A.s. donderdag 25 april verschijnt mijn collega huisarts Jan Vingerhoets voor de rechtbank in Breda. Hij heeft een boete van 3000 euro gekregen omdat hij off-label medicatie voorschreef aan patiënten met COVID-19. Dokter Vingerhoets en andere artsen kregen daar de afgelopen jaren hoge boetes voor van de Inspectie. Recent bepaalden twee rechtbanken dat de Inspectie de boete terug moet betalen aan de arts. Donderdag 25 april a.s. is de derde rechtszaak.

Dokter Vingerhoets is de afgelopen jaren gaan schrijven. Onder anderen onderstaand sprookje, over een koning, die wilde dat alle mensen in zijn land een gehaktbal zouden nemen.

“Wat zeur je nou, kwakzalver! Als ik zeg gehaktballen dan worden het gehaktballen. Of ze nou willen of niet, je duwt ze maar door hun strot, want anders komen ze de straat niet meer op. De mensen hebben voortaan niks meer te zeggen hier, daar zorg ik wel voor, basta!”
 


He SOCOM, dat is de afdeling die een opdracht tot liquidatie van Tanghi kreeg. Daar deed Weski aangifte van op 19 april 2023, 2 dagen later zat ze vast en isolatie. Kunne we SOCOM missies vergelijken met Black kps van de CIA? Onder Rutte is het iig duidelijk dat wij een totale schurkenstaat zijn.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.852
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan