staatsintimidatie en politieke gevangenen

Arno van Kessel wordt negentig dagen langer vastgehouden, omdat het OM hem blijft aanmerken als “verdachte in een onderzoek naar een crimineel netwerk”, vooralsnog zonder overlegging van enig bewijs. Dat betekent dat de Leeuwarder advocaat zeker niet bij de openbare zitting op 9 juli in de Rechtbank Leeuwarden zal zijn, waar de eerste inhoudelijke behandeling van de internationaal geruchtmakende rechtszaak tegen onder andere de Staat der Nederlanden, Mark Rutte en Bill Gates op de rol staat. Zijn compagnon Peter Stassen staat er alleen voor, maar zegt “geëquipeerd voor de dag te zullen verschijnen”.

Lees verder: https://deanderekrant.nl/advocaat-van-kessel-langer-in-gevangenis/

Ik kreeg die 90 dagen voorarrest ook. Doordat jullie zo luid waren en veel in de oudevmedia het te gek voor woorden vonden, koos het regime om mij mits ik mij niet op social media zou uiten weer vrij te laten in afwachting van het proces. Het bleek een uitprobeersel. Wat we nu zien bij veel dissidenten is een volgende fase, vanuit de lessen learned.

1. In de media juist niet te veel info over de verdachte, er is een drip methode, waar bij schaars iets wordt gedeeld.
2. Er is een groep opgepakt, dat versterkt het idee van terreur organisatie.
3. Al jaren is het narratief voorbereid over de soevereinen.
4. Wapens, gevaarlijke stoffen etc, de truc en rechtvaardiging voor staatsovervallen. Ik maakte dat mee bij mij broer in nov 2019, heel veel machtsvertoon, uiteindelijk bleek er geen zaak van te maken.

Of de timing iets te maken heeft met de rechtszaak tegen de staat en een aantal lakeien? Daar heeft het alle schijn van, maar ik ga er van uit dat er meer is. Ze (het OM, CTER) hebben waarschijnlijk net als bij de vorige groep soevereinen dit meer dan een jaar, mogelijk zelfs meerdere jaren voorbereid.

Gezien het trackrecord van het OM moet als eenmaal het bewijs wordt geleverd heel kritisch worden gekeken naar de bewerkingen, het OM vervalst standaard bewijsstukken. Ook moet er gekeken worden naar de inzet van bijzondere opsporingsbevoegdheden, deze worden vaak ingezet onder valse voorwendselen.

Kortom we kunnen nu heel weinig doen tot er een dossier op tafel komt

Beste mensen,

Graag vraag ik uw steun voor advocaat Arno van Kessel (en zijn collega Peter Stassen) door uw loyaliteit met hen te tonen met uw aanwezigheid bij het vervolgproces door hen gevoerd tegen de staat en de medeplegers van de plandemie in opdracht van de stichting Recht op Recht, waarin verenigd zijn 7 slachtoffers van “vaccinatie”, waarvan nu één lid is overleden.
Het proces is 9 juli a.s. om 13.15 uur in Leeuwarden, Zaailand 102.
Zoals u waarschijnlijk weet is Arno van Kessel met forse intimidatie van zijn bed gelicht en gevangen gezet op 10 juni. Na 2 weken is de detentie verlengd met 90 dagen. Het gevolg hiervan is dat hij het proces tegen de staat nu niet zelf mee kan voeren met Peter Stassen. Het argument voor de detentie zou vermeend lidmaatschap van souvereinen zijn. Van Kessel was bij uitstek een voorstander van het systeem veranderen van binnenuit. Hij heeft mij van het souvereine af gepraat. De kans is groot dat men wil voorkomen dat van Kessel in de rechtszaak van de Stichting Recht op Recht tegen de Staat en medeplegers kan bijstaan. Zie ook rechtoprecht.online.
Gisteravond kregen we een update over de stand van zaken van de Stichting rechtoprecht.online Op 9 juli wordt besproken met de rechter welke deskundigen-getuigen de advocaten willen oproepen. En of de rechtbank daarmee akkoord gaat.
Dat rechtspraak tegenwoordig kromspraak is is geen nieuws meer. We roepen alle advocaten die hun solidariteit willen laten zien op om in toga bij het publiek te zitten.
Verder vragen we dat er zoveel mogelijk mensen in Leeuwarden bij de rechtbank zullen staan in solidariteit met Arno van Kessel en zijn gezin, in protest tegen dit totaal gebrek aan recht. Normen en waarden zijn verlaten voor de macht van controle.
Ik hoop op uw steun,

Met hartelijke groet,
Namens het heelhulp-team
Berber Pieksma

Demonstratie voor gearresteerde en geschorste advocaat (62) uit Leeuwarden. ‘Hij wordt geframed’​

Zo'n tachtig mensen demonstreerden in Leeuwarden voor de vrijlating van de advocaat bekend van de antivaccinrechtszaak.

Zo'n tachtig mensen demonstreerden in Leeuwarden voor de vrijlating van de advocaat bekend van de antivaccinrechtszaak. Foto: LC
In de rechtbank van Leeuwarden werd woensdag een antivaccinrechtszaak behandeld. Mensen buiten schreeuwden om de vrijlating van de betrokken advocaat. De 62-jarige man werd opgepakt bij een onderzoek naar gewelddadige ‘soevereinen’. „Een smoes.”
Lees meer over
Leeuwarden
'Free, free Arno’ scanderen zo'n tachtig mensen in een optocht door de binnenstad van Leeuwarden. Ze zijn gekomen voor een antivaccinrechtszaak, maar de zittingszaal en twee videozalen zitten al snel vol.

a5cb7357773d06df62d973920bb14454d7079459.jpg

Voordat de zaak begon stonden zo’n tweehonderd belanghebbenden op het Zaailand te wachten. De tachtig anti-vaxxers die buiten overbleven, besloten spontaan te demonstreren door de binnenstad.

Crimineel netwerk van ‘soevereinen’​

Ze zijn boos over de aanhouding van advocaat Arno van Kessel uit Leeuwarden. Hij zou voor stichting Recht Oprecht optreden als advocaat in de zaak tegen onder andere Bill Gates.
Vorige maand werd hij opgepakt in een groot onderzoek naar een crimineel netwerk van ‘soevereinen’, mensen die niks meer met de overheid te maken willen hebben.
Demonstranten zijn boos over de aanhouding van advocaat Arno van Kessel uit Leeuwarden. Hij zou voor stichting Recht Oprecht optreden als advocaat in de zaak tegen onder andere Bill Gates.
Demonstranten zijn boos over de aanhouding van advocaat Arno van Kessel uit Leeuwarden. Hij zou voor stichting Recht Oprecht optreden als advocaat in de zaak tegen onder andere Bill Gates. Foto: LC
Dat geloven de demonstranten in Leeuwarden niet. „Hij is opgepakt net voor die NAVO-top”, zegt Linda de Bruin uit Noord-Brabant. Ze draagt een wit doktersjasje met daarop geverfd ‘In Nederland zijn advocaten vogelvrij’. „Ik denk dat ze een smoesje hebben gebruikt om hem op te kunnen pakken.”

‘Hij heeft helemaal niets gedaan’​

Daan Beckers (37) uit Amersfoort denkt er net zo over. Hij draagt een blauw-wit-rode muts en laat aan iedereen die maar wil een pak papier met blauwe kaft zien. Daarin staan de aanklachten tegen onder meer Gates, Mark Rutte en Hugo de Jonge. „Van Kessel heeft helemaal niets gedaan”, zegt Beckers. „Hij wordt geframed.”
Veel sympathisanten bij de nieuwe zitting in Leeuwarden over 'vaccinschade'.

Friezen willen ‘deskundigen’ in rechtbank Leeuwarden wegens ‘prikschade’​

Demonstranten willen dat de advocaat betrokken bij de antivaccinrechtszaak vrijkomt.
Demonstranten willen dat de advocaat betrokken bij de antivaccinrechtszaak vrijkomt. Foto: LC
Een man met een fiets aan de hand loopt op het Ruiterskwartier langs en vraagt waar de demonstratie voor is. Dat valt niet direct in een zin te vatten, zegt Beckers. Hij vraagt om de telefoon van de omstander en vult daar rechtoprecht.nl in. Daar is alle informatie te vinden.

‘Bang dat ze zijn’​

Niet alle voorbijgangers zijn zo geïnteresseerd. Een paar jongens lachen wat en filmen de demonstranten. „We doen dit ook voor jullie”, schreeuwt een demonstrant naar mensen die op het terras genieten van de zon. „Zoek het maar op.”
Renée Reijenga uit Leeuwarden is een van de felste demonstranten. Ze heeft flink meegeschreeuwd en neemt na de terugkeer bij de rechtbank eerst eens een slok water.
Daarna vervolgt ze haar betoog met dezelfde energie. „Bang dat ze zijn, want ze hebben de advocaat godverdorie opgesloten. Ze maken hem kapot. Wij zijn hier allemaal ter ondersteuning van de democratie en de waarheid.”
„Bang dat ze zijn, want ze hebben de advocaat godverdorie opgesloten. Demonstranten willen dat Arno van Kessel vrijkomt.
„Bang dat ze zijn, want ze hebben de advocaat godverdorie opgesloten." Demonstranten willen dat Arno van Kessel vrijkomt. Foto: LC
De overheid vertrouwen ze hier allang niet meer. Zo vindt Beckers, de Amersfoorter met boerenzakdoek aan de rugzak, dat we niet in „een echte democratie” leven. WEF, EU, VN, overheden spannen samen denkt hij.

Advocaat Van Kessel zou daar juist tegen strijden, zegt ICT-er Ferdinand (63), die niet met zijn achternaam in de krant wil. Van Kessel is „tegen de status quo”, hij ,,geeft tegengas” en dat wordt niet getolereerd, zo vindt de Groninger

LC

🚨 BREAKING: A POLITICAL EARTHQUAKE IS SHAKING THE NETHERLANDS 🚨

I’m Jim Ferguson — reporting live from Leeuwarden Courthouse — with the fearless Scarlett Karoleva by my side.

Behind us, hundreds chant — a cry for justice echoing through the streets of Leeuwarden. This is Ground Zero in a fight that could expose the truth on a global scale.

Arno van Kessel — the Dutch lawyer arrested without charge, blindfolded and cuffed — was just days away from presenting evidence implicating:

🔹 Bill Gates
🔹 Ursula von der Leyen
🔹 Pfizer’s Albert Bourla
🔹 Klaus Schwab
🔹 And others…

They tried to stop the trial. They failed.

🎤 “They may silence one man,” Scarlett declared, “but they can’t silence us all.”

The courtroom is packed. The square outside is electric. Citizens are rising — demanding truth, justice, and accountability.

📢 This isn’t just about one country. It’s about all of us.

If justice is served here, it could trigger a Nuremberg 2.0 for the 21st century.

✊ The world is watching.
🔥 The tide is turning.
📡 And the information war is being won.

Stay tuned — this is Jim Ferguson, on the ground in Leeuwarden.
Justice is coming.

Deze had in neuremburg 2 gekund maar omdar het aansluit op de zaak van Arno v Kessel en Peter Sassen maar hier.

🚨 BREAKING: Neurenberg 2 is begonnen — en de globalisten zijn doodsbang 🚨

🎤 Jim Ferguson doet verslag na het bijwonen van de explosieve rechtszaak in Leeuwarden.

Wat ik zag was ongekend.

👨‍⚖ In de rechtszaal werden namen van wereldelites genoemd in een zaak over:
▪ Misdaden tegen de menselijkheid
▪ Genocide
▪ Biologische oorlogsvoering
▪ Samenspanning met de media

Namen zoals:
🔹 Bill Gates
🔹 Albert Bourla (CEO van Pfizer)
🔹 Mark Rutte (voormalig Nederlands premier, nu NAVO-hoofd)
🔹 Klaus Schwab (World Economic Forum)

De hoofdadvocaat, Arno van Kessel, werd geblinddoekt, geboeid en zonder aanklacht in een zwaarbewaakte gevangenis gegooid — dagen voor de zaak.
Ze probeerden het te stoppen.
Ze faalden.

📄 Bijna 200 documenten werden als bewijsmateriaal ingediend. De rechtszaal heeft het allemaal aangehoord.

Dit is de eerste rechtszaak in zijn soort sinds Neurenberg.
Als de rechter over zes weken uitspraak doet zoals beloofd, zou de deur open kunnen gaan om deze personen te dagvaarden voor de rechter.

Laat dat even bezinken.

Ik wil Meike Terhorst bedanken, de moedige advocaat die me heeft geholpen toegang tot de rechtbank te krijgen. En ik dank de Nederlanders, die me met open armen hebben ontvangen. 🇳🇱

Deze zaak heeft wereldwijd een vonk doen overslaan.

Miljoenen hebben mijn rapporten gelezen.
Honderdduizenden hebben ze gedeeld.
De dam breekt.

Nu ben ik in Ierland, ter voorbereiding op het volgende hoofdstuk. Er zijn vergaderingen gaande. Er staat iets belangrijks op stapel. En ja — het gaat om eenheid.

In heel Europa, in heel Amerika, over de hele wereld — komen patriotten in opstand.

Via Freedom Train International — nu de snelstgroeiende vrijheidsbeweging ter wereld — denderen we vooruit. De globalisten hebben geen tijd meer.

💥 CBDC's. Digitale ID. Goelags van 15 minuten. Surveillancesteden. Mediamanipulatie.

Het is allemaal met elkaar verbonden. En wij verzetten ons.

🔥 Als je dat nog niet gedaan hebt —
👉 Doe mee op freedomtraininternational.org
📢 Word lid. Voed de strijd.
✊ Sta met ons voor waarheid, gerechtigheid en menselijke vrijheid.

Wij zijn het leger van het licht.
En we winnen.

Hoger beroep bij Raad van State: Gaat compassie het verliezen van regelgeving? ⚖️

Een nieuwe blog van huisarts Jan Vingerhoets:
"Op 1 augustus sta ik, huisarts Jan Vingerhoets, opnieuw tegenover de staat. Niet voor mezelf, maar voor iets groters: het recht op compassie in de arts-patiëntrelatie.

De inspectie legde boetes op voor het voorschrijven van ivermectine, zonder wettelijke of medische grond. Maar dit draait allang niet meer om een medicijn. Dit gaat over de kern van de menselijke zorg: mogen artsen in crisistijd handelen naar geweten en ervaring?"

👉 Lees hele blog:
📖 De Wet van de Medemenselijkheid (7): het lot der compassie

Dat is mooi en snel! 👇
Beste mensen, Het streefbedrag van € 60.000 is behaald! We hadden nooit durven hopen dat dit bedrag zó snel bij elkaar zou komen. We zijn hier als gezin van Arno heel dankbaar voor. Uit de grond van ons hart: dank jullie wel! Meer geld doneren is niet nodig :-) Go Fund Me heeft op dit moment de overschrijvingen "bevroren" omdat ze eerst alle gegevens van de inzamelingsactie willen verifiëren. Blijkbaar vinden ze het een beetje verdacht dat er in zo'n korte tijd zoveel steun is voor 1 inzamelingsactie. Op dit moment hebben we dus nog geen geld ontvangen, maar wij gaan ervan uit dat de verificatie goed zal verlopen en dat we het donatiegeld alsnog zullen ontvangen. Nogmaals dank en wij hopen - net als de rest van bewust Nederland - dat Arno snel vrij mag komen, zodat ons gezin weer compleet is. Hartelijke groeten van Helena en kinderen

Forum statistieken

Onderwerpen
4.593
Leden
8.684
Nieuwste lid
elisabethsmitberkhout@gma
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan