staar en floaters

Jammer van de floaters . Ik ben naast al het ontwormen gestart met 3 schijven ananas incl de kern per dag. Na 3 mnd schijn je duidelijk verbetering te moeten zien.
Ben benieuwd of je verbetering gaat merken. Merk je nog iets aan de ontwormers qua verbetering of bijwerkingen?
 
Heeft iemand hier ervaring met Hoornvliesproblemen?
ik heb dystrofie van het hoornvlies en ga steeds slechter zien. Gebruik wel Ivermectine, maar misschien hebben jullie andere tips.
 
Heeft iemand hier ervaring met Hoornvliesproblemen?
ik heb dystrofie van het hoornvlies en ga steeds slechter zien. Gebruik wel Ivermectine, maar misschien hebben jullie andere tips.
Kunnen elkaar de hand schudden. Dubbele dosis levertraan met boterolie voor de vitamine D welke een rol speelt bij zicht van de ogen.
 
Green pasture zoals de meeste mensen hier. Van de levertraan momenteel 3 keer per dag een spuitje vol van de skate liver in combi met EMU olie. Boterolie pak ik later weer. Daarnaast meteen lever capsules erachteraan waar ook a,d,e en k in zit. Ik zou niet iedereen meteen adviseren zoveel te nemen. Alleen bij heftig tekort.
 
Dank Voor je reactie Binc. Fijn dat je reageerde.
Ben na mijn bezoek aan de oogarts een beetje aangeslagen. Heb namelijk ook staar op beide ogen.
Zal ook even het draadje over levertraan lezen en deze Green Pasture gaan proberen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Binc
Dank Voor je reactie Binc. Fijn dat je reageerde.
Ben na mijn bezoek aan de oogarts een beetje aangeslagen. Heb namelijk ook staar op beide ogen.
Zal ook even het draadje over levertraan lezen en deze Green Pasture gaan proberen.
Je kunt ook de levertraan met boter olie nemen uit 1 pot. Wil je zeker weten hoe het ervoor staat met je vitamine d dan ff laten bloed prikken. Hopelijk word het zicht beter als de d aangevuld is. Kun je de symptoombestrijding van de oogarts achterwege laten. Vitamine a ook belangrijk voor ogen sterkte ermee. Via bananen jam krijg je korting. Te lezen in andere topic
 
Je kunt ook de levertraan met boter olie nemen uit 1 pot. Wil je zeker weten hoe het ervoor staat met je vitamine d dan ff laten bloed prikken. Hopelijk word het zicht beter als de d aangevuld is. Kun je de symptoombestrijding van de oogarts achterwege laten. Vitamine a ook belangrijk voor ogen sterkte ermee. Via bananen jam krijg je korting. Te lezen in andere topic

Yep code esther10 geeft bij Plent.nl korting op onder andere Green Pasture (uitgezonderd de 'bundle deals', het combineert wel met de stapelkorting.


 
Mijn broer moet zijn rijbewijs verlengen en heeft ooit in zijn ogen een nieuwe lens gehad. Blijkbaar kan hij nu niet goed zien.
Dus zat ik te zoeken. Ik neem aan dat men een 2e keer zo,n operatie kan laten doen. Duur en wie betaalt dat?

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.691
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan