staar en floaters

En opnieuw verbaas ik me dat niemand Ivermectine noemt, dit keer tegen staar. Ikzelf heb extreem scherp zicht gekregen door de inname van Ivermectine, het helpt tegen rivierblindheid, hoeveel meer info heb je nog nodig om te weten dat dit spul blijkbaar erg goed is voor de ogen?!

Mike
 
  • Leuk
Waarderingen: muis
Klopt Mike, ik hou er zeker rekening mee dat het verbetering geeft.
Niet geschoten is altijd ....
Het zijn gestapelde eiwitten die genoemd worden.
Ik heb wel Panacur = Febendazole in huis - maar geen Ivermectine. te bestellen in nederland zonder comp. overschrijving.
Ik neem maar alvast Panacur.
In de ochtend lukt me niet in te nemen. maar in de middag of avond wel. .
Redenen EERST spoelen dan pas eten of Panacur en 2 uur wachten met eten.
 
Ivermectine is de beste ontwormer die er is, maar daarmee is Panacur of een andere variant allesbehalve slecht. Goed plan om daar dus alvast mee te beginnen. Wat ik niet kan volgen is waarom iedereen alles noemt behalve de ALLERGROOTSTE MEDISCHE ONTDEKKING VAN DEZE EEUW. Ik merkte het gisteren ook op de Forum Dag, kennelijk willen sommige mensen hun oude dogma's niet loslaten. Ego, ego, ego.

Mike
 
Ik zelf heb al 2x Panacur genomen/gedaan.
Bovendien was ik meteen enthousiast. Komt waarschijnlijk omdat ik al 12 jaar zonder arts van alles en nog wat probeer i.v.m. mijn probleem.
Btw. ik verwacht op de lange duur ook verandering in DAT probleem.
Hoe? Geen idee, maakt niet uit.
Als alles uit eiwitten bestaat dan is schade ook te vinden in eiwitten.
 
Ivermectine is de beste ontwormer die er is, maar daarmee is Panacur of een andere variant allesbehalve slecht. Goed plan om daar dus alvast mee te beginnen. Wat ik niet kan volgen is waarom iedereen alles noemt behalve de ALLERGROOTSTE MEDISCHE ONTDEKKING VAN DEZE EEUW. Ik merkte het gisteren ook op de Forum Dag, kennelijk willen sommige mensen hun oude dogma's niet loslaten. Ego, ego, ego.

Mike
Ik zal eerlijk zijn.. zit met twee dingen: borstvoeding (heb wel mebendazol kuur gedaan overigens) en het bestellen. Op de een of andere manier houdt dit me toch NOG tegen.
 
Ik heb 1 x een Panacur kuur gedaan (maar ook nog anderen, No Worm Pro, No Worm Diacur, Mansonil e.d.)
Tot nu toe heb ik mijn hele familie aan floaters nog steeds.
Binnenkort hoop ik de Ivermectine te proberen, kijken wat dat doet.
En ga ook weer een Panacur kuur doen.

@muis, bestellen via Ali gaat prima hoor. Ik had er nog nooit wat besteld maar het is mij ook gelukt.
Nu alleen nog afwachten of ik het binnenkrijg :LOL:
 
  • Leuk
Waarderingen: muis
Ik heb 1 x een Panacur kuur gedaan (maar ook nog anderen, No Worm Pro, No Worm Diacur, Mansonil e.d.)
Tot nu toe heb ik mijn hele familie aan floaters nog steeds.
Binnenkort hoop ik de Ivermectine te proberen, kijken wat dat doet.
En ga ook weer een Panacur kuur doen.

@muis, bestellen via Ali gaat prima hoor. Ik had er nog nooit wat besteld maar het is mij ook gelukt.
Nu alleen nog afwachten of ik het binnenkrijg :LOL:
Laat je het weten wat die floater betreft?
 
Na de opmerking van Mike (mbt het opruimen van eiwitten dmv Ivermectine) moest ik nog denken aan het volgende: enzymen zijn de eiwitsplitsers in ons lichaam, wellicht heb je hier ook wat aan.

Dit heb ik ooit eens uit de nieuwsbrief van Juglen Zwaan gekopieerd:

Enzymsupplement kan je van floaters afhelpen Een oplettende volger wees me op een nieuwe studie waaruit blijkt dat de enzymen bromelaïne (uit ananas),papaïne (uit papaya) en ficine (uit vijgen) kunnen beschermen tegen floaters. Floaters zijn eiwitstructuren die in het glasvocht van het oog kunnen zweven. Een onderzoek van een aantal jaar geleden bracht aan het licht dat 76% van de smartphonegebruikers te kampen heeft met deze floaters. Ze blokkeren het licht naar het netvlies en kunnen voor ongemak zorgen. Eerder had een studie al aangetoond dat het eten van verse ananas je van je floaters af kan helpen. In ananas zit een eiwitsplitsend enzym, dat kennelijk de floaters in de ogen splitst. Nu blijkt dit dus ook op te gaan voor enzymen in de vorm van supplementen.
 
Een ander dingetje wat oogdruk kan verhogen is electrostress/straling. Je ogen moeten focussen in een stresssituatie. Het focussen heeft echter geen zin als stress permanent is.
Dientengevolge trouwens ook een verstoorde (te hoge) calciumopname op celniveau.
Magnesium speelt ook weer een belangrijke rol in dit proces, naast de functie in ontspanning (en verlaging bloeddruk) blokkeert het de opname van calcium.

Prof. Dr. Martin Pall heeft hierin belangrijke inzichten naar buiten gebracht:
 
Ik ben begonnen met innemen van DMSO. Ik vermoed dat niemand dat al eens eerder heeft gedaan. In Nederland niets over te vinden maar in Duitsland des te meer.
Ook oogdruppels besteld.
Ik houd jullie op de hoogte.
Ivermectine is onderweg dus in die tussentijd kan ik mooi DMSO proberen.
 
20-03-2019 · Amyloïdose: eiwitstapelingsziekte en ernstige impact organen. In het lichaam worden standaard eiwitten opgeslagen, echter soms wordt het op een onjuiste manier gestapeld. Indien daarvan sprake is dan betreft het een stapelingsziekte, waaraan uiteenlopende aandoeningen aan gerelateerd zijn. Het materiaal wordt namelijk in lichaamsweefsel opgeslagen, ...

Zoekende was ik al tegengekomen dat in het oog bij staar er eiwitten zijn die zich stapelen.
DMSO zou daarbij kunnen helpen.

Cataract (staar) is een oogaandoening waarbij een vertroebeling van de lens in het oog optreedt als gevolg van eiwitophoping in het lichaam.
 
Laatst bewerkt:

Hoe verlopen de klachten van staar?​

Hoe de klachten van staar verlopen verschilt per persoon. In de meeste gevallen gaan de ogen langzaam achteruit en duurt het jaren voordat serieuze zichtproblemen ontstaan. Maar het proces kan ook veel sneller gaan. In een paar maanden tijd gaat het zicht dan fors achteruit.
Bij beginnende symptomen van staar is het goed om meteen naar de oogarts te gaan. Soms denken mensen dat ze staar hebben en het niet belangrijk is om snel een arts te bezoeken. Staar veroorzaakt immers verder geen schade aan het oog. Gaan ze dan na enige tijd, wanneer de staarklachten erger zijn, wel naar de dokter, dan blijkt het opeens geen staar te zijn maar MAculadegeneratie. Deze twee oogaandoeningen hebben namelijk deels dezelfde symptomen. Bij maculadegeneratie is echter het belangrijk om snel behandeld te worden.

oog illustratie


ar










 
DMSO geeft bij mij diaree. maar ik had het vanwege de smaak samen met 250 ml sinasappelsap ingenomen.
Dus minder sap (i.p.v. 250 ml) of helemaal geen sap. Misschien een beetje appeldiksap.
Darmen krampen wel een beetje en dat vind ik oke.
 
DMSO innemen gaat inmiddels goed. Ik neem zelfs meer dan wordt geadviseerd.
Als ik het over extra diaree heb dan bedoel ik uitsluitend mijn zg. "ongelukjes". Mijn stoelgang (darmspoelen) is niet oke, veel te dun maar geen idee hoe ik dat moet oplossen.
Ik gebruik al zolang van alles en nog wat, laat maar verder zoals het is.
Ook heb ik nu DMSO oogdruppels en die bevallen goed.
Er wordt van die druppels niet gezegd dat het staar kan verbeteren (of in ieder geval geen verdere achteruitgang) alleen al het feit dat ze goed aanvoelen geeft me hoop.
Ik zou nog een extra onderzoek doen bij de zeer goede brillenwinkel maar heb ik uitgesteld. De oogdruppels die nodig zijn voor dit onderzoek staan me niet aan.
Ik vroeg of er andere druppels gebruikt kunnen worden maar..... het is zo geregeld dat ze GEEN ANDERE DRUPPELS mogen gebruiken. Dus alles rond ogen is DICHTGETIMMERD.
Ik heb gezocht naar oogartsen die homeopatisch of orthomoleculair werken maar heb ik niet gevonden. denk dat het niet bestaat. Misschien in duitsland wel.
Helaas ben ik niet graag lang onderweg (met trein enz) ik ga eerst maar eens zoeken.
Een eventuele operatie (in de toekomst) wil ik zo lang mogelijk uitstellen.
Van operaties heb ik MIJN BUIK VOL. zij sloeg kwink.
Lievergezond, hoe is het met jouw ogen?
 
Ik had je ook nog beloofd te laten weten hoe het met de floaters is na de kuren.
Aangezien ik nu voorlopig stop kan ik vertellen hoe het gaat.
Heb twee keer een Panacur kuur gedaan, dan nog Mansonil, No Worm Pro, Ivermectine enz.
Ben nu gestopt met de Ivermectine want ik blijf maar een vervelende druk in mijn hoofd en op mijn ogen voelen.
Helaas heb ik al mijn floaters nog, geen veranderingen/verbeteringen.
 
Ik heb wel floaters maar heb er GEEN last van. Overdag in huis loop ik zonder bril maar voor de verte (buiten en TV heb ik een bril. In principe lees ik ook zonder bril maar dat werd slechter. Dus naar brillenwinkel (ze zijn net zo goed als de oogarts (arts kost 250,- ) en daar is rechteroog qua zicht veel slechter.
Ik kijk het gewoon nog even aan.
 
Ik had je ook nog beloofd te laten weten hoe het met de floaters is na de kuren.
Aangezien ik nu voorlopig stop kan ik vertellen hoe het gaat.
Heb twee keer een Panacur kuur gedaan, dan nog Mansonil, No Worm Pro, Ivermectine enz.
Ben nu gestopt met de Ivermectine want ik blijf maar een vervelende druk in mijn hoofd en op mijn ogen voelen.
Helaas heb ik al mijn floaters nog, geen veranderingen/verbeteringen.
Jammer van de floaters . Ik ben naast al het ontwormen gestart met 3 schijven ananas incl de kern per dag. Na 3 mnd schijn je duidelijk verbetering te moeten zien.
 
Ik heb wel floaters maar heb er GEEN last van. Overdag in huis loop ik zonder bril maar voor de verte (buiten en TV heb ik een bril. In principe lees ik ook zonder bril maar dat werd slechter. Dus naar brillenwinkel (ze zijn net zo goed als de oogarts (arts kost 250,- ) en daar is rechteroog qua zicht veel slechter.
Ik kijk het gewoon nog even aan.
" Last" heb ik er ook niet van hoor, alleen ben ik er sinds de kuren pas echt op gaan letten hoeveel het er zijn. Blijkbaar heb ik er door de jaren heen heel wat verzameld en zou het niet erg vinden als ik ze kwijt zou raken, zijn er namelijk best veel.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.690
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan