sporten.

@Edwin., Pike en anderen die hun vraagtekens hebben bij mijn persoon

Ik heb bliksem snel wat info over die Bandita en dat hele gedoe door gelezen..

en ik begrijp eruit dat ze een universitaire studie heeft gevolgt. Is wel een pluim voor mij dat mensen haar schrijfstijl in mij menen te herkennen. Ik ben " maar" een receptioniste met een mbo 4 opleiding. Dat scheelt een paar jaar studie... Toch wel weer leuk dan

 
Quote:
en ik begrijp eruit dat ze een universitaire studie heeft gevolgt



Het is een pathologische leugenaar die waarschijnlijk op de PAAZ afdeling zit of daar veelvuldig als patiënt aanwezig is. Dus ik moet je helaas teleurstellen.

 
@Ad,

Dat doe ik dus wel hoor. Mijn eigen pad kiezen. Zoals Pike opmerkt worden bepaalde, door mij genoemde zaken niet unaniem aangeprezen omdat het hier niet de natuurlijkste vorm betreft. Toch heb ik ze gekocht omdat ik daarin mijn eigen weg wil kiezen en dat dus toch wil onderzoeken. Maar het idee van het product / pil etc. heb ik hier vandaan. Ik ben dus blij dat het forum bestaat ook al word ik dan verder niet voor " vol" aangezien. Dat neem ik op de koop toe:)

 
@pike,

Welnee, je moet me niet teleurstellen, je wil nu gewoon iets onaardigs zeggen:)

Geeft niet, ook mijn huid is dik!

 
@Ad,

Dat vergeet ik nog...

U vraagt wij draaien...Zoals je ziet draait er niemand... dus het is geen verplichting. Ik heb nu nog Pike in mijn nek, Edwin heeft het er maar bij gelaten. En dat is niet omdat Pike behulpzaam wil zijn maar omdat hij denkt dat ik iemand anders ben. Voor de laat iederen het voor wat het is. Ik hoef me dan ook zeker niet schuldig te voelen dat ik onterecht een beroep zou doen op de hier aanwezige kennis. Het staat iedereen volkomen vrij om te reageren of niet.

 
Quote:
@pike,

Welnee, je moet me niet teleurstellen, je wil nu gewoon iets onaardigs zeggen:)

Geeft niet, ook mijn huid is dik!



En het onaardige is??

 
Mila, kan goed zijn dat je onterecht voor trol wordt uitgemaakt en als dat zo is dan is dat spijtig en ben je het eerste slachtoffer geworden van wantrouwen dat door anderen is gekweekt.

Als je daadwerkelijk geholpen wil worden kun je alsnog een voorsteltopic maken en daar opschrijven wat je eet op een dag, omdat voeding de basis is. Wat betreft sporten kun je gaan fietsen of wandelen, meer zou ik niet doen, ja veel powernaps ;)

 
@Tanja,

Dank je wel voor je reactie. Ik heb inderdaad geen voorstel topic. Wel heb ik het e.e.a. verteld in de vraag. Leeftijd,een stukje geschiedenis wat vooraf ging, medicatie / supplementen die ik gebruik. Mijn voeding zal niet voldoen aan de WAP richtlijnen. Dit komt voor een deel ook omdat ik niet ( veel ) vet kan verdragen en een budet heb dat mij dwingt om keuzes te maken. Ik eet 3 boterhammen waarvan 2 met lever. ' s avonds groenten met vis of vlees ( makreel, sardines,bloedworst,speklap ) van reguliere herkomst. Af en toe wat fruit met slagroom zonder suiker. tussendoor gewone volle melk en thee.

 
Wordt wel lastig zonder galblaas, misschien doe je hier inspiratie op:

https://www.fatsforum.nl/topic/galblaas-verwijderd

Vlees van reguliere herkomst hoef je niet te eten, dat is altijd een keuze, lever van grasgevoerd vlees is niet duur en greenfields vlees van de AH ook niet zo prijzig. Gewone volle melk levert geen gezondheid op en rauwe melk is vaak zelfs nog goedkoper. Allemaal zaken die je ook zonder galblaas kunt veranderen.

Je kunt de vraag ook knippen en in je voorsteltopic plakken, want nu zitten we het sporttopic te 'vervuilen'.

 
Quote:
Ik eet 3 boterhammen waarvan 2 met lever. ' s avonds groenten met vis of vlees ( makreel, sardines,bloedworst,speklap ) van reguliere herkomst.



Bloedworst?? Waar koop je dat dan? Dat heb ik nog nooit gezien namelijk.

 
Alleen bij de oudere generatie(voornamelijk).De rest denkt/zegt.....wat met bloed erin?Bah.Doe maar een mager kipfileetje,lekker gebakken in (niet spattende)croma uit de spuitfles.

ad

 
Hier in het zuiden zijn ze gek op bloedworst met appel en balkenbrij. Ligt zelfs in de supermarkt (lekker aangevuld met allerhande rommel uiteraard).

 
Ik heb het een tijd terug geprobeerd, bloedworst eten. Mislukt :p Misschien een idee voor tijdens de lunch op het weston price congres. "Vergeten vlees" op een lekkere manier klaar gemaakt.

Vindt dit ook wel een mooie trollenactie. Via sport uitkomen op bloedworst... En dat in een dag! En verzoeken tot het on topic houden zijn maar mooi weggewuifd.

 
Kunnen we misschien (voorlopig)afsluiten met bloed,zweet en tranen!!In willekeurige volgorde.Of toch maar het beroemde kruisje rechtsboven??

ad

 
Het mag duidelijk zijn dat bewegen tot op een bepaald moment gezondheid bevorderend is vergeleken met niet bewegen(of zeer weinig dan).Deze voordelen hehaal je met de algemene dagelijkse activiteiten en hier is sport geen noodzaak voor.

Alle aerobe processen worden tot het maximum gestimuleerd met anearobe activiteiten tot ongeveer 60 seconden meerdere keren herhalend.

De zgn. hartslag om in een aerobe fase te blijven is natte vinger werk in de meest gevallen.Goede apparatuur en per individu misschien van waarde mbt specifieke prestaties.

Er zijn legio 'luie'mensen die niet te dik zijn ,gewicht beheersing dmv activiteiten.....allang achterhaald.

Misschien is het veel waardevoller om de schade/blessures op lange termijn goed te bekijken wanneer het gaat om vooral de duur activiteiten.Een vrij constante hartslag bij activiteit is ook niet normaal noch gezond.

ad

 
Ik ben slecht in de theorie achter sporten echter uit praktijkervaring denk ik dat er twee manieren van hardlopen zijn. In de tijd dat ik op blote voeten ging rennen kon ik grote afstanden afleggen (18 km). Ik voelde mij dan ook een met de natuur. Op mijn sport schoenen kon ik deze afstand ook afleggen maar zonder plezier en met een grotere lichamelijke uitputting.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.985
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan