Spiritueel nihilisme

Ok 3e x dat deze link niet pakt. Probeer t nog een keer.

https://hetnieuwebrein.nl/new-age-bullshit-ofwel-the-new-cage-fuik/



Oh nu wel dus. Sommige zullen het niet eens zijn met de mensen/organisaties die ze noemt in de laatste alinea maar toch vond ik t plaatsen waard.



 
Er zijn zelfs mensen die zaden poten mbv de maanstanden dus zo gek is het allemaal niet.

Het beeft alleen maar aan hoezeer wij compleet verwijderd/ontaard zijn van dit soort natuurlijke zaken dat het als vreemd gezien wordt.
Er is echter genoeg over te vinden.

Verder is het zo dat where your attention go’s, your energy flows.
Dus die affirmaties is naar mijn idee niets anders dan jezelf te blijven programmeren op dat wat je wilt dat er gebeurt dit omdat wij leven in een wereld vol afleiding en verleiding dat die affirmaties daarin even een stapje terug zijn van oh ja waar ging het ook al weer om ..
Conciousnesss creates matter.
 
@debsy ann: Nou zeer goed artikel! Mike heeft precies deze punten ook al eens aangehaald.
Punt 13 en 14 deden mij meteen aan Willem Engel denken en toen ik verder ging lezen werd hij ook nog eens genoemd in het rijtje.
Martin Vrijland had ik zelf ook al een vermoeden van net zoals David Icke. Er zijn er wel meer in Nl die ik wantrouw en volgens mij controlled opposition zijn.
 
Graag gedaan. Op facebook heet ze Fenneke Lammerink ( daar vond ik haar via een post) en dit is van haar website waar meer goeie artikelen opstaan.


Ja Willem Engel noemt ze , Baudet ook en ook bond tegen overheidszaken ergens. Ik vertrouw sws heel veel mensen niet maar ze kunnen wel bojdragen aan bewustwording.
Mensen die ik bijna 100% vertrouw die met kennis over de brug komen zijn Marty Leeds op youtube. Bill Donahue, Caroline Corey en Jensen eigenlijk ook. Caroline Corey brengt 14 juli een film uit over Superhuman.

Leuk om dit lijstje hier musschoen aan te vullen.😊

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=138798201173974&id=100051313847122
 
Ik ben ermee bezig en eigenlijk staat het meeste hier al in dit topic.

Ik duik er weer eens dieper in en heb een vraag.

Misschien dat Mike hem kan beantwoorden.

Wij zijn energie, een deel van GOD. Die energie manifesteert zich op een bepaalde frequentie. Hier op aarde is die frequentie laag en we klimmen langzaam omhoog totdat we een worden met het AL, de Goddelijke frequentie. Dit is allemaal heel kort door de bocht.

Nu zijn er op aarde mensen/wezens die in hun bewustzijn verziekt zijn, zo te zeggen de Goddelijke weg van opklimming verloren hebben. Hun frequentie is dus heel laag. Zeg het zo dat ze hun ziel aan de duivel verkocht hebben, of dat ze op aarde ontspoort zijn (SATAN). Nu willen deze mensen/wezens ons bewustzijn kapen, onze ziel stelen. Waarom: Als wij zielloos zijn kunnen wij niet meer opklimmen op de ladder naar de eenwording met GOD.

Nu de vraag: Als ze onze ziel kapen, zal er dus minder bewustzijnsvereniging met GOD komen en kan het dan zijn dat deze Satanisten denken dat GOD's bewustzijn af zal nemen, vermindert? Hopen ze hiermee op een overwinning van het boze?

Is dat het hele verhaal?

Dorothé
 
Ik heb het artikel gelezen, maar nog niet eerder tijd gehad om te reageren. Ik heb even gezocht op Sri Aurobindo en kom er achter dat hij een Indiaase nationalist en vrijheidsstrijder was die later yogi werd, meer heb ik verder niet kunnen achterhalen. Ik weet niet of deze persoon deugt, maar als ik de in het artikel aangehaalde punten lees (die idd allemaal al eens door mij zijn benoemd) kan ik het hier alleen maar mee eens zijn.

Willem Engel gecontroleerde oppo? Tot het tegendeel bewezen is wat mij bereft niet. Ik vaar heel sterk op mijn intuitie, vooral als het om individuen gaat, en mijn intuitie vertelt dat die hele Viruswaanzin-club deugt en ik steun ze dan ook volledig, ook via de Burgerfront Twitter-account.

Dorothe, je uiteenzetting klopt volledig. Door velen van ons naar beneden te trekken en daar te houden worden we weggehouden van onze goddelijk essentie van co-creators en maken we de satanische werkelijkheid (hel op aarde) waar. Zij kunnen nl. zelf niets creeren, daarvoor is hun frequentie te laag, dus zij moeten op ons parasiteren, met name onze geest en bewustzijn. d.m.v. manipulatie en bedrog. Hiermee trekken wij onszelf en elkaar naar beneden en de hoop is dat het kravhtveld uiteindelijk zo groot wordt dat Lucifer zich kan manifesteren op aarde als onze dictatoriale alleenheerser. Not gonna happen, God wins!

Mike
 
Mike, bedankt weer voor je uitleg.

Ik heb haar ebook gekocht en ben dat aan het lezen. Tot nu toe klopt het wat ik lees.

Dorothé
 
Ik had haar wel gevonden op Facebook Mike 😜

Ik geloof ook dat t kwaad nooit kan overheersen. Dat bestaat gewoon niet. Alleen al uitgaande van het ying yang principe.
 
Portret van Rypke Zeilmaker.
Wie niet in GOD gelooft gaat in alles geloven...

We worden gemanipuleerd met doom-scenario's die allen de gehele wereld naar een Total Reset wil duwen. ANGST is het wapen waarmee wij worden gemanipuleerd... Het vertrouwen in een God en een ethische essentie aan welke wij ons verbinden is het sterkste medicijn tegen de angst strategieën van de macht.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=p0PP_Orh5PE&feature=emb_logo
 
Het hele denken van de mensheid werd omgevormd: geloof niet dat je door een liefhebbende God geschapen bent, met een koninklijk doel hier op aarde. Nee, je moet geloven wat wij je zeggen: je stamt toevallig van de apen af en je leven is in feite volslagen absurd. Iedereen slikte het zonder nadenken, zonder onderzoek te doen, zonder vragen te stellen.

'Ja, hooggeachte TV, wij zijn aangeklede apen! Wij geloven u! Er is geen God, dat is achterhaald, ons leven is zinloos en we zijn slechts beesten.'

https://www.stopworldcontrol.com/toekomst-vrijheid/?tl_inbound=1&tl_target_all=1
 
Velen zijn de connectie met de energie verloren en voelen zich moe en uitgeput. Maar wat is eigenlijk deze energie, onze energie ? Het is een geheel waarin alle leven, dieren, mineralen, planten ed voorkomt, net zoals alle zielen, sterrenstelsel ed. Het vormt een geheel van eenheid, vrede, liefde.

We zijn eruit gestapt of afgezakt naar een dieper niveau, en ipv meer gericht op eigenliefde, egoisme, weg van de energie en we beginnen ons alleen te voelen, rusteloos en geen energie meer. Wat gebeurt er dan ? Of je wordt wakker en ziet het groter geheel weer of je zoekt je heil in vertier, erkenning van anderen, wil succes hebben, meer likes ed als substituut. Dit substituut pakken we van iemand, door manipulatie, stelen, vragen, ... We verliezen onze eigenheid en keren ons tegen deze energie, verlagen ons energieniveau., zijn uit balans.

Dan zijn er zij die nog verder zijn afgezakt, zij hebben zo goed als al hun energie verloren. Zij zien ons, de trap van hierboven als hun vorm van energie en hebben verscheidene vormen bedacht om deze van ons te bekomen voor henzelf en hun vernietigende gedachten. Hoe ?  Ons foutieve gedachten inplanten, inspelen op onze wensen/fantasie/ondeugden ... status, macht, geld, geweld. Zolang we niet wakker zijn vallen we hier voor omdat we ons niet bewust zijn van hun invloed/indoctrinatie dmv bv politieke partij, bepaalde groeperingen, ideologieen, godsdienst, ...  Alles wat ons speciaal of geliefd doet voelen met als doel ons zo ver mogelijk van de energie weg te houden en het gedacht te geven belangrijk ed te zijn, maar eigenlijk puur om gebruikt te worden voor hun doel.

Eens ervoor gevallen bv voel je je superieur, beter dan anderen, beschuldig je de ander, met als gevolg ruzie, paniek, rellen, oorlog, meer en meer negatieve energie. Dit heeft die onderwereld nodig, divide et impera. Slaven voor hun onderwereld, hun satanisch programma.

Niemand is echter verloren. We moeten wakker worden en ons dit alles beseffen, want we hebben allen deze energie, gods energie. Verbind ipv divide et impera.
 
Mooi geschreven. Verbinden doen we allen eveneens op manieren die ongelooflijk zijn. De natuur, water, ik denk zelfs weer, alles reageert op elkaar. Werkt met elkaar. We zijn zoveel met elkaar verbonden en nogmaals dat voelt voor  mensen denk ik als spagaat. We worden uit elkaar gedreven maar in de kern voelen we verbondenheid. We horen dat oorlog bij ons hoort, maar in hart willen we vrede. Ik hoop zoals een ieder hier dat inderdaad een tijd aanbreekt waarin we weer leven. Vrij zijn. En samen.  En wat er nu gebeurt, in deze ‘donkerte’ geeft mij juist het gevoel hoe groots de verandering gaat zijn...
 
http://www.pentahof.nl/Brochures/238-par-zonde.pdf

Ik heb dit hele draadje doorgenomen en ben een stuk wijzer geworden. Vooral van de bijdragen van Mike en de goede vragen van Dorothe en haar graafwerk, mijn complimenten en dank.

Om even terug te komen op de video+aanvulling van Swindoll  die Mike hier plaatste. Ik vond hierover deze tekst (zie hierboven). Hierin staat ook beschreven dat Eva bevrucht is door Satan en Adam, zij droeg 2 zaadlijnen, het vrouwenzaad en het slangenzaad. Adam had Eva moeten doden (want hij wist dat zij verleid was) vanwege het monster wat zij in zich droeg maar kon dit niet. Hierdoor zou hij zijn heerschappij over de aarde verloren hebben en sindsdien is Satan de heerser over deze wereld. Kain (sorry de dubbele punt etc doen het op deze computer niet) was het kind van Satan (slangenzaadlijn), Abel van Adam (vrouwenzaadlijn). Uit Kain zijn de 12 (+1) families voortgekomen. De verboden vrucht is niet letterlijk de appel maar de appel staat voor de baarmoeder van Eva.

Eva is dan de moeder van alle levenden maar Adam niet; Adam is alleen de vader van het vrouwenzaad, niet van het slangenzaad. Er staat: ´Gelukkig, de bloedlijn loopt niet via de vrouw'.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.919
Leden
8.631
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan