schildklier medicatie

Henrik,

Heb jij last van een gediagnostiseerde trage schildklier?

Gebruik je ook nog andere dingen voor de schildklier?

Quote:
Alleen soms een wat raar gevoel op de borst. Terwijl de hartslag wel normaal is, niet ineens sneller of overslaan



Klinkt als hetzelfde gevoel bij de schildklier dat sommige mensen hebben van jodium suppletie.

 
Nee, niet gediagnosticeerd! Wel een familiaire geschiedenis van mensen die een slechte (traag werkende) schildklier (beide oma's, moeder plus al haar broers en zussen, mijn eigen jongere broer).

Gebruik verder geen andere dingen zoals jodium, selenium of wat dan ook.

 
Maar hoogstwaarschijnlijk wel een trage schildklier neem ik aan. Het doet in ieder geval wel wat.

Ik vraag mij af wat er zou gebeuren als iemand met een goed werkende schildklier dit zou gaan slikken.

 
Inderdaad, het punt is dat ik er echt niet gejaagd van wordt, of bijvoorbeeld slecht slaap (onrustig). Gezien het feit dat het 'in de familie zit' plus dat ik ook de symptomen heb, niet per se allemaal, maar wel de meeste in meer of mindere mate, leek mij de conclusie gerechtvaardigd dat er toch iets aan de hand is.

Ik voel me er super op, kan smorgens gewoon op gang komen. Heb zin om dingen te doen waar ik anders mijzelf moeilijk toe kon aanzetten. Alleen dat rare gevoel, maar goed, als ik er niet op let, voel ik het ook niet. In elk geval zorgen dat het niet te heftig wordt lijkt me...

 
Endocrinologists and the looney tune TSH lab test

http://www.stopthethyroidmadness.com/2010/01/28/endocrinologists-tsh-lab-test/

Bekijk het onderstaande filmpje over een vrouw die net als zovelen jarenlang niet de juiste diagnose heeft gehad doordat arrogante, kortzichtige, zichzelf dokter noemende kwakzalvers alleen naar een getalletje kijken namelijk de TSH.

Zelfs als ze dan helemaal weer beter wordt met schildklierhormoon wordt het nog steeds afgedaan als "psychisch" "placebo" of handoplegging!

Let ook op bij 2 min, "dokter" Peter Singers. Die vent moeten ze een ongelooflijke trap onder z'n reet geven!

http://www.today.com/id/26184891/vp/35121450#35124268

 
Schrijnend! Altijd weer dat placebo. En als het placebo zou zijn, dan moet je toch wetenschappelijk concluderen dat dit placebo effect zeer veel positieve effecten heeft, derhalve zou men dat vaker moeten gebruik dan :)

Maar goed, daarom heb ik geen zin in al dat gedoe en hoop hiermee toch wat verbetering te krijgen. Als ik om mee heen zie, al dat geklos naar de dokter, van het kastje door de muur en weer terug...

 
Quote:
Altijd weer dat placebo. En als het placebo zou zijn, dan moet je toch wetenschappelijk concluderen dat dit placebo effect zeer veel positieve effecten heeft,


Dat is ook zo, daarom dat sommige medicijnen toch wel verlichting geven. Want buiten een placebo effect en wat negatieve bijwerkingen doen de meeste medicijnen helemaal niks.

 
Hoi Henrik, je schreef 2 mnd geleden dat je Raw Thyroid gebruikte, ik zou wel eens willen weten hoe het hier nu mee staat enof je het nog gebruikt. Ik weet niet of je dit leest, misschien dat iemand anders al iets meer weet over het gebruik hiervan,

gr Vanille

 
Nieuw middel op de markt van Biotics

http://blog.bioticsresearch.com/2012/09/24/supplement-faq-thyrostim-2/

Zijn er hier al mensen bekend mee en moest dit zo zijn wat zijn er de ervaringen op dit vlak ?

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.775
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan