G
Guest
Guest
Enkele dagen geleden ben ik bij de tandarts geweest. Hij heeft mijn afgebroken kies, die nog gevuld was met amalgaan gerepareerd, door er composiet tegenaan te zetten. De manier waarop hij het heeft gedaan ben ik tevreden over. Ook was er een klein stukje van mijn tand afgebroken en dit heeft ie gerepareerd met composiet. Verder heeft ie tandsteen weggehaald. Al met al heb ik 35 minuten in de stoel gezeten. Hij heeft in die tijd ook nog de ruimtes tussen mijn tanden gemeten en me uitgelegd welke ragertjes ik het beste kan gebruiken.
Toen ik klaar was heb ik de rekening gevraagd. Was al naar de zorgverzekeraar zei de assistent. Gevraagd om een copy, maar dat kon niet. Bedrag gevraagd om te weten wat ik over een half jaar nog kan besteden aan de tandarts. En schrik niet: Het bedrag wat hij heeft berekend is 191,50 euro. Dus heb ik nog over voor de volgende keer 33,50 euro.....?????? Ik vind het belachelijk om voor 2 vullingen en het verwijderen van tandsteen 291,50 te betalen. Voorheen was ik meestal 80 euro per behandeling kwijt.
Ik vind 192,50 voor 35 minuten werken wel heel veel.
Hebben jullie ook van die giga hoge tandartsrekeningen?
Toen ik klaar was heb ik de rekening gevraagd. Was al naar de zorgverzekeraar zei de assistent. Gevraagd om een copy, maar dat kon niet. Bedrag gevraagd om te weten wat ik over een half jaar nog kan besteden aan de tandarts. En schrik niet: Het bedrag wat hij heeft berekend is 191,50 euro. Dus heb ik nog over voor de volgende keer 33,50 euro.....?????? Ik vind het belachelijk om voor 2 vullingen en het verwijderen van tandsteen 291,50 te betalen. Voorheen was ik meestal 80 euro per behandeling kwijt.
Ik vind 192,50 voor 35 minuten werken wel heel veel.
Hebben jullie ook van die giga hoge tandartsrekeningen?