RIP Boogie (Run In Peace)

Weet je Mike, ik denk dat deze artsen dit werk doen omdat ze om mensen en dieren geven hoor. Evenals dat ik destijds jou geholpen heb en anderen omdat in dat normaal vind om om mensen te geven. Behalve om de duistere kant dan. Maar als het allemaal niet goed is om mensen en dieren te mogen helpen of klaar te staan, wat doe ik dan nog hier. Geen idee eerlijk gezegd.
 
Je blijft maar terugkomen nadat je bent vertrokken, dus kennelijk heb je hier nog veel te leren. Je zou je leertempo aanzienlijk kunnen bespoedigen als je niet zo godgruwelijk koppig was.

Mike
 
Ik geloof niet dat hier nog iets toegevoegd hoeft te worden. Ik deelde graag de wapf kennis en hielp daar graag mensen mee. Zodra als ik verplichtingen bespeur of inmiddels het idee heb niet welkom te zijn omdat mijn karakter niet zou deugen op basis van dingen die op afstand geobserveerd worden is het klaar. Adios
 
E5CBDD6A-5EBE-4002-9730-0A874FEF24A8.jpeg25768D19-F7A5-4319-8278-58089E835146.jpegInmiddels heb ik alle uitslagen van mijn kat. schildklier te hoog met als gevolg in bloed de leverwaarden niet goed. Is altijd bij verhoogde schildklier waarde en normaliseert weer wanneer de schildklier goed is ingesteld.
Nierwaarden in bloed allemaal goed maar uiteraard niet betrouwbaar bij te hoge schildklier werking. Dus dat geloof ik pas wanneer hij goed is ingesteld. Er is idd sprake van een bacterie maar mogelijk ook van een parasiet. Hiervoor word zijn ontlasting nog onderzocht. Fpli voor de alvleesklier heb in telefonisch doorgekregen en was nu goed! B12 is te laag en word nog overlegd of deze gespoten moet worden. In zijn bloedwaarden is te zien dat ontsteking cellen te hoog zijn. Er word nog overlegd of hij over moet van synulox naar metrabactin ab.

zijn soortelijk gewicht in urine was normaal dus hij kan wel de urine concentreren. Voir een kat met verhoogde schildklierwaarde zou je denken dat zijn bloeddruk te hoog is. Ook dat was niet het geval.

maar ik zie dingen die er niet zijn en moet me dier de dood in spuiten? Snap hier echt geen bal van waarom zo gedacht word.
 
Ja, je moet het arme beestje uit zijn lijden verlossen. Jouw Florence Nightingale-syndroom gaat over jou, niet je kat. Het is identificatie met slachtofferschap i.p.v. empathie. Ego dus. Diezelfde energie hebben zoveel zorgmedewerkers ook. Ze projecteren hun eigen leed en slachtofferschap op de patienten die ze verzorgen. Veel mensen in de zorg hebben jeugdtrauma's die ze niet verwerkt hebben. Ze richten zich liever op anderen dan op zichzelf. Hoe meer trauma en leed, hoe groter het ego. Ego = beschadigd/verwond zelfbewustzijn. Dat speelt ook bij jou, in grote mate zelfs.

Mike
 
welja, je neemt een verantwoording waarbij je een verplichting aan gaat. Dat vind ik normaal. Ik zei het echter al, dit forum begint ongezond te worden. het is nu echt klaar.
 
Binc, ik had je al eerder geadviseerd niet met Mike in discussie te gaan.
Het was en is nog steeds ongezond.
Je deed het imo redelijk goed de laatste dagen.
 
Mike zit in zijn foutieve perceptie op vrouwen, een probleem dat hij niet wil onderkennen.
Iemand die buiten het paadje loopt is dan het probleem.
En dit is echt niet waar.
 
Geen waanzin zo groot of vrouwen vallen er voor. Geen waanzin zo groot of vrouwen verdedigen hem ook.

Mike
 
Ik lees net in een Telegramgroep dat men het vermoeden heeft dat honden sneller kanker ontwikkelen. Zou het kunnen dat de dieren gevoeliger zijn voor spike shedding.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.750
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan