resultaten met H202

Dirtsa

New member
Er zullen vast tussen de vele tropics ervaringen staan met h202, maar misschien is het fijn en handig als we onze ervaringen en resultaten met h202 apart beschrijven in een tropic zodat ze ook makkelijk terug te vinden zijn..

Ik ben erg benieuwd naar jullie resultaten met h202,

hoeveel neem je?

wat merk je lichamelijk?

welke positieve ervaringen heb je met h202?

Ik zou zelf erg graag ook wat meer lezen over h202, wie heeft een goede link waar ik resultaten/gebruik kan lezen?

alvast dank!

 
Ik neem iedere vroege ochtend 3 of 4 druppels 35% in sole.

Wat het doet met me weet ik niet, ik voel me er niet slecht bij. Wel wat klachten zoals vage hoofdijn. Pijn in nek en schouderbladen en vage buikpijn en regelmatig wat kleine puistjes. Misschien milde ontgifting?

Ik probeer het wel eens op te hogen. Echter bij 5 of 6 druppels word ik al heel vermoeid en krijg verergerde klachten.

Daarom hou ik het voorlopig op die maximaal 4 druppels, mede omdat ik wil fuctioneren op mijn werk en

mezelf niet de hele dag akelig wil voelen.

Daarnaast zorg ik voor een goede stoelgang met oxypowder. (iedere avond 3 capsules)

 
Dank voor jullie reacties, ik ga het ebook eens proberen te lezen! dank!

Zelf heb ik op dit moment nog wat 'oude' h202 staan, ik denk dat de werkzaamheid achteruit gaat, want ik merk dat hij minder sterk is..

Zelf ben ik er nog niet uit of ik er iets positiefs van merk..

 
Jammer dat het ebook in het Engels is, krijg ik niet gelezen.

 
Ikke,

Het is niet 'tropic' maar 'topic'. 'Tropic' betekent 'tropisch'. 'Topic' betekent 'onderwerp'. Engels is inderdaad niet je sterkste kant! :wink:

Mike

 
Momenteel heb ik mezelf kortstondig op een kuur gezet van 12-15 druppels 35% H2O2 in water met appelazijn. De reden is een beginnnde blaasontsteking, te merken aan licht brandende urine. Vandaag is dag 3 en gisteren merkte ik al dat de infectie op zijn retour is.

Zo heel af en toe word ik nog wel eens bedreigd door een potentiele infectie. Vorig jaar en het jaar daarvoor was dit een beginnende keelinfectie. Met slechts 1 dag (!) 14-15 druppels 35% H2O2 drinken was het alweer in de kiem gesmoord.

Ik kan met gemak ineens zo'n hoge dosis drinken, maar probeer dit aub niet zelf ook thuis uit! De meesten van jullie doen er verstandig om rustig op te bouwen, in eerste instantie met 3% en later misschien eens met 35%. Ga druppelsgewijs per dag omhoog, doe niets zo drastisch als ik!

Mike

 
Mijn beginnende blaasontsteking behoort na 1 weekend H2O2-therapie inmiddels weer tot het verleden. En dat ZONDER de verwoestende bijwerkingen van antibiotica!

Mike

 
Mooi om te horen mike! Neem jij de H2O2 meerdere keren per dag of alleen in de ochtend?

Ook ik heb een positieve ervaring met het behandelen (aanstippen) van rare bultjes op mijn voet, zijn al een stuk minder en bijna weg!!!

 
Oke... Waarom doe je appelazijn er eigenlijk bij? En hoeveel?

 
Ik zit momenteel (morgen) op 2x 17 druppels (35%) per dag. In de ochtend ruim een half uur voor ontbijt en in de namiddag. Ik merk dat het moeilijker weg te krijgen is dus ik denk ook aan appelazijn... Heb een beetje last gekregen van mijn gehemelte, door het rietje, maar is nu bijna over. Ga nog even verder en schakel dan over op onderhouds dosis. Voel me goed en heb geen klachten.

Mike, wat is een goede onderhouds dosis?

 
Mike ik heb last van vaginale afscheiding (niet helemaal helder) en wat vage onderbuik klachten. Kan ik inwendig spoelen met H2O2 3%?

Zo ja hoeveel druppels? (Ik heb een inwendige douche en ik denk dat daar ong. 150 á 200 ml water in kan.

En als ik dan gespoeld heb, hoe lang moet ik dan wachten voordat ik op die plaats mezelf insmeer met kokosolie, ivm oxidatie?

 
Boschje, ik weet niet of je al kefir eet/drinkt? Dan verdwijnt de afscheiding ook na verloop van tijd.

Kefir produceert trouwens ook H2O2, zie dit artikel.

 
Ik drink al maanden 1 tot 1/12 liter kefir per dag en heb sinds ongeveer 4 weken last van deze afscheiding

Ik ben overigens dol op kefir, heb wel het idee dat ik toch nog steeds de eiwitten wat moeizaam verteer.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.780
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan