Red de schapen!

h0y2olzipatheulmxcgrgvega4lbt1r6.jpg


Mike
 
https://www.privacyinternational.org/long-read/4144/benefitting-whom-overview-companies-profiting-digital-welfare
 

Prof Mattias Desmet: Massavorming, Angst en Corona Kritiek!

25 nov. 2020

The Lifting Dermatologist

Ik stelde Professor klinische psychologie Mattias Desmet 4 vragen over massavorming, angst en kritiek in de Corona crisis:

0:00 intro 0:54 Kunt u uitleggen hoe het kan dat intelligente mensen blijkbaar kritiekloos aanvaarden wat de media en de regering -samen met hun expert-virologen- hen voorschotelen?

14:15 Hoe moeten “kritisch denkende mensen” hiermee omgaan?

40:01 Hoe kunnen wij weerwerk bieden? Heeft het zin de angstigen van het tegendeel te proberen overtuigen met wetenschappelijke argumenten wanneer zij de wet aan hun kant hebben?

49:15 Wie is eigenlijk “onze vijand”? Niet het virus, maar wie wel? De overheid? Waarom doen alle regeringen nagenoeg het zelfde? Is de democratie in gevaar?
 
Filmtip: ´One flew over the cuckoo´s nest´

Deze film is mijn ´Old time favourite´ en laat ook precies zien op welke manier artsen/verplegend personeel / de overheidsinstellingen zich tegen de mensheid keren. Laten we hopen dat dit tijdvak dit voor eens en altijd dusdanig goed aantoont dat de mensheid er klaar mee is. Zal wel weer niet, maar goed. De schrijver van het boek ´One flew over the cuckoo´s nest´ Ken Kesey is het boek gaan schrijven nadat hij erachter kwam dat de CIA een LSD-experiment uitvoerde met proefpersonen om mensen beter uit te kunnen horen. Het boek is geschreven toen de schrijver onder invloed van LSD was volgens mij.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
501.392
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan