Red de schapen!

door grootheer fauci:
covid zonder symptonen is nauwelijks besmettelijk, iemand moet ook symptonen hebben
?s=20
 
Als het echt om gezondheid
zou gaan, zouden we een
leider hebben die de boodschap
van hoop uit zou dragen.
Als het echt om gezondheid zou gaan
zouden we nu allemaal op de hoogte
zijn van de werking van ons immuunsysteem.
Als het echt om gezondheid zou gaan
zouden we de wetenschappers en
dokters met de ervaring in de praktijk
niet als eerste aan de kant schuiven.
Als het echt om gezondheid zou gaan
zou het plezier in ons leven ons niet
afgenomen worden.
Als het echt om gezondheid zou gaan
zouden we niet angstvallig het medicijn
dat werkt verborgen houden.
Als het echt om gezondheid zou gaan
zouden we de media niet toestaan
alleen de boodschap van angst te verkopen.
Als het echt om gezondheid zou gaan
zou iedereen het recht hebben op
een behandeling in het ziekenhuis.
Als het echt om gezondheid zou gaan
zou een leider van het land niet de
boodschap van verdeeldheid verkopen.
Als het echt om gezondheid zou gaan
zouden we mensen niet opsluiten in huis
maar ze iedere dag de natuur in sturen.
Als het ECHT om jouw gezondheid zou gaan!
© Anniek Oosting
Bron: www.facebook.com/anniek.oosting
 
Zembla uitzending van afgelopen donderdag. Een aanrader om te kijken; andermaal een inkijkje in de slinkse spelletjes die gespeeld worden en een bevesting dat wetenschappelijke info vatbaar is voor de een lange arm van de politiek en rijke bedrijven.

https://www.bnnvara.nl/zembla/artikelen/het-kippenexperiment

 
Inmiddels is het ook in de krant verschenen. Goed dat dit naar buiten komt. Zo word de corruptie steeds zichtbaarder. Ik heb het ook geplaatst in het voeding topic hoewel daar nauwelijks nog gelezen word of activiteit is. Als dit soort berichten in deze tijd naar buiten komen, hoeveel mensen zullen er dan nog steeds blijven geloven in deze lui die een pact met de duivel hebben gesloten?



Tgzfuy6mspuzxvxki46c8p4r3ytkb2h0n.jpg
 
Ik heb het gevolgd deze uitzending. Straks om 2 uur weer een Zembla.Radio 2. Ik weet niet waarover dat gaat. Misschien een herhaling?
 
Ik denk dat dit wel de juiste topic is om dit te delen.
Ik merk dat mensen die echt eerst vast zaten in de gedachte: corona is erg, overheid goed en beste met ons voor blabla. Dat zelfs nu ook deze groep vraagtekens zet? Mensen waarvan ik dacht: nou die gaan het nooit zien!

Mijn jongste broertje en zijn vrouw (zij is echt een groenlinks stemmer). Beginnen nu ook toe te geven dat er meer is dan een virus. Ze zijn beiden nog steeds wel erg bang voor corona, mijn broertje zit nu in quarantaine omdat hij positief is getest. Hij werkt in de zorg en hij heeft het naar eigen zeggen dus daar opgelopen. Zijn vrouw kreeg ook klachten en heeft zich vandaag laten testen. Ik heb ze nog geprobeerd tegen te houden maar dat lukte niet. Het moest ook van werk enz. Maar het verbaasde mij dus dat ze ook tegen de maatregelen zijn, veel te overdreven en beleid klopt voor geen meter. Kabinet spreekt zichzelf steeds tegen, ze doen maar wat etc.
Nou ik vind dit dus al een hele stap!

En vandaag mijn projectleider gesproken, zij was echt een bruikbare idiote der bruikbare idioten en zelfs zij deed mij verbazen!! Van haar dacht ik ook nee die gaat het nooit zien, ik vermeed daarom ook het hele onderwerp. En ineens zei ze vanochtend dat ze het virus gebruiken om andere zaken erdoorheen te drukken. Ze hebben andere belangen etc. Nou ik geloofde mijn oren niet!

Dus mijn boodschap is ook, blijf hoop houden, de maatregelen moeten blijkbaar zo ver komen eer de massa wakker gaat worden. Dit geeft mij weer hoop! Ja er lopen veel mensen met muilkorf enZo, mijn broertje ook maar toch ook die mensen beginnen zich nu achter hun oren te krabben.
Nothing can stop what is coming! The great awakening.
 
Van een werk collega het volgende.

2 Kennissen wilde een pcr test laten doen.
Door redenen zijn ze niet gegaan.
2 Weken later de uitslag ..... positief.

Maar dit kunnen we rangschikken onder incident.
 
Het betreffende bio artikel had ik ook al gelezen.

Ik meen dat Herman Goring het al verteld had bij het nurenberg proces dat het maakt niet uit wat je zegt als je maar zorgt dat de mensen doods en doods bang zijn en wat beter dan ze vertellen dat er een dodelijk virus is want niemand wil toch dood ...

Wat werkelijk om je dood te lachen is dat die zelfde mensDOM zichzelf jaren lang dood vreten aan een de meest gruwelijk (verborgen) onnatuurlijke stoffen (bestrijdingsmiddelen) die we met goedkeuring (van onze volkvertegenwoordigers) dagelijks tot ons nemen en dan de klachten verbloemen onder het kopje 'ouderdom' ..

Een van Gaaltje ..

 
dit artikel valt goed op mijn fb, dus deel waardig. Even een barstje maken:
http://www.janbhommel.com/post/brief-van-een-boze-en-verdrietige-huisarts?fbclid=IwAR2jxFX3l2ddG5VS5cbzL-e87CxMqa3RfEX-hw-nxoH5Ib9OZIulR0fO3Og
 
Dat de schapen niet meer te redden zijn blijkt wel uit een bericht dat mij vandaag bereikte van een bevriende winkeleigenaar die een email had gekregen van een 'bezorgde' klant, die hem wees op het feit dat zijn personeel geen mondkapjes draagt. Ik heb hem geadviseerd om het volgende terug te antwoorden:
Volgens de overheidsrichtlijnen is er sprake van een dringend advies, geen verplichting. Als filiaalhouder moet ik een afweging maken en hierbij tevens de gezondheid van mijn personeel in acht nemen. Als klant kan jij je mondkapje na het verlaten van mijn winkel buiten weer afdoen, maar mijn personeel dient dit volgens jou 8 uur achtereen te dragen. Dat terwijl de CO2-waarden na slechts enkele minuten reeds gevaarlijk hoog worden en de zuurstofopname drastisch vermindert. Tenzij jij bereid bent mij financieel te compenseren voor eventuele uitval van personeel door gezondheidsklachten ten gevolge van het verplicht dragen van een verstikkend mondkapje stel ik voor dat jij je bemoeit met jouw zaken en ik met de mijne.
Mike
 
Niet verwonderlijk: een schapenbrein is 10 keer zo licht als een menselijkbrein! En toch, als je wat dieper met iemand in het gesprek duikt, hebben een hoop mensen wel argwaan en hebben ze via social media dingen gelezen waardoor ze beginnen te twijfelen over huidige macht en aanpak. En gelukkig maar want volgens Dave (x22) is dat nodig en komt het o.a. door mij (voor corona hield ik me hier nauwelijks mee bezig) dat het plan zo lang duurt. You must show them nietwaar.
 
Bij 'mijn' Jumbo draagt het personeel geen mondkapjes. Toen ik tegen een winkelmedewerkster zei dat ik dat wel heel fijn vind vertelde ze dat de bedrijfsleider erg bang is dat het personeel hier ziek van wordt.
Het was wel het gesprek van de dag in de kantine. Ik heb altijd een paar uitgeprinte exemplaren van de 'doktersverklaring inzake het dragen van mondkapjes' in mijn tas en heb gevraagd of ze er één wou hebben om voor te dragen in de kantine. Ze was er erg blij mee en ik hoop dat de bedrijfsleider voet bij stuk blijft houden!
 
En toch, als je wat dieper met iemand in het gesprek duikt, hebben een hoop mensen wel argwaan en hebben ze via social media dingen gelezen waardoor ze beginnen te twijfelen over huidige macht en aanpak.

Ja dat is ook mijn ervaring. Gisteren iets soortgelijks meegemaakt. Ik vroeg haar waarom ze eigenlijk een mondkapje droeg in winkels want het is nog niet verplicht? Toen antwoordde ze: ja weet ik maar ik vind het niet fijn als mensen mij scheef aan kijken en bijna iedereen doet het.

Een echt voorbeeld van schapengedrag dus. Anyway ik raakte dieper in gesprek en dan kom je erachter dat ze vindt dat het overheidsbeleid maar raar in elkaar zit, ze wantrouwt Rutte en de Jonge en ze gaat nooit een vaccin nemen.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.680
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan