Red de schapen!

Dit is de reden waarom zo iemand ook zal zwichten voor het vaccin:
Toen antwoordde ze: ja weet ik maar ik vind het niet fijn als mensen mij scheef aan kijken en bijna iedereen doet het.
Mike
 
@mike, klopt! En dit zijn ook de mensen die bezwijken onder die groepsdruk waar jij het in een andere topic over had.
Zij staan niet in hun eigen kracht, meeloop gedrag.
 
Dat Marco dan ook even tekent voor een financiele schadeloosstelling voor alle faillissementen en het sociaal bloedbad dat komt als hij toch zo begaan is met de gezondheid van zijn medemens. Bende hypocrieten.
 
Goed idee van die Marko, aangezien ik denk dat velen inmiddels maar wat graag zullen tekenen om geen medische hulp te krijgen voor deze onzin als die mogelijkheid er zou zijn. Dat betekent dat het vaccin niet gegeven mag worden want dan zijn we een contract aangegaan. Probleem opgelost.
 
Tmwssy1otff73faoj394nb51dtiljnkaj.jpg


Mike
 
Collectief zou je ook kunnen stellen dat wij als volk nog iets te leren hebben. Zolang mensen autoriteit blijven zoeken buiten zichzelf zullen deze zaken blijven terugkomen en komt tirannie steeds weer terug. Interessant om je af te vragen is welke plek mensen gaan krijgen in de samenlevingis die de truc doorzien. Beide type mensen leven dan in feite in een andere soort realiteit.
 
Dat denk ik ook. 1 groep in realiteit van angst en de andere groep in de echte realiteit. De laatste die ook weer zorgen geeft.
 
Waar bananen al niet goed voor zijn. Ze werken ook tegen krokodillen. Misschien is dat de oplossing voor de Paarse Krokodillen plaag?

 
dit snap ik niet hierboven, heb horen vertellen dat de griepprik op is. Gisteren had ik met schoondochter ook nog over die als fysiotherapeut geriatrie werkt en hoorde ook van artsen dat de griepprik niet meer is aan te komen en mensen geen griepprik meer krijgen. (dat zou dan weer stroken met die vliegtuiglading covid vaccins op schiphol)
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.701
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan