Red de schapen!

Het allerergste vind ik de domheid en onwetendheid van de mensen…

Ik ook, merk dat ik er echt steeds meer moeite mee krijg. Los van die prik ook mensen die het nu gewoon ‘leuk’ vinden om een mondkapje te dragen, het is nu een soort kledingstuk aan het worden. Net paar mensen die uit de Gamma komen, niet meteen afzetten buiten neejoh gewoon lekker oplaten. En nog vrolijk buiten staan kletsen met anderen met muilkorf op. Jong en oud, het is zo treurig om te zien.

En ik voel me echt alleen staan op zulke momenten. Dan denk ik waar zijn al die wakkeren gebleven? Als ik in de winkels ben dan merk ik dat ik zwaar in de minderheid ben. Soms de enige in een hele winkel zonder muilkorf.
 
gister en vandaag stonden er wel veel overlijdensadv in de krant
het schipholvaccin verhaal is volgens mij broodje aap
 
Tuk852nsdmzqhv9bujoyepq7djpi3crz8.jpg


Mike
 
Verdeel en heers. Verdeeldheid is een gevolg van de maatregelen, er is maar weinig voor nodig, geen mondkapje bij Achterlijke Heintje en je wordt lelijk aangekeken, op z'n minst.
Ik doe mijn boodschappen wel online bij een biologische leverancier, dikke doei Debiele Heintje.
Voor het overige ben ik juist extra aardig naar mensen, ik doe mijn wandelingen en fietstochten met een glimlach en de meeste mensen lachen vriendelijk terug. Een enkeling kijkt strak voor zich uit. Jongeren lijken het allemaal best te vinden, die gaan gewoon lekker hun gang en ik geniet daarvan, daar zie je nog onbekommerdheid zoals het hoort.
 
Onbekommerdheid noem jij het. Ik noem het nihilisme. Uiteindelijk laten die jongeren gewoon die spuit in hun arm zetten hoor, maak je maar geen illusies.

Mike
 
@Gerard, heel herkenbaar allemaal , zo doe ik het ook , het is ongelofelijk hoe ik vrienden en kennissen zo volgzaam zie zijn met een mondkap en de regels , en ze schoppen Trump bijna allemaal onderuit , ik zeg dan gewoon vrolijk 😀 ik hou van die man , heb me in hem verdiept en  het is erg interessant wat hij tot heden al voor Amerika en de Wereld in positieve zin gedaan heeft , je ziet ze kijken maar ze zeggen niet veel meer ,  het klink onaardig maar ben zo klaar met veel mensen uit mijn omgeving , hoe blind ze zijn ,ongelofelijk ! Waar moet je nog over praten ? Had dit weekend een verjaardag van een nichtje ze werd 8, compleet gehersenspoeld over Corona en het milieu , ik haalde mijn schouders op en zei alleen maar , tja naar echte feiten kijken doet een groot deel van de mensheid niet meer helaas , mijn schoonfamilie zit in een winterslaap echt naar ,was blij dat ik weer thuis was , vanmiddag komt er weer iemand van mijn verzetsgroepje op de koffie , dat doet me goed en geeft weer een boost ! Lekker praten over actualiteit , fijne dag , Assie .
 
Goed stuk. Handen wassen nauwelijks effect. Zorg goed voor je oma en zorg dat je het gehad hebt. Ik vind het stuk zeer schaapproof
https://oost-online.nl/virussen-zijn-net-inbrekers-je-moet-ze-staande-houden-bij-de-voordeur/?fbclid=IwAR36302HWDOP02avQrHioaY3TCQakN6pJeFacsmEJMGCFCtbECigBZAaoPI
 
Onbekommerheid zou ik het ook niet noemen. Een gevaarlijke vorm van nihilisme en onstrijdvaardigheid, gelatenheid en apathie. Een gevaarlijke cocktail ! Zij zouden nu op de barrikaden moeten staan ipv van naar netflix te kijken of transgendertje te spelen. Cru maar zo zie ik het.
 
Onbekommerdheid noem jij het. Ik noem het nihilisme. Uiteindelijk laten die jongeren gewoon die spuit in hun arm zetten hoor, maak je maar geen illusies.
Ik zat gisteren in de auto en had navigatie, dus ook radio, aan en hoorde dat inmiddels 60% van de jongeren niet bereid is voor een cov vaccin. Vond ik wel een opvallend bericht. MSM, dus weet ook niet wat waar is.
 
Mike,
Mogen jongeren nog even onbekommerd zijn? Ze krijgen straks wel genoeg ellende voor de kiezen lijkt me zo.
 
In 1 woord: nee. Als ze nu niet door hebben wat er werkelijk gaande is, hebben ze helemaal geen toekomst. Eij hadden de luxe van jeugdige onbekommerdheid, die kan de hedendaagse jeugd zich helaas niet permitteren.

Mike
 
de site is natuurlijk niet schaapproof, maar het filmpje zeker wel.
Van een ontwaakt schaapin met ballen: https://niburu.co/binnenland/15705-corona-sekteleider-valt-uit-zijn-rol
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.614
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan