Rechtspraak

De uitspraak zaak Jan Roos:
Rechter:
Pittige uitspraken van Roos.
De uitspraken zijn in het openbaar gemaakt.
Maar: het programma is absurdistisch en humoristisch.

Daarom geen opruiing, Jan Roos wordt vrijgesproken.

OvJ kijkt zuur.

Einde zitting

Het heeft even geduurd, maar de rechtszaak tegen Rutte & NAVO gaat door bij het Europees Hof. In de tussentijd is van alles geprobeerd om mij tegen te houden, maar dat is dus niet gelukt.

Zo is in de media geprobeerd mijn geloofwaardigheid te beschadigen, maar dat gaat mij niet tegenhouden. Ik zal mij blijven inzetten voor rechtvaardigheid voor de gedupeerden, die zich niet kunnen verdedigen tegenover Rutte.

Natuurlijk voelt het als een eenzame strijd en natuurlijk kun je vanaf de zijkant makkelijk roepen dat het geen zin heeft. Maar iemand zal het toch moeten proberen.

Welke acties nog meer? #Aachboun zal nog een civiele bodemprocedure tegen Rutte & NAVO beginnen, omdat #Rutte & #NAVO de rechter hebben beïnvloed.

Helaas kost dit ook geld. Uiteraard zal ik meebetalen in de kosten, maar jij kunt mij daarbij ook helpen met een donatie via GoFundMe, zie donatielink:

Om mijn stem tegen Rutte op X te versterken: Like & Repost!❤️

Hartelijke groet,

Karim Aachboun

Arjan, die volgens het OM ’terroristen trainde’, vrijgesproken in soevereinenproces: ‘Hele rare situatie’​

Bakker zei eerder dat hij tot op de dag van vandaag niet eens precies weet waar CLNE voor staat. Ook kent hij de andere medeverdachten niet of nauwelijks. Hij ontkent soeverein te zijn. Een andere verdachte is oud-advocaat Arno van Kessel, die ook met veel machtsvertoon werd opgepakt.

Arjan, die volgens het OM ’terroristen trainde’, vrijgesproken in soevereinenproces: ‘Hele rare situatie’​

Bakker zei eerder dat hij tot op de dag van vandaag niet eens precies weet waar CLNE voor staat. Ook kent hij de andere medeverdachten niet of nauwelijks. Hij ontkent soeverein te zijn. Een andere verdachte is oud-advocaat Arno van Kessel, die ook met veel machtsvertoon werd opgepakt.
Ja overheden maken je bang voor noodsituaties maar als je in de actie springt voor zelfredzaamheid loop je risico om te worden opgepakt 🤡

Arno van Kessel en vier andere Barracuda-verdachten nog langer in hechtenis

Oud-advocaat Arno van Kessel hoorde van de rechter in Leeuwarden dat zijn voorlopige hechtenis wordt verlengd – net zoals die van vier medeverdachten. De rechter zag “voldoende ernstige bezwaren” tegen schorsing van Van Kessels hechtenis, hij moet zeker tot februari in de gevangenis in Vught blijven. De rechter stelde dat er bij de volgende zitting gekeken gaat worden naar een mogelijkheid van schorsing van de detentie, als het OM het eindrapport nog niet af heeft.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.638
Leden
8.695
Nieuwste lid
FAGAgueda5
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan