reactie menselijke blauwdruk

Mike,

Wat is jouw visie op de verschillen in Europa? En wat vind je van bijvoorbeeld 'het' franse uiterlijk (natuurlijk kun je niet over 1 uiterlijk spreken bij alle fransen, maar kenmerkend is wel dat daar meer smalle gezichten zijn en tengerdere lichamen) Is dat hele volk dan gedegeneerd? Of zijn ze gewoon kleiner van stuk en blijven ze slank door de redelijk vette franse keuken? Hoe verklaar je dat de noord- en west-europeanen ook langer zijn?

 
De Franse keuken mag dan nog behoorlijk vet zijn, maar ook heel zoet! Ik kan me nog herinneren dat ik jaren geleden in Parijs crepes at, je tanden vielen uit je bek! Versmalling van het gezicht en het lichaam is een teken van degeneratie, waar men ook vandaan komt. Los van hormonen in het voedsel, waardoor mensen ook langer kunnen worden (Nederlanders!), is een natuurlijk lang postuur het gevolg van mineraalrijke voeding. Men kan bijv. heel vet eten, maar toch te weinig mineralen binnen krijgen, waardoor men kleiner van postuur blijft.

Mike

 
En wit meel (croissaints, stokbrood)...

Overigens zijn Aziaten vrijwel altijd smaller en kleiner dan de meeste andere rassen, zie je dit ook als degeneratie?

 
Ik denk dat Aziaten geen tekort hebben aan mineralen, maar wel weer aan vet. Ik ben echter geen expert op dit gebied, dus ik lanceer slechts theorieen, die niet noodzakelijk hoeven te kloppen.

Mike

 
Quote:
Overigens zijn Aziaten vrijwel altijd smaller en kleiner dan de meeste andere rassen, zie je dit ook als degeneratie


Maar ze hebben meestal wel een rond en breed gezicht nietwaar?

 
ja, dat valt mij ook op bij aziaten.

Volgens mij heb je binnen afrika ook allerlei verschillen qua bouw, dus verschillen per ras/volk zullen er denk ik wel zijn, zo bedenk ik mij nu, en moet je het idee van de degeneratie dus adhv een zekere bouw beoordelen?

Mike, ik snap het hoor, ben zelf ook geen expert, maar vind het wel erg interessant om bij stil te staan.

Kijk ik binnen mijn eigen familie dan hebben mijn moeder, vader en zusjes allevier een redelijk brede bouw en zijn ook niet klein, terwijl ik de kleinste ben en ook smaller gebouwd. Heb geen andere voeding gehad dan mijn zusjes. Pas op mijn zestiende ben ik anders gaan eten, maar toen was ik al redelijk uitgegroeid.

 
Ik vind het ook interessant, die blauwdruk. Alleen jammer dat ik er soms teveel op let bij andere mensen. Bij mezelf zie ik duidelijk wat er "mis" is gegaan. Mijn dochter heeft trouwens hele brede kaakjes, we noemen haar liefkozend breedbekje :) Alleen haar heupjes lijken wat smaller, maar haar skelet is pas vanaf haar 8ste definitief gevormd, dus wie weet dat het nog anders wordt met de juiste vetten etc.

Ben jij de jongste Eli? Dan waren bij je moeder misschien de "reserves" wat op. Dat zie ik in het 2de gezin van mijn vader ook: bestaat uit 3 kinderen, waarvan de alleen de jongste een bril heeft, autistische trekjes, en heel slecht presteert op school. Sneu :-(

 
Hee San,

Nee ik ben de oudste, dus daar kan het niet aan liggen;)

Heb zelf ook redelijk smalle heupen, maar ik zie er absoluut niet onderontwikkeld uit ofzo. Als je trouwens de foto's van het masai volk bekijkt dan zie je daar ook wel verschillen tussen mensen dus ga er toch maar vanuit dat verschil er moet zijn;)

 
Verschil is er inderdaad. En ik vind het ook wel best zo. Dankzij dit forum heb ik dus wel antwoord gekregen op de vraag waarom er appels, peren en zandlopers bestaan! (En nog een aantal figuurtypes, ben er nog steeds niet achter in welke categorie ik nou val :p ).

 
Quote:
Ik denk dat we het er allemaal wel over eens kunnen zijn dat Aziaten, Afrikanen en Zuid-Amerikanen met hun brede gezicht en lichaamsbouw nog het dichtst bij de oorspronkelijke blauwdruk staan. Deze mensen hebben allemaal zwart haar. Kennelijk hoort zwart haar dus bij de oorspronkelijke blauwdruk en zelfs blanken die niet met zwart haar zijn geboren kunnen, door toevoeging van de juiste superkrachtige voedingsstoffen, zwart haar krijgen - zelfs op hun oude dag!


@Mike

Zie jij het blonde haar van 'volbloed' Aboriginals als een uiting van degeneratie?

 
Uit deze tekst:

Quote:
only about 2% of the world's population is naturally blond


Dat is een heel klein percentage, dus zeker niet de norm. Bovendien geldt dit voor de totale wereldbevolking. Hoeveel Aboriginals zijn eigenlijk natuurlijk blond? Dat moet een nog veel kleiner percentage zijn!

Quote:
Blond hair is most common in light-skinned infants and children


Hier zie je dus dat een lichtere huidskleur ook leidt tot een lichtere haarkleur. Dit is zeer zeker niet het genetische patroon voor Aboriginals en gezien het feit dat dit slechts 2% wereldwijd (!) betreft de uitzondering en niet de regel.

Mike

 
Kunnen we dan de conclusie trekken dat er individuen zijn die typische kenmerken van degeneratie hebben maar in werkelijkheid niet gedegeneerd zijn?

 
Quote:
Hebben jullie ooit gehoord van Sanford Bennett??

In 1912 heeft hij een boek geschreven.."Old Age"

Hij beschrijft hierin hoe hij ziek en uitgeblust was op 50 jarige leeftijd..

en daarna steeds gezonder werd en er steeds jonger uitzag.

http://www.sandowplus.co.uk/Competition/Sanford_Bennett/sbennett-intro.htm

Dia


Lang geleden geplaatst maar het wekte mijn interesse en heb gisteravond mij hier even in verdiept.

Zelf doe ik wat face gym oefeningen en hij is blijkbaar een pioneer.

Wat een ontzettende boeiende materie.

Hij heeft ook een specifiek hoofdstuk over verlies van haar.

Check deze foto`s van hoe hij eruit zag toen hij 50 was en 72.

http://relaxedhairhealth.blogspot.nl/2011/06/what-i-learned-from-72-year-old-mans.html

Hier staat ook beschreven hoe bepaalde oefeningen voorkomen dat je bot gaat afbreken. (schedel krimpen).

En hier een discussie over zijn boek en waarom zijn programma zo goed zou werken.

http://transformetrics.com/forum/showthread.php?t=10456

Quote:
Here's the bottom line Hank, I have studied Sanford Bennett's book in detail and examined every statement he made. The reason Mr Bennett achieved such extraordinary results was because he stimulated natural Youthful Hormone Production by performing his exercises intensely while causing no trauma to muscles, joints, ligaments and tendons. As a result his body wasted no energy in repairing trauma which drains the life force energy and gradually causes a loss of strength and development. He also practiced 'Costal Breathing'. Though he did not call his breathing method 'Costal Breathing', as described It was the same as that advocated by Edwin Checkley, a noted Physical Culturist that practiced the same concept of Muscular Contraction and Relaxation. Like Mr. Bennett, Checkley had a youthful and perfect physique right into his mid 70's when he died prematurely due to an accident.


 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.671
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan