rauwe melkkuur

De afgelopen 3 dagen heb ik iedere dag 2 liter melk gedronken en heb 't idee dat ik hierdoor al aan het ontgiften ben. Ik heb er wel bij gegeten (rauwe eieren, bouillon van beestenbotten, yoghurt en sap van wortels, bleekselderij, appel, citroen).

Het lijkt op een fikse verkoudheid. Loopneus links (na week keelpijn), pijn in lever/galblaas, opgezette klieren etc.). Is dat ook ontgiften? Of gewoon een verkoudheid? Hoe weet ik het verschil?

Ik heb in 't verleden Pfeiffer gehad dus die opgezette klieren herken ik van vroeger. Ik had in dat rauwe melk e-book gelezen dat symptomen van ziekten uit het verleden (kort) terug kunnen komen (retracing) en dat dus er dus van alles langs kan komen. Een kwestie van doorzetten/doorgaan of niet? Heeft iemand hier ervaring mee (ik bedoel het oplossen van oude kwalen dmv rauwe melk)? Want in dat geval ben ik wel bereid om een tijdje volledig aan de rauwe melk te gaan :wink: . Tips?

 
hoi downunder, ik denk wel dat het met ontgiften te maken heeft.

ik herinner me dat ik wel eens gelezen had als mike bica gebruikte dat hij maar bleef snotteren en snuiten

 
Hi sheila, dank je! Dit voelt inmiddels wel als een echte griep, ik heb er nu ook pijn in mijn nieren bijgekregen. Ik ben trouwens afgelopen zondag met de Adrenal begonnen en spirulina. Voor de bica heb ik inmiddels ook een goed adres gevonden. Deze week 1kg bica en 1 kg bitterzout bestellen bij de Weegschaal.nl. Afhalen kan dan ook. Nu eerst even dit uitzingen :cry:

 
Downunder,

Kijk uit dat je niet te hard van stapel loopt en teveel dingen tegelijk doet. Anders ga je te snel ontgiften en loop je vast, je lichaam moet het ook af kunnen voeren allemaal.

Lia

 
Hi Poeki, dank je, daar zal ik zeker rekening mee houden. Het leek me alleen goed om bica en bitterzout in huis te hebben. Bitterzout voor de zuivering die ik de tweede week van april ga doen (dan moet ik me wel weer eerst goed voelen) en bica omdat het een mooie aanbieding is op die site. Trouwens bitterzout ook omdat ik de laatste week wat pijn had in de galblaas/leverstreek. Het leek me wel prudent om dat in de buurt te hebben mocht er een steentje vast te komen zitten :wink:

Heb jij tijdens ontgiften te maken gehad met retracing (symptomen van oude kwalen die tijdelijk weer terugkwamen)?

 
Wij zijn dit pad van gezonde voeding niet opgegaan vanuit een slechte gezondheid, we hadden geen klachten, maar omdat er in de familie van mijn man in korte tijd veel mensen (rond de 60-65jaar) wegvielen door kanker.

Wel kwamen we erachter dat onze spijsvertering goed draaide op het 'normale' voedingspatroon, zoals iedereen eet. Dus als je dan overstapt op gezonde voeding (zoals die behoort te zijn) dan ga je ontgiften en kan je lichaam de boel niet goed meer af voeren. Maar daar is ondertussen een behoorlijke kentering in gekomen. We kunnen, met vallen en opstaan, goed naar de wc.

Wij hebben geen terugkeer van oude kwalen gehad.

Lia

 
@ downunder;
Quote:
Deze week 1kg bica en 1 kg bitterzout bestellen bij de Weegschaal.nl. Afhalen kan dan ook



koop jij dan gewoon de grootste verpakking zoals deze:

http://www.deweegschaal.nl/product/Jacob-Hooy-zuiveringszout-pot-jh-1000g.html

en deze

http://www.deweegschaal.nl/product/Tendo-magnesium-sulfaat-bitterzout-1000g.html, dat is nl. niet duur.

Samen bestellen of zelfs afhalen is goedkoper vanwege verzendkosten. Als jij afhaalt, wil jij dan voor mij ook meebrengen? en anders samen bestellen. Kan jij het bij Matthijs de Haan achterlaten en kan ik aan jou overmaken of geld neerleggen bij Matthijs.

ad:Stom ik zie net dat je een kilo neerschrijft.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.313
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan