Rauw vlees en dierlijk eten

Ik ben nu begonnen met het dry agen van vlees, ik doe dat volgens de methode asra conlu. Ik haal het vlees uit het plastic en leg het in open glazen bakken/schalen en plaats de schalen in de koelkast. Zo heb ik een stuk lever 2 weken laten dry agen tijdens mijn vakantie. Het is wat droger geworden en heeft meer smaak gekregen. Hier verteld Asra Conlu over het dry agen, ze heeft nog meer video's over dry aging.

 
Ik wil ook aan de rauw melk beginnen, maar is er een verklaring voor.. :



"Pasteurized Milk" Explained
Pasteurization is a process that kills harmful bacteria by heating milk to a specific temperature for a set period of time. First developed by Louis Pasteur in 1864, pasteurization kills harmful organisms responsible for such diseases as listeriosis, typhoid fever, tuberculosis, diphtheria, and brucellosis.
 
Over antinutrienten in plantaardige voeding is veel bekend maar er zitten dus ook antinutrienten in dierlijke voeding, zoals in eieren, om precieser te zijn in eiwit.

 
https://www.trouw.nl/binnenland/kwakkelkleuter-knapt-op-van-rundvlees-volle-zuivel-en-groenten~b224209b/?fbclid=IwAR1f5tsqLmzSWvwCPfGEuK_n0LfTHo_I4NoAcpuEM2cDmiV1uLfWwQHq4Ko
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.694
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan