R
Romagi
Guest
Ik heb nog steeds last van droge ogen, maar de Weleda-druppels helpen niet zo goed als colloidaal zilver.
Momenteel heb ik een probleem erbij.
Er zit plotseling = van de ene op de andere dag - een soort wratje op mijn linker onderste ooglid. Schijnt soms vanzelf weg te gaan. Zolang ik geen last had (ik denk nu dat het er 14 dagen zit) dacht ik, gewoon afwachten.
Echter vanmorgen veel last, veel tranende ogen daardoor.
Het lijkt erop of het wratje langs mijn oog schuurt bij het knipperen en daardoor het oogwit beschadigd is en dat dat pijn geeft.
Ik heb uit nood een pleister geplakt op mijn gezicht zodat het ooglid iets naar beneden getrokken wordt en niet langs het oogwit schuurt.
Ik kwam tegen op een ayurvedische site dat er gedruppeld kan worden met wonderolie.
Heeft er iemand ervaring met dit? Ik heb het in huis, vanavond toch maar even proberen.
Vit A en D - dat goed is voor de ogen - gebruik ik al via levertraan.
Ik dacht eigenlijk - kun je levertraan dan ook in je oog doen?
Ik wilde een afspraak maken bij een oogarts. Kan op 20 februari 2019 om 10 uur.
Of een andere arts - op 29 januari 2019.
Is er iemand die ook wel eens een soort wratje op de oogrand had?
Is wel een vreselijk moeilijke plaats natuurlijk.
Ik heb ook nog in huis Systane lidwipes. Daarmee kun je de ooglidrandjes schoonmaken. Mag niet in het oog komen staat er op. Maar als het op het ooglid zit en je doet je ogen dicht zit het dus wel op je oog.
Bovendien bevallen de ingrediënten me niet en geeft het ook pijn.
Als dat niet vanzelf verdwijnt zal het operatief weggehaald moeten worden
Iemand ervaring hiermee?
In die tussentijd zit ik natuurlijk te Googelen. Ik hoop nog wat te vinden.
Momenteel heb ik een probleem erbij.
Er zit plotseling = van de ene op de andere dag - een soort wratje op mijn linker onderste ooglid. Schijnt soms vanzelf weg te gaan. Zolang ik geen last had (ik denk nu dat het er 14 dagen zit) dacht ik, gewoon afwachten.
Echter vanmorgen veel last, veel tranende ogen daardoor.
Het lijkt erop of het wratje langs mijn oog schuurt bij het knipperen en daardoor het oogwit beschadigd is en dat dat pijn geeft.
Ik heb uit nood een pleister geplakt op mijn gezicht zodat het ooglid iets naar beneden getrokken wordt en niet langs het oogwit schuurt.
Ik kwam tegen op een ayurvedische site dat er gedruppeld kan worden met wonderolie.
Heeft er iemand ervaring met dit? Ik heb het in huis, vanavond toch maar even proberen.
Vit A en D - dat goed is voor de ogen - gebruik ik al via levertraan.
Ik dacht eigenlijk - kun je levertraan dan ook in je oog doen?
Ik wilde een afspraak maken bij een oogarts. Kan op 20 februari 2019 om 10 uur.
Of een andere arts - op 29 januari 2019.
Is er iemand die ook wel eens een soort wratje op de oogrand had?
Is wel een vreselijk moeilijke plaats natuurlijk.
Ik heb ook nog in huis Systane lidwipes. Daarmee kun je de ooglidrandjes schoonmaken. Mag niet in het oog komen staat er op. Maar als het op het ooglid zit en je doet je ogen dicht zit het dus wel op je oog.
Bovendien bevallen de ingrediënten me niet en geeft het ook pijn.
Als dat niet vanzelf verdwijnt zal het operatief weggehaald moeten worden
Iemand ervaring hiermee?
In die tussentijd zit ik natuurlijk te Googelen. Ik hoop nog wat te vinden.