Privacy (op computer, telefoon en meer)

Heb ook Bitdefender geprobeerd, liep voor geen meter. Toen Surfshark geprobeerd, het zelfde verhaal. Gelukkig kun je bij de meeste je geld terugvragen als het niet bevalt. Nu weer terug bij Virtual Shield en die loopt lekker!
Niks VPN en al dat gedoe, Linux en Tor
 

 
hoe denken jullie nu over nordvpn? Ik heb dat drie jaar geleden genomen, en vlak daarna kwam ik er achter dat het gehackt was, Nu loopt mijn abonnement af en weet ik niet goed of het moet verlengen of dat ik wat anders moet nemen.
 
IMG_20230312_041119_288.jpg
A major prerogative of future free societies is dismantling the surveillance state. That means the removal of cameras, listening devices, spy drones, robots, nanobots, spy software, unknown transmitting devices, etc. If we cannot have privacy, then we cannot have freedom. You will need a gun to shoot down drones and robots.



Mike
 

En nog wat ideetjes:
1678607473767.png
Make-up tegen gezichtsherkenning

Lachwekkend hoe je de 💰 miljard dollar 📸 gezichtsherkenningssoftware te slim af kunt zijn met eenvoudige 💄 make-up door bepaalde punten op je gezicht te bedekken of in de schaduw te stellen.

Het is praktisch als een 🎭camouflage TEGEN kunstmatige intelligentie.

@VoicesofRevelation 🕊
 

Oud-rechter in de Kamer: ‘Er gebeuren héle gróte dingen in Nederland, maar ik mag u niet informeren’​

Verbijsterende vertoning​


“Er gebeuren héle gróte dingen in Nederland. En ik mag u niet zeggen hoe groot. Het is verschrikkelijk groot, maar ik mag u niet informeren. Want ik heb geen zin daar 15 jaar voor te gaan zitten,” citeert Zwagerman Moussault. Ze spreekt van een ‘verbijsterende vertoning’.


Moussault gaat de gevangenis in als ze de Kamer en de samenleving eerlijk vertelt wat er allemaal illegaal gebeurt door de diensten die ons zogenaamd moeten beschermen, benadrukt Zwagerman.


 

Oud-rechter in de Kamer: ‘Er gebeuren héle gróte dingen in Nederland, maar ik mag u niet informeren’​

Verbijsterende vertoning​


“Er gebeuren héle gróte dingen in Nederland. En ik mag u niet zeggen hoe groot. Het is verschrikkelijk groot, maar ik mag u niet informeren. Want ik heb geen zin daar 15 jaar voor te gaan zitten,” citeert Zwagerman Moussault. Ze spreekt van een ‘verbijsterende vertoning’.


Moussault gaat de gevangenis in als ze de Kamer en de samenleving eerlijk vertelt wat er allemaal illegaal gebeurt door de diensten die ons zogenaamd moeten beschermen, benadrukt Zwagerman.



Ja, nu ligt hier dus de nadruk op. Zij zal hier dus voor beboet gaan worden.

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.907
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan