Privacy (op computer, telefoon en meer)

Sinds gisteren doet mijn vaste telefoon het niet. De rekening krijg ik van Tele2 maar is van KPN (denk ik).
een postkode invullen om te zoeken naar een storing werkt bij beide niet.
Een mail kun je niet sturen. Bellen wel maar mijn telefoon doet het niet. Eventueel een chat. Hoe gaat dat?
Of een account aanmaken. Gaat ook niet zomaar.
Allemaal lekker handig (maar niet heus),
1185 NN
 
Sinds gisteren doet mijn vaste telefoon het niet. De rekening krijg ik van Tele2 maar is van KPN (denk ik).
een postkode invullen om te zoeken naar een storing werkt bij beide niet.
Een mail kun je niet sturen. Bellen wel maar mijn telefoon doet het niet. Eventueel een chat. Hoe gaat dat?
Of een account aanmaken. Gaat ook niet zomaar.
Allemaal lekker handig (maar niet heus),
1185 NN
Deze al bekeken?
 
Ja had ik al eens gekeken. Mensen zijn zeer ontevreden over KPM.
Ooit wilde ik overstappen naar KPN en zat een half jaar zonder telefoon. Kastje/muur. Van ellende maar weer terug gegaan naar oude firma.
Maar ze fuseren steeds en zit ik toch weer bij KPN. Nota Tele2.
Gelukkig heb ik niet alles ondergebracht bij 1 profider
Ik wacht maar even af. anders stap ik over.
 
Ik moet VPN installeren op mijn laptop want ik kan rumble niet meer bekijken en verschillende andere dingen. Kan iemand mij in heel simpele taal uitleggen wat ik moet doen. Ik heb een gewone laptop en werk met windows. Kan ik het effen snel installeren of is t toch wel wat moeilijjker en moet ik het overlaten aan een professioneel ? Dank bij voorbaat.
Zou graag X22 luisteren maar kan t niet meer, weet iemand waar ik het kan vinden op Telegram? (y)
 
Ik moet VPN installeren op mijn laptop want ik kan rumble niet meer bekijken en verschillende andere dingen. Kan iemand mij in heel simpele taal uitleggen wat ik moet doen. Ik heb een gewone laptop en werk met windows. Kan ik het effen snel installeren of is t toch wel wat moeilijjker en moet ik het overlaten aan een professioneel ? Dank bij voorbaat.
Zou graag X22 luisteren maar kan t niet meer, weet iemand waar ik het kan vinden op Telegram? (y)
x22 zit ook op BitChute

VPN is gewoon een app downloaden en vervolgens aan zetten
Ik zelf heb PrivateVPN
 
Ik moet VPN installeren op mijn laptop want ik kan rumble niet meer bekijken en verschillende andere dingen. Kan iemand mij in heel simpele taal uitleggen wat ik moet doen. Ik heb een gewone laptop en werk met windows. Kan ik het effen snel installeren of is t toch wel wat moeilijjker en moet ik het overlaten aan een professioneel ? Dank bij voorbaat.
Zou graag X22 luisteren maar kan t niet meer, weet iemand waar ik het kan vinden op Telegram? (y)
Er zijn veel verschillende manieren van VPN. Een simpele die voor mij soms handig is: Browsec https://browsec.com/en/
Je kunt het gratis gebruiken en je installeert gewoon de "add-in" in je favoriete web-browser.

Omdat ik niet in Nederland woon mag ik vaak geen Nederlandse uitzendingen zien. Dan zet ik Browsec aan (standaard op Nederland ingesteld) en het werkt om de websites te bekijken.

VPN vertraagd altijd en de gratis versies zijn niet de snelste. Dus als je het niet meer nodig hebt uitzetten.
Mocht dit niet bij je passen dan toch een betaalde versie (en dan geen browser--add-in, alhoewel dat ook kan, maar dan gaat alleen het webverkeer van die browser over VPN).
 
BigTech heeft een apparaatje gemaakt, waar je heel je lief en leed mee deelt, en wat je dag en nacht op zak hebt. Wanneer je bewust wordt van wat je telefoon allemaal nog méér doet, behalve de dingen die je 'm vraagt te doen, dan zou dat eigenlijk tot maar één conclusie kunnen leiden: Je smartphone is niet je vriend.
 
Nog steeds geen telefoon verbinding. Kreeg wel een bericht van KPN dat de TV/computer verbinding was hersteld. 2 andere mensen hier in de flat hebben ook geen verbinding. Hoop dat ze zelf ook kontakt zoeken met KPN.
Heeft iemand wel eens geprobeerd via de computer contact te maken met KPN/Tele2?
Je kunt bv je postkode intikken. Is ook een wassen neus. doet niks of geeft als bericht GEEN STORING.
Verder kun je chatten. of je moet inloggen. inloggen lukt dan weer niet.
Ik gebruik geen iphone. bovendien hang je dan een uur aan de telefoon.
Ik zie de bui al hangen.
Geen telefoon maar wel een rekening.
 
Gelukkig heeft Tele2 een gratis telefoon nummer. Dus vandaag met mobiel gebeld. Degene die ik aan de lijn had zou me doorverbinden maar dat duurde me te lang.
Je zou denken het bericht is er nu dus kunnen ze aan de slag en gaat de telefoon vanzelf weer werken.
Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben. Ga straks weer bellen. Zo komt mijn dag wel om.
En inderdaad is er weer contact.
 
Laatst bewerkt:
Mijn Bitdefender VPN abonnement verloopt en ben niet tevreden omdat het surfen op internet vervelend vertraagd.

Ik zag wat aanbieders voorbij komen maar misschien is er inmiddels voortschrijdend inzicht zoals dat zo mooi heet mbt VPN aanbieders?
 
Mijn Bitdefender VPN abonnement verloopt en ben niet tevreden omdat het surfen op internet vervelend vertraagd.

Ik zag wat aanbieders voorbij komen maar misschien is er inmiddels voortschrijdend inzicht zoals dat zo mooi heet mbt VPN aanbieders?
Heb ook Bitdefender geprobeerd, liep voor geen meter. Toen Surfshark geprobeerd, het zelfde verhaal. Gelukkig kun je bij de meeste je geld terugvragen als het niet bevalt. Nu weer terug bij Virtual Shield en die loopt lekker!
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.845
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan