Pizzagate

Mannen mogen geen helden meer zijn, is 'seksistisch'. Vrouwen die zeggen geen man nodig te hebben moeten de consequenties maar aanvaarden. Mannen, go MGTOW, laat ze maar alleen en kinderloos uitsterven, dan is het zo afgelopen met die flauwekul!

Mike
Hield eens een deur open (doe ik nu eenmaal en nog steeds i.p.v. de deur in iemand zijn smoel dicht te laten vallen, niets politieks, gewoon 'nice to do') voor naar wat bleek zo'n femi-xy ... "dat kan ik zelf wel..." was de meteen de 'met door demonen bezeten blik en gifspuwende' reactie. Meteen deur losgelaten (was een super loodzware deur waarvan ik al dacht .. tijd om weer pushups te gaan doen) ... boink!🚪
🤣 HAHAHAHAHAHAHAHA ... lukt niet hè .. met die 🐔kippespiertjes en door Soros-🏳️‍🌈-aangeleerde-🏳‍⚧️-gehersenspoelde-🌈-anti-man-anti-alles-🍭-houding.
 
Satanic queers are coming for the children :mad:>🤬>:sick:>🤮
(bezoek vanaf Nl-IP geblocked door Bitchute..?!) ... Tor Browser / VPN ander land kiezen

en de duivelse persiflage op het ontmannelijkte koor

Where is our Second Amendment? 🔫
Jemig zelfs icoontjes mogen niet meer op een echte gun lijken, dit lijkt wel een supersoaker.
Jammer dat wij geen Constitutue model USA hebben ... dan kan je zeggen.....
 

Bijlagen

  • protect.jpg
    protect.jpg
    34,4 KB · Weergaven: 1
Satanic queers are coming for the children :mad:>🤬>:sick:>🤮
(bezoek vanaf Nl-IP geblocked door Bitchute..?!) ... Tor Browser / VPN ander land kiezen

en de duivelse persiflage op het ontmannelijkte koor

Where is our Second Amendment? 🔫
Jemig zelfs icoontjes mogen niet meer op een echte gun lijken, dit lijkt wel een supersoaker.
Jammer dat wij geen Constitutue model USA hebben ... dan kan je zeggen.....
Het is te idioot voor woorden deze demonen dan, dat bitchute een block zet is duidelijk door hogere machten georganiseerd
 
Die blokkade, lijkt Europees, die ik kreeg te zien ... "bevat Holocaust materiaal" ... misschien dat iemand in de comments iets heeft gezegd wat met deze dingen te doen ... wat wel met holocost te maken heeft... Wel vreemd o_O want de viezerik(k)en van de Europedo Unie zouden dit best als lijflied willen...
 

Bijlagen

  • bitchute holc.jpg
    bitchute holc.jpg
    93,6 KB · Weergaven: 1
Satanic queers are coming for the children :mad:>🤬>:sick:>🤮
(bezoek vanaf Nl-IP geblocked door Bitchute..?!) ... Tor Browser / VPN ander land kiezen

en de duivelse persiflage op het ontmannelijkte koor

Where is our Second Amendment? 🔫
Jemig zelfs icoontjes mogen niet meer op een echte gun lijken, dit lijkt wel een supersoaker.
Jammer dat wij geen Constitutue model USA hebben ... dan kan je zeggen.....
En dan mag er in Nederland nog meer as in een hoop andere landen.
 
En dan mag er in Nederland nog meer as in een hoop andere landen.
Mits je extreem links bent, een bepaalde kleur hebt, of lgbtnvzvjhdrjjbdsawqtyopjjbdfbvsfhnknghbvczsagkih8676425890732 bent.
Ik ben nu ff politiek correct en heb voor de komende maanden de nieuwe alvast bijgezet 😇😇😇
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.812
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan