pfas detoxen

EedeBee

Member
Ik zat dit artikel te lezen:

En ben benieuwd of iemand weet hoe je dit kan detoxen? Is het een zware metaal? of iets anders?
 
Het is geen zwaar metaal. Detoxen zal op den duur wellicht vanzelf gaan, het lichaam is oneindig intelligent, maar het kan een tijd duren voordat het lichaam de oplossing gevonden heeft. Je kan het lichaam helpen door met allerlei bacteriën in aanraking te komen, vooral via bodemleven waar vele bacteriën in zitten, veel oplossingen zitten in de grond. Geloof ook dat je lichaam het kan oplossen, we zijn enorm geïndoctrineerd om te geloven wat we zwak zijn en hulp nodig hebben van medici, wat ons juist verzwakt.
 
Gif slaat zich op in vet. Aajonus Vonderplanitz adviseerde om 15 tot 30 pond aan te komen, dit gewicht 2 maanden vast te houden en dan afvallen (detoxen) en dat dan 2x per jaar.
 
Ik zat dit artikel te lezen:

En ben benieuwd of iemand weet hoe je dit kan detoxen? Is het een zware metaal? of iets anders?
Het zou mij niet verbazen wanneer fulvinezuur of TRS dit kan ontgiften. Wellicht kan je met die zoektermen verder zoeken.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.479
Berichten
505.715
Leden
8.637
Nieuwste lid
nataliedje
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan