Parasietenkuren info

Hier nu ook de juiste dosering panacur geslikt en inderdaad een stuk energieker en helderder. een verademing na een zware tijd. Uitslag MRI, arts wist niet wat die ermee aan moest dus laten we hopen een duimen en afwachten nu. We wisselen nu af met het paardenontwormingsmiddel en alles wat hierboven beschreven staat
Dat klinkt veelbelovend Loekie!
 
Vertaald met chrome
Ze willen boeken verkopen.

Corona cursus behandeling

Covid-19 holistisch begrijpen, voorkomen, genezen van


coronavirussen houden de wereld in spanning, voeden angsten en onzekerheden. Het is de moeite waard om een kijkje te nemen in de antroposofische geneeskunde en homeopathie, die beide veel ervaring hebben met virale ziekten. Ze vertrouwen op de versterking van het organisme met natuurlijke middelen, die naast de hygiënische maatregelen preventief worden gebruikt. Ze hebben zich bewezen in milde covid-19 gevallen en naast de gebruikelijke therapie, zelfs in ernstige gevallen op de intensive care.

Dit boek biedt een holistisch begrip van Covid-19, waarbij

ook rekening wordt gehouden met het sociale niveau en de vraag naar betekenis. De focus ligt echter op de praktische voordelen in de vorm van drugsportretten en casestudy's. Oude helende kennis en etnomedische aspecten zijn ook inbegrepen. Een kijkje in de wereld van holistische geneeskunde opent nieuwe perspectieven voor je eigen gezondheid en menselijkheid als geheel.
 
Hier nu ook de juiste dosering panacur geslikt en inderdaad een stuk energieker en helderder. een verademing na een zware tijd. Uitslag MRI, arts wist niet wat die ermee aan moest dus laten we hopen een duimen en afwachten nu. We wisselen nu af met het paardenontwormingsmiddel en alles wat hierboven beschreven staat
fijn Loekie, ik merk nog niets (Panacure en Endogard gedaan)
 
Resultaten tot nu toe na:

3 dagen Mebendazole van trekpleister 2x100mg per dag
5 dagen rust
Eenmalig No worm pro grote hond 4 pillen
2 dagen rust
Nu 1e dag no worm diacur 500 8 pillen, nog 2 dagen te gaan.

Opm: Ik ben gezond en gebruik geen medicijnen

Stoelgang is normaal, nu 2 maal per dag voorheen 1 maal per dag
Slaap dieper en beter
Geen vocht meer bij enkels aan einde van de dag
Meer energie, echt opvallend meer 🤩
 
Sinds vorig jaar augustus drink ik dagelijks Kinabastthee. Dit neem ik samen met zink. In Kinabast zit kinine, net als ik de schillen van (sommige?) citrusvruchten. Ik ben geen theedrinker en vind het door de zeer bittere smaak ook niet zo lekker, maar het doet wel zijn werk. Sinds die tijd heb ik geen enkele keer een snotneus gehad en mijn holtes zitten ook niet vol. Dat had ik daarvoor regelmatig.

Het doet dus wel iets, maar of het de kracht heeft van Hydroxychloroquine? Ik denk het niet.
 
Besteld Panacur en Edogard Plus XL
de eerste dag nergens 'last' van buiten een heel licht 'onbehaaglijk gevoel' en warme voeten en handen. Dat warme is als in de winter dat je handen/voeten door koud zijn en weer na opwarmen warm en dik aanvoelen.
Dag 2 Begon met 'aandrang'. Pil genomen volgens schema, moet want het is pas de tweede dag, in de po lag ontlasting met bloed. Kan toeval zijn natuurlijk. Bij de tweede stoelgang, raar want ik 'moet' meest slechts één maal de dag, zat er weer bloed bij. Rood bloed, niks geen dikke teer.
Voel mij verder goed, niks geen bijzondere klachten die mij hoe ook verontrusten.
Dus nu de tweede pil voor vandaag ( wat te laat eigenlijk, ik verdeel de dag in 3 x 8 uur) en nu maar weer afwachten of het goed blijft gaan. Alleen dat bloed verontrust mij een beetje...afwachten.
Staat ook nog een bestelling voor Ivermectine bij Aliexpress, maar das voor 'later', eerst deze kuur/kuren.
Hoe gaat het nu @maarten2 ?
 
Ik heb vorig jaar ook een tijdje kinabast thee gedronken, zelf gemaakt van kinabast. Het nadeel van zelf maken is dat je geen idee hebt hoe sterk het eigenlijk is. Na ongeveer een week heb ik vreselijke netelroos gekregen in mijn nek en schouders en ben ik er maar weer mee gestopt, heeft bijna 2 maanden geduurd voor het helemaal weg was.
 
Ik drink nu het weer warm is de toniclikeur (Yvette van Boven + toniclikeur) gemixt met mineraalwater met bubbels.
 
Ik denk dat het prima kan helpen om je lichaam te ondersteunen om vers binnengekomen s-eiwitten weg te werken, maar s-eiwitten die reeds vele jaren lang diep in je lichaamsweefsel geworteld zit, daar moet je volgens mij een krachtiger goedje tegenaan gooien.

Mike
 
Met dank aan Johnny hier nog een link voor Mebendazol, ik heb inmiddels besteld en als het goed is komt het morgen al binnen 😀 Kan manlief even vooruit, gisteren de laatste vier doosjes bij de Trekpleister gekocht, nu maar hopen dat zijn neuspoliepen als sneeuw voor de zon gaan verdwijnen.... ik zou het hem zo gunnen na al die jaren


Wendy
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.751
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan