Parasietenkuren info

Nee. Ze lijken wel op elkaar maar kijk eens naar de neuzen.
Daarnaast heeft de onderste Campbell een wratje onder zijn linker oog en de bovenste niet. Moest de bovenste foto wel even vergroten om het goed te kunnen zien ;-)
als je goed kijkt zie je bij eerste foto ook een soort "sneetje" in neus. i.m.o. wel dezelfde. Het is niet goed genoeg uit te vergroten om te zien van de wrat maar kan later gekomen zijn. Bij uitvergroten wordt foto wazig.
 
Je hebt gelijk. In het draadje van Ivermectine hadden we het over Eprinomectine, wat in potentie nog een fractie beter zou kunnen werken t.o.v. Ivermectine bij behandeling SARS-CoV-2. Lijkt een beetje op die *bendazol familie wat mij betreft.

Deze vee-middelen zijn in ieder geval nog een heel stuk goedkoper als ik snel reken (zonder bierviltje)!
Het is helaas allemaal pour-on. Wat wij willen is tabletten.

Mike
 
Kijk vanaf hier - Avermectine en Abamectine vormen de BASIS voor Ivermectine:



Avermectine is een natuurlijk fermentatieproduct van een bepaalde bacterie, zoals bijv. penicilline dat ook is. Bij Merck voegden ze er waterstof (hydrogen) aan toe, en dus werd het Hyvermectine, later Ivermectine. Bedenk ook dat ze moeten afwijken van een natuurlijk ontwerp om iets te kunnen patenteren. De toegevoegde waterstof geeft echter geen significante bijwerkingen en daarmee is Ivermectine een veilig en niet giftig medicijn. Succes met de dennenaaldenthee, mensen!

Mike

denk jij dan dat autisme ook een kwestie is van opgehoopte spike eiwitten, wat me niet zou verbazen?
 
als je goed kijkt zie je bij eerste foto ook een soort "sneetje" in neus. i.m.o. wel dezelfde. Het is niet goed genoeg uit te vergroten om te zien van de wrat maar kan later gekomen zijn. Bij uitvergroten wordt foto wazig.
Als de beelden geen uitsluitsel geven, dan de stem en het accent. William Campbell Douglass is een ander persoon:



Mike
 
In 1 woord: ja. Niet voor niets wordt autisme in verband gebracht met vaccins.

Mike
en epilepsie wat bij onze dochter en vele gehandicapten samen gaat? Ik sprak Natascha Campbel toen ze hier in Nederland was met WP congres en zij vertelde mij dat epilepsie altijd een teken is van vergiftiging (zware metalen, kwik zou myelineschede wegvreten waardoor zenuwuiteinden krimpen), zou je dat dan ook kunnen laten verdwijnen met -ines? Of is dat een onherstelbare beschadiging? Iemand een idee... Mike?
 
en epilepsie wat bij onze dochter en vele gehandicapten samen gaat? Ik sprak Natascha Campbel toen ze hier in Nederland was met WP congres en zij vertelde mij dat epilepsie altijd een teken is van vergiftiging (zware metalen, kwik zou myelineschede wegvreten waardoor zenuwuiteinden krimpen), zou je dat dan ook kunnen laten verdwijnen met -ines? Of is dat een onherstelbare beschadiging? Iemand een idee... Mike?
In 1 woord: ja. ALLE neurologische aandoeningen, dus ook MS, ALS, Alzheimer, ADHD, etc.

Mike
 
ik heb deze William Campbel (van Ivermectine) geluisterd, bij 27 minuten heeft hij het over rivierblindheid. Het is door de ivermectine te voorkomen dat men blind wordt in een bepaald (vroeg) stadium maar eenmaal blind is ivermectine geen geneesmiddel. Als ik dat doortrek naar autisme bij onze dochter - de schade bestaat al vele jaren en begonnen vanaf het vaccineren, dus al heel jong en tot uiting gekomen na de BMR prik - vraag ik me af of de schade omkeerbaar is.
 
Mogelijk wel, mogelijk niet. Dit wordt een kwestie van lange adem, denk ik, dus zeker niet met een kortstondige kuur wel even snel op te lossen.

Mike
 
De toespraak van William Campbell hier in pdf-vorm, zie attachment.

Mike
 

Bijlagen

  • campbell-lecture_small.pdf
    750,4 KB · Weergaven: 9
Nog een medicijn dat lijkt te helpen tegen covid.
Ik shat echter in dat dit alleen op recept verkrijgbaar is.
Het gaat om imatinib.
 
Vandaag heb ik het pakketje met HCQ ontvangen. Helaas zit er titanium dioxide in. Is dat iets om me zorgen om te maken of wordt dat later met een andere kuur wel weer opgeruimd?
En kan ik je vragen waar je dat besteld hebt? En zo ja, een link graag. Dank bij voorbaat.
En ook bij wie heb je de ivermectine besteld in India? Dank
 
Laatst bewerkt:
heb je het al gebruikt, waar los je dat in op?

Ik los mijn supplementen op in yoghurt.
Je kunt het ook voorzichtig even proeven (ik bedoel de inhoud van supplement) of het uberhaupt goed of fout smaakt.
Anders kun je het ook door een sapje o.i.d. roeren. Wees creatief.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.324
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan