Parasietenkuren info

Succes iedereen die nou aan de dennenaaldenthee zit!

Mike
Nou Mike, dank je wel! Ik zit nl. net aan de dennennaaldthee en het smaakt echt heerlijk ;-) ook als ijsthee niet te versmaden; druppeltje limoen er in, kan geen groene thee tegenop. Vandaag rustdag na kuurtjes Mebendazol en Fenbendazol; bij beide (heel) weinig ontlasting zonder verstopt gevoel overigens. (darmen in rust lijkt 't wel) Vandaar mijn serieuze vraag die ik al eerder stelde (behalve duimpje van Johnny geen reactie) -Zou het kunnen dat voedingsstoffen beter worden opgenomen door deze middelen?- Iemand een idee?

Terwijl ik dit zit te tikken komt de Ivermectine van Ali binnen, wow, had ik al niet meer op gerekend! 3 x 50 st. 7,5 mg. voor $ 23,- Ben benieuwd!
 
Dat is dus 2 tabletten Ivermec per dag voor jou. Ik hoor nu ook ervaringen van verhoogde energie, sommige mensen zijn bijna high van die ontwormers. Als je weet dat s-eiwitten mitochondrien om zeep helpen, waardoor er minder ATP wordt geproduceerd en je dus aan levensenergie inboet, dan is het niet ondenkbaar dat ALLES ineens gesmeerder loopt na zo'n kuur, waaronder ook je spijsvertering. Denk ook aan mijn gerommel in de darmen dat nu ineens verdwenen is.

Mike
 
Zou het kunnen dat voedingsstoffen beter worden opgenomen door deze middelen?- Iemand een idee?
Een idee heb ik wel:

Enerzijds ruimt het natuurlijk parasieten op, ook in de darmen.
Anderzijds verlaagd het de hoeveelheid laaggradige ontstekingen, waardoor het lichaam meer energie heeft om voedsel te verteren e.d.
 
Dat is dus 2 tabletten Ivermec per dag voor jou. Ik hoor nu ook ervaringen van verhoogde energie, sommige mensen zijn bijna high van die ontwormers. Als je weet dat s-eiwitten mitochondrien om zeep helpen, waardoor er minder ATP wordt geproduceerd en je dus aan levensenergie inboet, dan is het niet ondenkbaar dat ALLES ineens gesmeerder loopt na zo'n kuur, waaronder ook je spijsvertering. Denk ook aan mijn gerommel in de darmen dat nu ineens verdwenen is.

Mike
Wow! Jij bent snel. Wat is ATP?
 
Wat ik tot nu toe merk na de ontwormingskuren:
  • Mijn darmen zijn rustiger. Minder aandrang voor ontlasting.
  • Mijn neus is meer open. Vooral de linkerkant die altijd wel een beetje half open/dicht was.
  • In de nacht slaap ik langer door.
  • Ik neem een paar keer per week een magnesium supplement. De dosering daarvan heb ik kunnen halveren voor hetzelfde resultaat.

Na een paar weken is het misschien te vroeg om dat te koppelen aan de ontwormingskuren. Ik ben benieuwd hoe het over een paar weken of paar maanden is.
 
Een idee heb ik wel:

Enerzijds ruimt het natuurlijk parasieten op, ook in de darmen.
Anderzijds verlaagd het de hoeveelheid laaggradige ontstekingen, waardoor het lichaam meer energie heeft om voedsel te verteren e.d.
TNX! Zou zomaar kunnen, ben er blij mee!
 
Ik ben sinds eergisteren weer opnieuw begonnen met de Panacur en ben van plan om de kuur ook langer door te trekken. Mss ook wel 10 dagen achter elkaar...
Want ik heb zo de indruk dat er bij mij echt een zeer grondige interne opruiming nodig is!
 
  • In de nacht slaap ik langer door.
  • Ik neem een paar keer per week een magnesium supplement. De dosering daarvan heb ik kunnen halveren voor hetzelfde resultaat.
Mijn diepe slaap is iets verhoogd met ongeveer 20 min. per nacht. Dit meet ik via een Oura ring (sleep tracker). Mijn totale diepe slaap is nog nooit zo hoog geweest sinds de 2,5 jaar dat ik de ring gebruik! Dit is opmerkelijk gezien de hoge temperaturen de laatste dagen...
Minder behoefte aan Magnesium kan ik anekdotisch bevestigen.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: gse
Vandaag heb ik hier Fenbendazole besteld. 100 gram (= 200 tabletten Panacur), voor 96 euro.
Het zit niet in een capsule, maar met een maatschepje is het ook wel te doen.

Hier ook te koop:

Heb even omgerekend. Panacur voor dieren is ± €2,40 per gram.
Deze komt dan op €0,90 per gram.
 
Nou Mike, dank je wel! Ik zit nl. net aan de dennennaaldthee en het smaakt echt heerlijk ;-) ook als ijsthee niet te versmaden; druppeltje limoen er in, kan geen groene thee tegenop. Vandaag rustdag na kuurtjes Mebendazol en Fenbendazol; bij beide (heel) weinig ontlasting zonder verstopt gevoel overigens. (darmen in rust lijkt 't wel) Vandaar mijn serieuze vraag die ik al eerder stelde (behalve duimpje van Johnny geen reactie) -Zou het kunnen dat voedingsstoffen beter worden opgenomen door deze middelen?- Iemand een idee?

Terwijl ik dit zit te tikken komt de Ivermectine van Ali binnen, wow, had ik al niet meer op gerekend! 3 x 50 st. 7,5 mg. voor $ 23,- Ben benieuwd!
kan het nog niet beoordelen, merk nog geen verschil ergens in, behalve dat ik overdag regelmatig behoorlijk moe ben. Ik ga nu een Panacure kuur doen voor 30 dagen, 1 tablet per 10 kg.
 
Hier ook te koop:

Heb even omgerekend. Panacur voor dieren is ± €2,40 per gram.
Deze komt dan op €0,90 per gram.
hoe zit het hier met de verzendkosten, is een .com adres
 
Hier ook te koop:

Heb even omgerekend. Panacur voor dieren is ± €2,40 per gram.
Deze komt dan op €0,90 per gram.
Ik zie zo'n schepje erbij staan waarop staat 222 mg. Dat betekent dat je dus dat je ruim 20 schepjes per keer moet nemen als je rond de 4000 mg wil komen.
 
Vandaag heb ik het pakketje met HCQ ontvangen. Helaas zit er titanium dioxide in. Is dat iets om me zorgen om te maken of wordt dat later met een andere kuur wel weer opgeruimd?
 
Ik zou er niet moeilijk over doen. Die hondenkuren bevatten soms ook 'vleessmaak'. Ik leef nog steeds. WOEF!

Mike
 
30 dagen lang een kuur doen? Indien nodig kun je dat dus aanpassen en alsnog een pauze inlassen toch? Is er iemand die het al zo lang achter elkaar heeft genomen? of dermate lang met korte pauzes dat je toch ook op 30 dagen komt?
Ik heb zelf ook weer besteld. bij FenbenLab.
1 kuur Panacur gedaan, heb nog een 2e kuur liggen. Maar weet nog niet hoe lang ik het ga doen. Dat kan ik beslissen als ik bestelling ontvangen heb.

Iets anders. Zou het ook tegen ACNE kunnen helpen? Lijkt me wel. Acne heeft o.a. te maken met hormonen (pubertijd) maar zal me niets verbazen als ook juist de darmen een belangrijke rol spelen. Kleinkind heeft antibiotica gehad (van huisarts) tegen mijn advies in. Heb gelezen dat als je antibiotica weer laat staan dat de acne weer terugkomt.
Aangezien bij mij tetracycline nooit echt heeft geholpen destijds, zou mooi zijn als ik alsnog kleinkind kan helpen.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.322
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan