Parasietenkuren info

Links achterop mijn hoofd zit al heel lang een bultje van ik denk 2x2 cm. Ik ben benieuwd of dat weg gaat.
 
Ik neem nu een paar dagen Ivermectine. Daarna Hydroxychloroquine, wat ik komende week verwacht.
Daarna misschien weer een hondenkuurtje.
Kan je misschien delen welk schema jij aanhoudt betreft ivermectine? Ik wil morgen beginnen. Kan je het net voor het slapen eigenlijk innemen? Bij sommigen pillen wordt dat namelijk weleens afgeraden.
 
Ik hoop dat het opruimen vd spike eiwitten er ook voor zal zorgen dat die vreselijke jeukende (linker) oor eczeem eens weggaat die ineens 6 jaar geleden kwam opzetten en niet meer weg is gegaan. Ik ga dus voorlopig nog even door met de kuren hoor!
 
Klopt. Het is een anti-parasitair middel, net als Suramine. Komt echter allemaal op hetzelfde neer.

Mike
 
Nu lees ik dat Ivermectine ook helpt tegen... malaria:


Ik krijg berichten van mensen die zich zorgen maken over het feit dat er op die Chinese potjes Avermectine staat i.p.v. Ivernectine. Allereerst heeft Merck het patent op de merknaam Ivermectine. Verder moet je weten dat Avermectine de parapluterm is voor een groep van 16 anthelmintica (ontwormers/anti-parasitaire middelen) en het is deze ontdekking van William Campbell die een Nobel Prijs heeft gekregen:


Een andere benaming is Abamectine (misschien ook handig om op te zoeken bij AE):


Zelfs al is het spul dat je via AE kunt bestellen niet de 'echte' Ivermectine, bedenk dan dat ELKE VARIANT EVEN EFFECTIEF IS. Niet voor niets heeft DE HELE GROEP de Nobel Prijs gekregen.

Kennelijk is het een koud kunstje om die wormen, de malaria-parasiet of WELKE PARASIET DAN OOK om zeep te helpen en zijn er meerdere wegen naar Rome. Als diverse anti-parasitaire middelen en ontwormers dit voor elkaar krijgen en er is een duidelijke link met s-eiwitten, dan moet het dus minstens zo eenvoudig zijn om via deze middelen s-eiwitten uit je systeem te verwijderen.

Hier is William Campbell's toespraak na ontvangst van de Nobel Prijs in 2015:



Laten we ons gaan verdiepen in wat deze man zelf zegt.

MIke
 
Laatst bewerkt:
Wat ik me nu afvraag is het volgende:

Toen ik nog volop in de WAPF zat las ik graag boeken van de arts William Campbell Douglas over o.a. rauwe melk en verzadigd vet en cholesterol. Dit is William Campell Douglas:

41LXZpWDJeL._US230_.jpg
En dit is de William Campbell van de Ivernectine:

campbell-13646-portrait-medium.jpg
Is dit een en dezelfde persoon?

Mike
 
Nee. Ze lijken wel op elkaar maar kijk eens naar de neuzen.
Daarnaast heeft de onderste Campbell een wratje onder zijn linker oog en de bovenste niet. Moest de bovenste foto wel even vergroten om het goed te kunnen zien ;-)
 
Dan heeft iedereen die William Campbell heet en zich bezig houdt met geneeskunde kennelijk hetzelfde uiterlijk. ;)

Mike
 
Kijk vanaf hier - Avermectine en Abamectine vormen de BASIS voor Ivermectine:



Avermectine is een natuurlijk fermentatieproduct van een bepaalde bacterie, zoals bijv. penicilline dat ook is. Bij Merck voegden ze er waterstof (hydrogen) aan toe, en dus werd het Hyvermectine, later Ivermectine. Bedenk ook dat ze moeten afwijken van een natuurlijk ontwerp om iets te kunnen patenteren. De toegevoegde waterstof geeft echter geen significante bijwerkingen en daarmee is Ivermectine een veilig en niet giftig medicijn. Succes met de dennenaaldenthee, mensen!

Mike
 
Laatst bewerkt:
wanneer ik ivomec bij rundvee gebruikte knapten sommige dieren pas na 3 weken op. sommige kregen een 2e behandeling. Dieren met longworminfecties knapten eigenlijk allemaal op . Bij dieren met maag darm wormen zag je altijd dat de mest, na uitscheiding wormen, weer goed werd.
Ontwormen deed ik altijd in het najaar dan was de infectie, in het natte gras, hoog.
De behandeling is dmv het opgiet-middel noromectin.
later toen het patent eraf ging werd het ontwormen goedkoper en gebruikte ik het bv middel Cydectin.
 
Zijn die -ectines niet gewoon varianten binnen dezelfde groep van 16 avermectines?

Mike
 
Laatst bewerkt:
BINGO!

Noromectin pour on voor rundvee 2,5 liter is een gebruiksklare opgiet-oplossing op basis van ivermectine, te gebruiken bij de behandeling van uitsluitend niet-melkgevend rundvee tegen maag- darm- en longwormen en luizen en runderhorzels.​



Onder lammeren is voor het eerst in Nederland resistentie in maagdarmwormen aangetoond tegen het middel moxidectine. Dit is ook bekend als ivermectine.

Het middel is op de markt onder de naam Cydectin en wordt volgens de Gezondheidsdienst voor Dieren veel gebruikt.


Ik zie nog veel meer -ines in de veehouderij.

Mike
 
Je hebt gelijk. In het draadje van Ivermectine hadden we het over Eprinomectine, wat in potentie nog een fractie beter zou kunnen werken t.o.v. Ivermectine bij behandeling SARS-CoV-2. Lijkt een beetje op die *bendazol familie wat mij betreft.

Deze vee-middelen zijn in ieder geval nog een heel stuk goedkoper als ik snel reken (zonder bierviltje)!
 
Ik denk van niet, aangezien het s-eiwitten oplost die juist d.m.v, GLYKATIE voor bloedklonters zorgen.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.579
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan